Dodge Ram Vanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DamnNoNamesLeft, 19.1.2011.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Riittikö pituus??
     
  2. nixon

    nixon 3rd gear

    Sen näkee lähipäivinä, ikävät velvollisuudet niinku työ ja perhe häiritsee puuhia. :x (Suunnilleen kuus vuotta ollu työn alla toi vehje, äskettäin löytyi sattuneista syistä motivaatiota jatkaa)
     
  3. Aaltospoika

    Aaltospoika 1st gear

    Moro!

    Onkos noita Ram vaneja liikeellä ihan 1+1 pakuna? En ole sisäistänyt tuota 2+3 tai 2+4 rekisteröintiä ja sitten on lyhyt tavaratila. Noh, Transiitteja on tarjolla kyllä ja muita Hitlerin kostoja. Niistä vaan puuttuu se jokin, bensakasi.

    Vai onko tuo 2+4 rekisteröinti ollut veronkierto parhaillaan ja sillä on sitten paremminkin kuskailtu perhettä tai rytmiryhmää eikä niinkään paketteja? Pakettiauto kun on. Chevy van, Astro tms, kaikki 2+4 tai jopa enemmänkin henkilöautona.

    -Mikko
     
  4. Damned

    Damned Gearhead

    Rotke oli kyllä mukava peli. Harmi ku oli pakko myydä; ei vaan ollut paikkaa missä pitää. Vieläköhän NFK-33 on liikenteessä?

    [​IMG]
     
  5. ramman

    ramman Double Gearhead

    Heivaa se väliseinä penkkeineen kankaalle niin siinähän sulla on 1+1 paku.
    Lisäpaikkojahan ei tietysti saa takaisin enää jos penkit ei ole paikoillaan konttorilla, mut jos niitä ei tarvi niin sittenhän sillä ei ole väliä.
    Mulla on ramvani 3+4 ilman väliseinää ( takapenkit poikittain ja saa helposti irrotettua vaikka kokonaan) eli mahtuu pitkää tavaraa ihan takaovesta etupenkkeihin asti 8)
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tuli tohon koskien mieleem että mitenkäs tommosen saa henkilöautoksi? Esim 350 ja 150 lienee yleinen hlöautona, riittääkö penkkien lisäys ja väliseinän poisto?
     
  7. Damned

    Damned Gearhead

    Juu. Ja nimellinen korvaus valtiolle.
     
  8. ramman

    ramman Double Gearhead

    :rotfl: juu, tosi nimellinen jos alunperin verovapaa paku, olikos se jotain 17 000 eguu :odroll:
     
  9. kinde

    kinde Gearhead


    EDULLISEMPI VAIHTOEHTO: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=208892

    Varsinkin kun saa melkeen saman 80-lätkäläisestä. :poff:
    Jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee. :lol:
    Polkasin motarilla siviilipoliisin ohi niin katsoi hiukan hitaasti kun koppi lähti ohittamaan. :rotfl: :rotfl:
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eli on pitäny olla alunperin suomessa hlöautona se auto jonka hlöautoksi haluaa, niin pääsee halvemmalla? Muuten ei jakoa? Eri asia moniko on pakun kyhänny hlöautosta, mut luulis et kaikki läpeensä ikkunoidut on tänne ihmisten raijaukseen tullu?
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Laitoin YV:tä sulle eilen!
     
  12. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    1. Ruiskuista en tiedä mutta minulla oli tässäkin ketjussa jo kertaalleen mainittu ram van ja siinä 2-kurkkuinen kaasari (318) ja A999. Bensa-chevyä en koskaan ole omistanut mutta sellaisella olen ajanut ja eikä voi sanoa, että dodge olisi laiska. Eikä myöskään janoinen.

