Dodge Ram PU

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 15.12.2001.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Moi

    Mulla on Dodge ram pick up -84. Autossa on 3.7 litrainen kutoskone ja manuaalivaihteisto. Haluisin isomman koneen ja automaattilaatikon. Tiedän yhden myynnissä olevan kolaroidun Ram vanin jossa on 5.2 litrainen kasi ja automaatti. Osaisko joku viisas neuvoa kuin helposti noi sais käymään tohon mun autoon. Mitä muita osia pitää vaihtaa vai käykö noi ihan suoraan samoihin kiinnikkeisiin? Oon tosi kiitollinen jos joku tietävä viitsii vastata.
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Yleensä pickkarit on helppoja kohteita, luultavasti kaikki kiinnitysreiät löytyy valmiina.
    Kone kannattaa ottaa kiinnikkeineen, laatikon takapään palkkia voi joutua siirtämään (yleensä useampi kiinnityskohta rungossa), rattiputki ei vanista varmaan sovi. Yhdellä kaverilla on Dodgessa laitettu kutosen tilalle 360 ja meni ihan helposti.
     

Kerro tästä muillekin!