Dodge Ram Vanit

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DamnNoNamesLeft, 19.1.2011.

1. dodgeman

dodgeman 3rd gear

No eihän toi nyt mitään, ota ilmoitus äkkiä pois ja duunaat juniorin kanssa sen (hyvään)kuntoon ja lisäät pikku ahtimen kylkeen, helppoa kun imu ja pakosarja on samassa läjässä, kysy vaikka juniorilta kun se on varmasti intoa täys :):):)

KajS tykkää tästä.
  2. KajS

KajS Gearhead

Tuolla moottorinvaihtotopiikissa jo mainitsin, että käyttämälläni korjaamolla (Poikon Paja ja Patentti) on moottorinkorjauskiintiö täynnä. Hyvä kun Celica Supra kulkee taas omin voimin.

Viime syksynä meillä tuli pojan kanssa hinausautot tutuiksi viikon välein.

3. rodge89

rodge89 1st gear

En jaksa selata koko topikkia läpi, että löytäisin, mutta mulla näyttää b250 318 tbi koneessa olevan kärjetön sytkä.
    Saisko tähän siis melko helposti ns bolt-on asennuksella MSD.n sytkän vai vaatiiko jotain isompia toimenpiteitä?
    Esim 6AL-boksia ajattelin.

4. dodgeman

dodgeman 3rd gear

Onks toi sun profiili kuvan auto kyseinen yksilö

5. rodge89

rodge89 1st gear

Kyllä,
    Siis mulla ei ole alipainekelloa eikä mitään katkojan kärkiä jakajassa.
    Siellä on vain sellanen kahdeksan lovinen rulla. Varmaan joku magneetti toiminen pyörä.

6. MJF

MJF Gearhead

Onko tämä alkuperäisvaruste näissä? Saako tuon heitettyä menemään kohtuuvaivalla? Ajonesto kai tuo on olevinaan, aina välillä saa esittää sadetanssin kaukosäädintä painelemalla että saa auton käyntiin. -94 360 magnumilla.

7. dodgeman

dodgeman 3rd gear

Toimiiko sulla vielä ilmastointi? Jos haluut lisätietoja tosta autosta niin laita yv:tä, toi on mun vanha auto.

Kerro tästä muillekin!