Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. IROC-Z

    IROC-Z Gearhead

    Huomenna ollaan joskus kuuden jalkeen kotona. 5h paasta lahtee kone. (klo nyt 5pm) taytyy tul kattomaan sita roiskaletta...
     
  2. rötkö

    rötkö Gearhead

    Jep jep.. Oottekos sopinu jotain aikaa Tuonne `hulluunmieheen`? Jos kaivas Vanhan kans tallista ja suuntais forssaan 8)
     
  3. Erska

    Erska Gearhead

    Jaa, jossei se sitä samaa "Aro-yhtymää" olekkaan niin ei sitten, mutta kovasti ne tietysti puheli huoltavansa niitä, kun pihassa on nyttenkin yks ctd ram. Mutta en minä silti sinne ole omaani viemässä, kaikki kotona vaan.

    Minkäs takia tämä viheltelee näin komiasti? :odroll:

    Katupoikien mukaan autossa "Blow-off Valve"
    :odroll:
     
  4. Kammins

    Kammins 1st gear

    Oli tuolla taaenpana jossain kohtia juttuakin ahtopaineista mutta kertaus on opintojen äiti ja uusia autojakin on ilmestynyt foorumille sen jälkeen eli paljonkos teillä on ahtopaineet urku auki tilanteessa. Äsken tuossa omiani muuttelin baareiksi ja kauhistuin, varsinkin jos on normi kansipahvi, runsaasti mentiin yli kahden kilon :lol:
     
  5. jylppy

    jylppy Gearhead

    Mulla on näillä vermeillä 2.5 bar.
     
  6. jylppy

    jylppy Gearhead

    Blow job valve tarkottaa (uskoakseni) hukkaporttia... tossa oli tuotu se jotenkin konepellin läpi koska tuli pöläys pellinluota ku pihahti. Mulla pitää samanlaista tuhinaa.

    ...Ja kun nyt oikeen miettii niin se taitaapi olla waste gate tuo hukkaportti eikä blow off valve? (vai miten tämän nyt pukisi sanoiksi??)
     
  7. juice

    juice 3rd gear

    Mulla näyttäis nousevan 1,9 bar:iin kun rivakasti lähtee...................ja kyllä mullakin toi wastegate tuhisee . :rotfl:
     
  8. Kammins

    Kammins 1st gear

    tapahtuma alkaa klo 10, olisko jylpyllä tai webastolla hajua ajasta? onko puoli yhdeksän liian aikaisin? Ei välttämättä jos aiotaan saada autot hyvälle paikalle kuten webasto kirjoitti. Ähtäristä saa lähteä kukonlaulun aikaan...
     
  9. Erska

    Erska Gearhead

    Tuolla puhelevat että hx35 uskaltaa ottaa 35psi, eli muistaakseni 2.4baaria turvallisesti. Vakiokansipahvin taas puhutaan kestävän 50psi, eli mitä sitten onkaan, paljon kuitenkin. Tämä siis Dodge Diesel foorumi juttua, voi olla yhtä varmaa kuin se että Sierra jättää ferrarin.

    Wastegate on hukkaportti juu. Tuskin siinä pellin läpi mitään oltiin tuotu, minusta se on vinossa olevan vetävän eturenkaan pölläyttämä maasohjo mikä siinä samaan aikaan pöllähtää.

    ps: käväsin äskön tuossa "aron pihassa" Prisma reissulla taas vaihteeksi, oli joku Chevykin ilmestynyt myyntiin, kävin taas samalla lyhyt hyttisen 4x4 Dodgen vieressä, eikös sen pitäs olla jotain 199cm(?) korkea? Itse olin sitä sentin pari korkeampi. :odroll:
     
  10. Ram600

    Ram600 1st gear

    4 ilmanpainekehän verranhan tuota :odroll:
     
  11. jylppy

    jylppy Gearhead

    Mainiota!! :p

    Kammins: Eei kai tuo liian aikaista ole... täältä ajelee vajaan tunnin.
    Mulle passaa miten vaan.
     
  12. WEBASTO

    WEBASTO 1st gear

    Itse ajattelin ehdottaa klo 9.00 Huittisista?(kuitenkin sunnuntaiaamu), siinä varmaan kerkee vielä ihan hyvin pelipaikalle :odroll:
     
  13. rötkö

    rötkö Gearhead

    remmi kenossa

    Mun rotke on pitäny jo kauan semmosta jupinaa enkä ole keksiny syytä, kävimpä tossa kans autonalla pyörimässä ja sivussahan se remmi kulkee. Laakerikin on poikinu ja heiluu hervottomasti siitä jupina.

    Tormasin Rattorikauppaan ja myyjä katsoi että päällisinpuolin on kiristin samannäkönen ja todennäkösin syy remmin kieroilulle, väsyy kuulemma ajankanssa ja ei kuulemma kannata laakerinvaihto just ton väsymise\vääntymisen takia.. Hinta vaan unohtu kysyä :oops: mut näkee sit..

    Tovottavasti kestää vielä forssan reissun :-?
     
  14. Kammins

    Kammins 1st gear

    Tähdätäänkö sitten siihen klo 9. Siitä on Pilvenmäkeen matkaa vielä runsaat 70 km.
     
  15. tiitus

    tiitus 3rd gear

    ECM/PCM

    selvyyden vuoksi,ECM boksi sijaitsee koneen kyljessä,PCM boksi löytyy sieltä tulipellistä. :soosoo:
     
  16. jylppy

    jylppy Gearhead

    Re: ECM/PCM

    ...No tuota ei minulla ainakaan ole koneen kylessä mitään bokseja.. :soosoo:
     
  17. karjalai

    karjalai Gearhead

    Re: remmi kenossa

    Juu, omassakin autossa hihnavaurioiden syynä oli väsähtänyt hihnan kiristin.
     
  18. fourwheel

    fourwheel 1st gear

    joo toi 9 olis varmaan aika passeli aika hullunmiehen pihalla ni lähdetään siitä sitte letkassa forssaan päin
     
  19. jylppy

    jylppy Gearhead

    Yhdyn edelliseen. :eek:
     
  20. WEBASTO

    WEBASTO 1st gear

    9.00 a.m roger that....
     

Kerro tästä muillekin!