Dodge matador 2d ht 60

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 27.9.2010.

  1. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Löytyykö täältä tietoja tämän dodgen tilanteesta tällä hetkellä.

    Siis se 60 matador mikä seisoi kehä III varrella eräässä autokaupassa oisko joku reilu 10 vuotta sitten. Rek tunnus oli silloin npc-60 ja taitaa olla samalla tunnuksella vielä tänäkin päivänä.

    Oli joitain vuosia sitten v8.ssa pikkukuva, mutta sen jälkeen ei ole tullut vastaan.

    Siis tietääkö joku auton kunnosta tällä hetkellä tai löytyisikö täältä jopa auton omistaja.
     
  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    en tiedä autosta enempää mutta minkäs värinen oli? muistan nähneeni jonkun tuollaisen itsekin siellä joskus takavuosina..
     
  3. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    se tais olla sellanen viininpunainen, mulla löytyy autosta monta kuvaakin kun tuli silloin sitä käytyä ihailemassa siellä.
     
  4. amalo

    amalo Gearhead

    Jossain tuossa länsirannikon kaksikielisellä alueellahan on viininpunainen 2d ht matadori... aina joissain tapahtumakuvissa on vilahtanut ja oiskohan jotain kolme neljä vuotta sitten kun kävin Vaasan kisoissa (milloinkas ne oli ne "viimeiset" kisat ennen kuin ne alkoi taas) satuin samalle huoltamolle ko. laitteen kanssa. Varmaan Vaasan/Pietarsaaren harrastajat tietää kamppeen.
     
  5. Juppee

    Juppee Gearhead

    En nyt pääse käsiksi omaan Fotki albumiin (www.fotki.com/juppee) mutta sieltä löytyy toi Amalon tarkoittama yksilö... Albumin nimi taitaa olla 1st of May Cruising 2008 näin niinku ulkomuistista.

    -jupe-
     
  6. puu

    puu Gearhead

    1 may cruising 2007, sivu 3
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  8. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    On kyllä nätti peli! Mä olin ihan unohtanut miten komeita tän ikäiset matadorit ja phoenixit jne. voi olla... Niitä näkyy liian harvoin.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vanha sumuvalo muistaa auton. Se tais olla Auto Valkala minkä pihan perällä sen viimeiisenä autona näki kehälle hyvin. Pakko sitä oli aina välillä käydä kattomassa. Jotain 10 vuotta siitä on ja se ei tainnut olla halpa. Kunto oli mun mielestä hyvä. Kerran kun ajoin kehää länteen ja sen kohdalla katsoi oikealle se ei ollut siinä enää. Pitkään se siinä oli. Ne tais laittaa jonkun vanhan traktorin sen paikalle kun Dodge lähti.
    Asia jäi vähän kaivelee ja kävin kysymässä minne meni ja menikö hyvään kotiin. Kuulemma meni. 60 Dodge/Suomi DeSotot on mun lemppareita, mutta ei noilla korkeilla lyhkäsillä siivillä mitkä Polarassakin on. Noo makuasia.
     
  10. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Kiitti repeli muisteluista.
    Itseäkin jäi vaivaamaan silloin, kun se yhtäkkiä häviskin siitä aidan vierestä.¨
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No älä ny friikki viitti! Nää nyt on tärkeitä asioita mulle, ja näköjään muillekin. Toi vaan jäi takaressuun kummittelee. Jos ois ollu pakka kondiksessa olisin ostanut sen. &0 Suomi DeSoto kun meillä oli niin se on jäänyt mielen syviin syövereihin.
    Ja oli täällä Suomiautona 4D HT. Se Puna/valkoinen mikä vieläkin huippukuosissa. Se oli Matilla Naaramon Pekan kumppanilla Ågelin Kesoililla mista tuli neste. Se oli välikädekautta saanut sen. Maahantuojan Aro Yhtymän omistajan SIMO Aron Rouvalla. Sumi autoista poikeyen tossa ei säästelty. Tais olla kaikki vehhkeet paitsi ilmastointi. MR oli kakkupala.Olin siitä kiinnostunut ja Matti yiesi sen. Tiesi myös sen että olin pa kun se myi sen. Joku nuori jannu Hertsikasta päin.. ..oli soitelut myöhemmin kun ei saanut jarruja balansiin. Voi vittu. Vanha mooppar rummuilla mille etukengille oli oma sylinteri. Kärsvällisyyttä ja aikaa. Hyvät jarrut niissä on ku pitä ne kondiksessa.
    Matti siis myi ton eikö ottanu muhun yhteyttä niin kuinoli sovittu. Tälläisiä tapauksia on useita. Ok, Matti tiesi että olin pa. Os silti voinu ottaa yht nin ois voinu khittaaää jtn. Vaikka 58N myynti. Noissa halvemmissa on noi matalammat pitemmät siivet siistit. Toisaalat Matador(Polaran maski on siinä ja siinä ettei olis hienompi
    Kullan värinen avo Polara meni Ruottiin. Toiv tää Matador pysyy täällä ja hyviässä kodissa.
     
  12. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Lisää vinkkejä ja löytyiskö omistajaa linjoille.
     
  13. Juppee

    Juppee Gearhead

    Tervehdys.

    Kyllä tämä kyseinen Matador edelleen löytyy tuolta Vaasan eteläpuolelta ja on hyvässä kodissa / osaavissa käsissä. Matador on saanut kaverikseen sekä vanhemman, että nuoremman Mopar tuotteen.

    -jupe-
     
  14. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Matadoori

    Jeps!
    Matadoori tuli tosiaankin tuolta liikkeestä nykyiselle omistajalle
    tohon naapuri kylälle.
    Vierailee aina silloin tällöin tässä meilläkin.
    On hommaillut autoon uutta kromia sun muuta kivaa.
    Auto on mitä parhaimmassa paikassa.
    Isä ja pojat on tosiaankin moppe-friikkejä,
    Tallissa on hyvää seuraa Matadorilla ettei tuu aika pitkäksi :lol:

    Mulla on kyllä yhteystiedot,mutta kannattais osata Närpes-svenskaa
    Ja edelleen tuskin myynnissä,voin kyllä kysyä jos kiinnostaa.

    Terv.Kari
     
  15. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    mulla oli tommonen matadori 80 luvulla,musta 2:lla valkosella raidalla ja 361nappi aut. ja 8 3/4 perällä meni vaihdos autoliikkeeseen vaasaan...
     
  16. Teinikr

    Teinikr 1st gear

    Re: Matadoori

    Luulempa että tuo Matador on minun toimesta suomeen tullut 91-92 ja
    Pitkäsen Make oli herra vantaalta joka sen valkoisesta muutti punaiseksi?
    Hänellä oli myös 60 2dht Windsor.

    JS
     
  17. hla

    hla Gearhead

    Itä-Uudellamaallakin on tollainen punainen´60 Dodge, mutta en ole varma onko se Matador vai Phoenix.
     

Kerro tästä muillekin!