dodgen 6 koneeen kaasari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 19.12.2001.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Muutamaa "lattiamanuaalia" tuli katottua, mut tää on 904 tomaatilla, ei oikein innostanu tuo manuaali aski... (tanekin on tomaatti) Ei ole paras mahdolline tuollanen 3 vaihtene ja en pitäny synkronoimattomasta ykkösestä... Yks nelivaihtene oli haminas myynnis mut helvetin kallis kuntoon nähden ja oli kutonen, en oikein tuos joulun al löytäny tuohon 20000mk pintaan olevaa koht kuntost kasi koneist valianttii tai darttia. LPR:ssa tuli katottua yhtä farmari Coronettia 360 koneella, se ois ollu sellane "lauluauto" projekti. Joo levyt löytyy edestä eli siltä osin asia ois ok, oon täs miettiny et onko perä 8 3/4 vai joku muu peräst en kaivanu viel numeroit esiin kun se on niin paksun lian alla tarvinnee putsata jossai vaihees, olin jostai kirjast kattovinani et se olis tuollanen, tosin välitys jäi ja kysymys merkiks?? No täl kertaa ei taas muuta, toivottavasti keskustelu jatkuu...
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    jos se pyrstö aukeaa taaksepäin niin se on 81/4 tai 71/4, pulttimäärää en muista.
    ja jos ei ole "takakantta" eli se aukeaa eteenpäin niin sitten 83/4.
    kaikissa tuon ikäisissä darteissa ja valluissa pitäis olla 71/4 tai 81/4(myös V8-mallit).
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    No niin, kone alkanee olla kasaan menossa... Nokka akseli on cranen mekaaninen 280 asteinen 1500-4500rpm käyttöalueella, puristus-suhteille 8.0-9.5, voi olla että tuli valittua turhankin jyrkkä verrattuna muihin "virityksiin". NC jyrsimellä on tehty sovite laippa kaks kurkkuselle tuohon alkuperäiseen imusarjaan josta on laajennettu hieman aukkoa., kansi on "siivottu" ja venat+muut oheistuotteet vaihdettu uusiin. Niin ajattelin vaihtaa tuon vanhan bensapumpun sähköiseen versioon mutta sillä tavoittelen sopan tasaista "tuontia"... Keskiviikkona pitäis ottaa ensimmäiset käryt koneesta ulos jos vain aikataulu pitää... Tarvitsee alkaa laskemaan peltisarjojen putkien pituuksia että vois tehdä sellasen joskus, nyt varmasti ahistaa kun imu ja pakosarjat on vanhan malliset. Paljonkohan uskaltais arvailla tehon/väännön parantuneen??, tuskin kovin paljoa mutta ehkä vähän tuon alkuperäisen 150hp lisäks.(jos tuokaan määrä pitää paikkaansa)
     

Kerro tästä muillekin!