Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

1. Jakkehh

Jakkehh 2nd gear

Mutta nyt kaivataankin tietoa onnistuuko moisen muutoskatsastaminen enää. :D

2. 66monaco

66monaco Gearhead

sanokaa vielä et jos tekee kuormasuojan ite, mistä haen todistuksen leimalle siihen? riittääkö vaan joku kellä oikeat paperit taskussa vai miten?

3. mätkä

mätkä Gearhead

Siihen riittää perusinsinöörin allekirjoitus mut pitää osata tarvittaessa esittää laskelmat :poff: Raskone tms. varmaan kirjoittaa jos tekee riittävän fiksun ja jämerän näkösen.

4. elmer

elmer 3rd gear

Onko vinkkiä mitä noille taiwanilaisille led-takavaloille voisi tehdä kun ei enää pala kuin muutama ledi? Vaihteeksi tilattava uudet?

5. Antti P

Antti P Gearhead

Iltoo ja anteeks etten jaksanu lukea kaikkia sivuja, mikä vois olla vikana 95 mallin takaveto 2500 dieselissä ku ei oo ku ykkönen ja kakkonen laatikossa? En oo vielä koeajanu mutta uskon omistajan puheita.

Antti P

6. 4x4_76

4x4_76 1st gear

Mulla oli taannoin kuormasuoja irrallaan katsastuksessa, niin sitä katsurin kanssa ihmetellessä kysyin että jos tekisin kokonaan uuden, niin miten niiden todistusten kanssa tehdään. Sain paperin missä todisteltiin kautta kiven ja kannon että lavasuoja on pykälien xx mukainen, ja allekirjoitus päiväyksellä. Sanoi että tarvittaessa pitää olla laskelma lujuudesta, mutta jos se suoja on silmämääräisestikkin jo riittävän järeä niin ei tarvi.

7. Hoovee

Hoovee Double Gearhead

niin eikös se ole lähinnä sellainen vastuunsiirtohomma se lappu ja allekirjoitus? eli ei ole katsastusmiehen vastuulla suojan kestävyys, vaan sen kuka sen lapun on tehnyt...

8. rötkö

rötkö Gearhead

Mites millä et:llä pitäisi ostaa 9 tai 10leveet vanteet 2006 2500 ramiin jos meinaa laittaa 12.5 - 13 leveät gummit? Ettei tulis yli levikkeen.

9. BlackVan

BlackVan 3rd gear

Näin juuri. Itse kuittasin sen lapun rekisteröintikatsastuksessa aikoinaan. :)

10. freeride

freeride Gearhead

riippuu tietysti levikkeistä,mulla on 315 leveet ysituumasilla ja et on -12.pysyy just vielä levikkkeen sisällä ja noi levikkeet on aika pienet,alta kaks tuumaa. http://umeet.kuvat.fi/kuvat/Autot%20-%2 ... maller.jpg

11. simu_l

simu_l Gearhead

Kuis mullon semmonen tunne et -06 on jo eri ET luvut?
    Ko ainaki kaverilla oli jonku aikaa tommosen uuvemman dotsin vanteet (orig) niin ne tuli niin sisään ettei 35" mahtunu kääntymään ja olihan se meleko hölömön näkönen...

12. freeride

freeride Gearhead

voihan se et olla mitä vaan.. ja jos ollaan ostamassa ysi tai kymppi leveitä,niin uskoisin,että et luku on negatiivinen 2006:ssakin.ja rötkön uus kampe taitaa olla kohtuu korotettu...eli tilaa on sisäänpäinkin

13. Tässä autossa on vanteina 99% varmuudella dick cepek dc1 9x17 -12 Vanteet ja ton verran ne levittää ilman levikkeitä. Eli levikkeillä noi ainakin ok. http://www.nettiauto.com/dodge/ram/4689034

14. rötkö

rötkö Gearhead

Kiitos kommenteista.

Ja googletus vahvistaa kommenteja, Taitaa olla sama kuin vanhemmissa että mahdollisimman likelle 0 kun löytää niin tulee asiallisen näköinen.

Samperi muuten kun on isoja gummeja vaikea löytää jopa usasta järki hintaan nykyään.

Maasturi alalla taitaa olla muailman laajuinen lama, Eu:sta ei taho löytää näihin oikein mitään isompaa varastosta. Saati sitten suomesta. Peräaholla vois olla mutta ne ei ehi myimään. ois pitäny ostaa mini awd :rotfl:

15. Oon huomannu kans että renkaiden hinta on noussu aika paljon viime keväästä. Omista maksoin viime keväänä 850 dollaria kierros nyt sama kierros halvimmasta paikasta maksaa 1280 dollaria :mad:

16. mätkä

mätkä Gearhead

trade partsi ainakin tarjoo kohtuuhintaan renkaita!

17. Erska

Erska Gearhead

18. captainpera

captainpera 2nd gear

Ei ehdi niin. Ymmärrän kyllä, että on kiire ja itsekin työkseni kauppaa teen. Muutaman kerran olen yrittänyt ostaa sieltä, mutta ikinä eivät ehdi. Käsittämätön firma. Ei mitään vittuilua mutta pikku vinkkiä sinnepäin, että kannattais panostaa asiakaspalveluun. Olen sitten ostanut muualta. :wc:

19. simu_l

simu_l Gearhead

Mun ei tarttenu ko 2krt soittaa alkutalvesta ni sain miehet kiinni... vissii aika paljo päivästä kiinni.

Jokuha vois kokeilla et laittaa sähköpostiin niille soittopyynnön?

20. juice

juice 3rd gear

Kerro tästä muillekin!