Dodge Monaco Brougham '77

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja JJu, 1.1.2005.

  1. JJu

    JJu 1st gear

    Missähän päin tämän vuosimallit Monacot vaikuttavat? Yksi vaikuttaa ainakin mikkelissä...
     
  2. Resuperse

    Resuperse Gearhead

    -77 Monaco

    Täällä Haminassa näky ainakin vielä viime kesänä kolme suunnilleen ton ikäluokan Monacoa. Kaks niistä toki oli Royal Monacoja. Kuinkahan monta mahtaa suomessa liikkua?
     
  3. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Mulla on Royal Monaco 2dHT...
     
  4. monaco77

    monaco77 Gearhead

    Porissa taitaa olla ainakin 1.

    Oma ei osu ihan otsitkoon kun on Royal Monaco.
     
  5. mopsi

    mopsi Gearhead

    No vuosimalli ei ihan natsaa,mulla on dodge royal monaco brougham 4d ht-75...
     
  6. pöppe

    pöppe Gearhead

    yks niistä haminan monacoista siirtynnyt helsinkiin eli mulle, 2d ht royal monaco brougham -76 ja on muuten myytävänäkin nyt.
     
  7. mauno75

    mauno75 1st gear

    onks se mopsin monaco pyöriny ennen Lappeenrannassa??
     
  8. Polara

    Polara Gearhead

    ...Onko se mikä vaikuttaa siellä mikkelissä, niin semmonen vaaleenruskee, valkeella nahkasisustuksella? Ja rekkari NV-216?
    Aattelin vaan, kun se auto kiinnostaa kun se on isä-ukon entinen ,ollu meillä joskus 80-luvun alussa ja sen tiedän että mikkelissä se on. Tosin sen käyttöönotto oli 78...
    Ilmotelkaa jos on se, mulla on jotain siihen autoon liittyvää tarinaa... ja kiinnostaa se muutenkin.
    Entinen edustusauto muuten...
     
  9. Yogi

    Yogi Gearhead

    Kaverilla on Porissa mainittu Royal Monaco Brougham -77. Kirjoittelee itsekin täällä nimellä Fender.
     
  10. Big_Rocker

    Big_Rocker Gearhead

  11. mopsi

    mopsi Gearhead

    On pyörinyt v-85 ,omistajana Etelä-karjalan markkinointi ky.Tiedä sitten onko firma enään hengissä ??.Itse ostin monacon isokyröstä 14 vuotta sitten T.mopsi
     
  12. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    MONACO

    Mulla on -75 4d sedan EI BROUCHAMI . Entinen Hesan kaupunkin edustusauto . Auto on TYRVÄÄLLÄ
     
  13. mauno75

    mauno75 1st gear

    Ei se sit oo sama.mulla oli vuodesta 97-04 kevääseen samallainen 4dht ja myin sen haminan suuntaan.nykyään ajelen "62 chrysler newportilla. olis vielä jotakin joutavaa monaco rompetta, ainakii uudet taka iskarit ym. muuta paskaa
     
  14. Aaron Henriks

    Aaron Henriks 1st gear

    Lahdessa 1 royali 4d ht 77, käyty kaikki pelliltä asti läpi. valmistuu pikku hiljaa. Päältä hopea ja sisältä punasta nahkaa. Samalla miehellä royal -76 farkku 8)
     
  15. mopsi

    mopsi Gearhead

    laitoin yv:tä t:mopsi
     
  16. mauno75

    mauno75 1st gear

    jostain syystä en saanut yv:täsi mopsi!
     
  17. JJu

    JJu 1st gear

    Jeps sama auto, mutta väri on musta harmaa... Tämä auto ei ole minulla, mutta kaverilla kuitenkin ja hänen puolesta kirjoittelen. Auto on kesällä aktiivisesti liikentessä ja kunto on hyvä. Jos tiedät jotain juttua, niin kerro ihmeessä kaveri on innokas kuulemaan juttua kyseistä autosta...
     
  18. GTX71

    GTX71 1st gear

    Menee vähän aiheen vierestä, mutta kun nyt Monacoista puhutaan...
    Onko kukaan sattunu näkemään viime aikoina meidän entistä -74 4dHt Monacoa? Valkoinen vihreällä sisustalla, rek. NK-655. Viimeksi nähty nelisen vuotta sitten Kotkassa meripäivien aikaan.
    Tiedän kyllä, että omistajan saa helposti selvitettyä yhdellä tekstiviestillä, mutta kiinnostaisi enemmän, jos jollain on ihan omakohtaisia kokemuksia ko. autosta... Oli hieno peli 8)
     
  19. Aaron Henriks

    Aaron Henriks 1st gear

    No aika paljon ohi topikin menee tämäkin, mutta toi rekkari napsahti öögaan :eek: Mulla oli meinaan NK-656, mutta se oli -73 Dodge Dart :lol:
     
  20. mopsi

    mopsi Gearhead

    laitoin uuden,mutta jos ei näy soita:0505289798 T:mopsi
     

Kerro tästä muillekin!