    2. ei ollut 1985 mallissa ruostetta kuin pilkuissa, varaosia ei sinä aikana tarvinnut. Se kyllä pitää paikkansa, että chevyyn sai hyllystä, Dodgeen olisi pitänyt tilata. Johtuu siitä, kun niitä on vaan vähempi GM-tuotteisiin verrattuna. Ja kai se TH700:n korjauskin maksaa yhtä paljon kuin A500:n?
    Sähkövikaa kyllä oli mutta ei ehkä merkistä johtunutta vaan ennemminkin sähköjen jälkiasennuksista ja osaltaan myös siitä, että auto oli seisonut ennen minulle tuloa pellon laidassa vuosia ja hangesta se kaivettiin suoraan konttorille ja ajoon.

    3. en tiedä miksi dodge tai miksi ei. Jotain erilaista siinä on kuin chevyssä mm. kojelaudan ergonomian osalta mutta pääpiirteissään ihan samaa ameriikan rautaa ja suurinpiirtein kyllä samat viatkin kaikissa.
     
  13. kinde

    kinde Gearhead

    No laitetaan tähän kun en vastannu aikaisemmin. Ei vaihtoa kiitos. Noita harraste kikkareita on nurkissa ihan tarpeeksi. Pidän jos ei mee. :D
     
  14. nixon

    nixon 3rd gear

    Hyvin riitti. Sain ilmattuakin ne jotenkuten, vaan yks ilmausruuvi meni poikki kiristäessä. :oops:

    Saakohan takajarrusylinteristä sitä tynkää irti mitenkään siinä paikalla vai tartteeko purkaa koko paska?
     
  15. downtown

    downtown 3rd gear

    kivoja ja huolettomia pelejä nää vanit niin chevy ku dotseki :lol: tai ainaki minulla on olleet :eek: mutta millään pikku kuutosella en kehtais nuita ostaa ku ei kule mihkää vaikka vähän epävireisen 318:sen jälkeen oma vapari tiesel vaniki tuntu raketilta
     
  16. ramman

    ramman Double Gearhead

    On kyllä pitäny olla tosi epävireinen 318 jos vaparidiiseli tuntuu raketilta.
    Olen ajanu molemmilla, 6.2 vapari chevyllä ja 318 ruisku rammarilla ja voin kyllä ihan rehellisesti sanoa ettei toi diiseli kyllä mene mihinkään verrattuna tohon bensaruiskuun.
     
  17. downtown

    downtown 3rd gear

    no tuo mun vani on muutenki outo ku se vettää peräti sutia asfaltillaki :eek: mutta eihän tosiaan kuuskekkonen pärjää kunnossa olevalle 318:lle millään jos aletaan oikeen kiihdyttelemään
     
  18. Damned

    Damned Gearhead

    Tätä minä vähän tarkoitin...
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Noniin, nyt kaverilla ja osaks munkin holhouksella 350maxivan.

    Jurinasta tein oman aiheen mutta nää tuli mieleen:

    Mitä tekee neliskanttinen kytkin koetaulussa vas alhaalla (valonupista alas)?

    Toimiiko cruise alipaineella vai miten? Menee päälle mutta vauhti epätasasta ja sitten rupee tiputtamaan vauhtia.

    Ilmastoinnista kai vaan nesteet uupuu kun muuten puhkuu ja vehkeet ulospäin ok muttei vaan kylmää tu? Siitä autonrengasventtiilin tapasesta konepellin alta painoin ja painetta pîhis.

    Vetää tuo 318tbi kyllä vallan komiasti! Mittarinheittokin raju +50km/h 80km/ vauhdissa :D

    Startille tai korjaussarjalle ois tarvis!
     
  20. nixon

    nixon 3rd gear

    Mulla toimii jostain sieltäpäin sähköflekti. (itsekin yllätyin asiasta ku liitin yhden irtojohdon akkuun)

    Liiankin hyvin, ei nimittäin nollaa lainkaan vaan jää huutamaan kunnes sammuttaa virrat. :p
    Mulla taas 318kaasarilla mittari huijaa aika reilusti alaspäin. :wc:
     

Kerro tästä muillekin!