Dodge Charger SE 1973

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Petri A, 20.10.2019.

  1. Petri A

    Petri A 3rd gear

    Tuli tuollainen 73 Charger SE hankittua keväällä ja ajoa haittaavien ongelmien takia tarve lähteä isompaan remonttiin. Talvelle 2019 tarkoitus vaihtaa Sähköt US AutoWire B-koppaisen sarjalla että vaihtaa tuo rattikarahka Ididitin akseliin koska aikaisemman koneenvaihdon yhteydessä lisätty shifteri lattialle.

    Päivityksiä tulee tänne ja blogiin sitä mukaan kun kerkiää. Sisustaa purkaessa paljastui totuus mitä ostaessa ei huomannut, matto märkä kuskin alta vaikka auto seissyt sisällä ja viikkoja ja ruostevaurioitahan sieltä löytyi samoin kuin pelkään puolelta. Useita pieniä hajallaan ja parempi olisi ollut yksi iso. Pohjaan roiskittu öljyä ruostesuojaksi joka saattaa ehkä vaikeuttaaa hitsaamista :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    12345678910, rekkamies, malvasto ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. 73 Charger

    73 Charger 1st gear

    Paljon onnea Moparin rempaan...ihana auto tuo Charger...mullakin on 73 Charger Se Brougham ja paljon patinaa sillä on
     
  3. Kemer

    Kemer 2nd gear

    Onnea uudelle projektille,tuo 71-74 korimalli on mun mielestäni upea niiden 2 edellisen kera eikä mun mielestä siinä seuraavassakaan 75- mitään vikaa ole kunhan ymmärtää ettei se enää varsinainen muskelimalli ollut vaan satsattiin toisiin asioihin bensakriisin jälkeisessä maailmassa.
    Neliovinen versio sentään älyttiin pitää vielä poissa Charger mallistosta,pyhäinhäväistys mun mielestä ja silleen.

    Kannattaisko edetä maltillisesti eikä purkaa ja uusia koko autoa hetikohta vaan maltilla,monet jääneet pahvilaatikkoasteelle kun innostus haihtunut valtavan savotan valjettua mutta mikäs mä oon ketään neuvomaan mutta sanotaanko jotta omakohtaisia kokemuksia joista ei ylpeäkään voi olla miten asiat meni mönkään.
     
    Muokattu: 20.10.2019
    VilleTre tykkää tästä.
  4. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Onnea hienosta valinnasta. Täälä löytyy tallista myös 73 charger joka tuli hommattua kesällä
     
  5. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Mitäs tälle projektille kuuluu?
     
    Muokattu: 21.2.2021

Kerro tästä muillekin!