Dotse Aspen V8 Project... (kuvia lisätty!)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja krankka, 8.10.2007.

  1. krankka

    krankka 1st gear

    onko 1500e tiukka hinta? Ottasitko vaihos kakoskoppasen diesel golffin?
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    chiltonin uudemmassa korjaus opuksessa on nuo sähkö kaaaviot...
     
  3. Simo

    Simo 1st gear

    Jokos alkaa "oma paketti" olemaan kunnossa? Kuvia?
     
  4. krankka

    krankka 1st gear

    Ei oo vielä valmis eikä viel täksi kesäksi tulekkaan.
    Tekniikan haen kuun lopussa joka on 360+727. Perä on jo hommattuna 8 3/4 joka pitäis kaventaa...

    Kuvapuoli jääny vähän vähälle ku hajos kamera mut pitää lainata kaverin kameraa ni voi päivittää kuvapolitiikkaa.
    Takarunkoaisat on uusittu ja siirretty menemään suoraan ja rengaskotelot levennetty eli nyt kotelon leveys sisäreunasta kaareen 43cm.
    takarengaskotelo ja vakiotankki poistettu ja uus jaz:n turvatankki tulee peräkonttiin.
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    itse laitoin rautaiset..

    Hetko hetko..laitoit rautaset???minkälaiset??itellä on chargeri levällään vielä näitten kumien takia ku uusia en oo löytäny.
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

  7. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Re:

    Tarttis tietää et paljos tartee leventää iso/pikkulohkoo varten?
     
  8. kotr

    kotr 3rd gear

    Tämmönen kutosesta kasiksi raiskaus täälä!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ja rälläkkää ja lamelli laikkaa hyväksi käyttäen tehyt valkosivut

    [​IMG]
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Hieno bärskynä!
    Edellisen kysyjän kysymys ei oikeen auennut, mut yritetään. Kasin ja kutosen peruspalkki on sama, palkkiin hitsatut moottorikorvakkeet erilaiset. Toi kutonen kun on aika rajusti kallistettu apparin puolelle, eli sen puoleinen kiinnike on hyvin reunassa ja matalalla, ja taas kuskin puoleinen keskellä ja suht korkealla. Tota alukuperäistä palkkia ei sais muuttaa, ja kuskin puolen kiinnike estää moottoria mahtumasta "oikealle paikalleen", eli kampuran keskilinja sellasen 35mm auton keskikohdasta apparin puolelle. Eli ilman "laittopmuuksia" ei kutospalkin käyttäminen onnistu. Ite kyllä noita muokannut aivan surutta...
     

Kerro tästä muillekin!