Dodge Ram Vanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DamnNoNamesLeft, 19.1.2011.

  1. nixon

    nixon 3rd gear

    Ram Van mallinimi tuli käyttöön vasta 80 tai 81. :x

    Tällaisen maski ei ainakaan mene ilman kikkailua, koska toi uudempi leviää hiukan sivulle:
    [​IMG]
     
  2. Erska

    Erska Gearhead

    Pikapissa ainakin on aika samat muodot kun 90 malliseen Ramiin uppos 74-76 vuoden Plymouthin maski lähes täydellisesti. 8)
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Okei! Mistähän ees kuvittelin sellasen maskin löytäväni :D


    Kamala vani kuume iskeny taas kun perseauki ja noita sais edukkaasti muutaman yksilön.



    Tuli viel kyssäreitä mieleen koskien viime kesän tuttavuutta 89 ruisku 318.

    Siitä ''katilta'' lähti pikkusormen paksunen putki moottoritilaan, lambda oli sen putken pääs moottoritilas vai?


    Ja tuosta sillon otettiin putki pois heti ''katin'' jälkeen. Äänet oli helvetin hiljaset ja sitä ei oikeesti tunnistanu kasiks. Mites muilla? Ois ääntä kiva saaha peliin.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hiljasta on... Ei o vielä vania hankittuna. Kehtaisko joku mitata/kertoa paljonko tuo matka väliseinästä takaoveen on tuollasessa normaalin akselivälin b250mppisessä?
     
  5. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    ÖÖ. Mä oon kerran joutunu avaamaan oven sisäpuolelta, mennen siitä pikkuikkunasta sisään.. :rotfl: Joten heitän 1.90 metriä..

    Niin, onhan täälläkin tapahtunu jotain joo.. :odroll:

    [​IMG]
     
  6. nixon

    nixon 3rd gear

    ^^Mulla on ainakin väliseinä + takapenkki aika taakse asennettu, kai nekin vaihtelee vähän sen mukaan kuka on aikoinaan tehny.
     
  7. nixon

    nixon 3rd gear

    Sivuputket löytyy.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Löytyykö ääntä?


    Niin ohan noita väliseiniä varmaan eri paikassa mutta eikös se yleensä oo liukuoven lähtötasolla niin että se linja ois suora?


    Eikunvaan makuulaveria varten kyselin tuota...
     
  9. nixon

    nixon 3rd gear

    Kyllä sitä ääntäkin tulee ku tarpeeks polkee, mutta lähinnä sisustan puuttumisesta johtuvaa kolinaa ja potkurinn melua kuuluu rauhallisilla kierroksilla.

    Mulla tulee penkin reuna ihan vähän yli sivuoven reunasta, tosin se väliseinä kaatuu taakse ja voi käyttää esim. sänkynä.
     
  10. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Multa mittari- ja jarruvalot kadoksissa osa 666. Hemmetti.
     
  11. Hai

    Hai Double Gearhead

    Kelpaiskos tommonen 1978 300:nen kuski +8hlö KA. 318 +727 + dana 60. Alkuperäinen tehtaan bussi 2 takapenkkiä. Leimaa vuoden loppuun. Keulakin vanhaa mallia kuten tuossa aiemmin laitetussa kuvassa.
    Jos kiinnostusta, niin meiliosotetta kuville yv:nä.
     
  12. nixon

    nixon 3rd gear

    Onkohan Suomessa montaa normaalin akselivälin vanhempaa vania? Kaikki myynnissäolevat tuntuu olevan tota pitkää versiota.
     
  13. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Pätkiä tuntuu olevan kovin vähän muutenkin..
     
  14. tb60

    tb60 3rd gear

    Olipas laturi jämähtänyt jumiin kun seisoi auto talven ulkona. Just ja just jaksaa pyörittää hylsyllä ja räikällä. En ole vielä purkanut pois, entinen taitaa olla.
     
  15. Hai

    Hai Double Gearhead

    Tää mun on hormaali. Toisin sanoen keskipitkä.
     
  16. nixon

    nixon 3rd gear

    Ehdottelisin vaihtoa jos ei olis tarkoitus hankkiutua eroon koko vaneiluhommasta. :p
     
  17. nixon

    nixon 3rd gear

    Luultavasti en kuitenkaan saa myytyä tota omaa, joten eiköhän siihen laiteta oikeesti joku päivä se puoli-ilmainen lt:n diisseli with lattiamanuaali, sitte sillä voi körötellä vaikka töihinkin. :wc:
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nyt taas 91 250 vani, 318 ja todnäk a500. Happianturilla ja huollolla lähetåän kunhan 450km kestää kotiin.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hyvin kulki ja bensa maistu anturivian takia.
    Vikakoodeja tuli: 11 12 15 41 51 ja lopetus 55

    Jollain sanottavaa? 12han oli akku ja 51 happianturi mutta mikä toi 11 smec/pcm oikari tai 41 asd rele/lataus? 15 nopeusanturi?

    Muuten ookoo. Loota lienee a500: pitkä häntä mihin menee sähköpiuha ja od nappi koetaulus, oisko ollu 14 pulttia öpohjassa?

    Perämurikan päällä pistoke, oisko se tua nop anturi?

    Mites se happianturi irtoo? Kannet aika piukar ja yks johto meni, en saanu sitäkään irti.
     
  20. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Piuhat poikki tyvestä ja lämpöä tai raakaa voimaa. Uusi sitten kannattaa asentaa oikeanlaisella hylsyllä ja varovaisemmin. Omassani oli niin tiukassa, että tarvitsi metrin varren auetakseen. Se siis lähtee se koko anturi irti. Piuhassa on liitin jossain siellä moottorikannakkeen luona.

    Pitää poiketa huomenna tallilla katsomassa, miten nuo muut hilut on.
     

Kerro tästä muillekin!