dodge ramcharger: JAKOLAATIKKO

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 23.1.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei siinä mitään vikaa ole jossei itse osaa autoansa korjata vaan tarvii apua enkä Jamantin käyttämisestä kommentoi mitään. Markkinoinnista täällä palstalla vaan. Ja siitähän häntäheikit välittömästi aina kertoo missä mennään. Taidat olla niitä harrastelijoita joiden tehtävä on olla hängärinä asiantuntijoiden liepeissä. Autona tod näkösesti joku parhaat päivänsä näkenyt GM-tuote jota ajamalla voi sitten vähän päteä...
     
  2. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Kuka nyt suuttui, monta hernettä siellä nenussa on...vai onko niin syvällä että et ylety ottamaan pois :) nyt ole solvannut minua ja autoani, mikähän olisi seuraava hyvä kohde :eek: :eek: :eek:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest


    Ei tässä mitään suututtu ole. Onpahan varmistettu nimimerkin äö.
     
  4. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Voi perse, olisit sanonut että tämä on joku koe... mutta huomaatko että asenteessasi on edelleen vikaa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Heh
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tämä on kait rumien ja tyhmien palsta vai? 8) shitting bull on vissiin impannu liikaa savua morsettaessaan jamanttiin :p .
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taas tiukka veto, tuo meni jo vyön alle... voi voi taisin jäädä tässä väännössä toiseksi...hö.
     
  8. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Olen jo niin sekaisin että kirjoittelen vieraana... tosi hännystelijä :D
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voi vitja mitä pellejä...
     

Kerro tästä muillekin!