Dodgen keinuvipuakseleista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mopperi1970, 15.10.2014.

  1. mopperi1970

    mopperi1970 3rd gear

    Miten on mahdollista että aiemmissa rullakeinujen akseleissa öljykanavat menee ihan eritavalla?

    Aiemmissa akselin läpi on sekä ylä että alapuolella öljyreiät keinun keskellä ja uudemmissa vain yläpuolelta..?
    Uusissa keinuissa on liukulaakerit ja vanhoissa neulalaakerit...tää vissiin vaikuttaa?
    Kaiken lisäksi vanhoissa keinuissa menee öljyreiät vain tönärinpuolelle kun uusissa tönärin ja rullan puolelle..?

    Kannattaako nyt sitte käyttää vanhoja akseleita joissa on tuplat öljyreikiä vai miten tää kasataan?
     
  2. 69

    69 Gearhead

  3. mopperi1970

    mopperi1970 3rd gear


    Eli näin viskataan... Nyt en välittänyt näistä akselin päässä olevista merkeistä, lovista hevonhelvettiä vaan laitoin niin että öljyreijät on alaspäin ja hiukan venttiilejä, pakosarjaa kohti...

    Entiset oli source ja nyt speedmaster.Ei tullu mitään ohjeita mukana
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Nimenomaan noin. Noi liukulaakeroidut tahtovat sen öljyn sisään alhaalta, neulojen kanssa yks lysti kunhan sitä öljyä on. Ja sourcen vippojen kanssa tosiaan ihan sama, hajoo ne kuitenkin.
     

Kerro tästä muillekin!