Drag Race Finland Ry

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja KJG, 7.12.2013.

  1. DRF tiedottaa

    Tarkennus alla olevaan ohjeeseen kentälle annetun virheellisen tiedon oikaisemiseksi:

    Kilpailuoikeuden siirron tapaa ei ole sopimuksissa rajattu, vaan se on kilpailuoikeuden luovuttajan ja vastaanottajan välinen asia.



    DRF-Finals, Alastaro 28.-30.8.2015
    FHRA:n järjestämään kiihdytysajon SM-sarjan finaalikilpailuun ovat Drag Race Finland ry:n varsinaiset jäsenet 2014 oikeutettuja osallistumaan veloituksetta (kilpailumaksu ja sähköt).

    Ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 29.7.2015 mennessä seuraavasti:
    1. Ilmoittaudu normaalisti Dragracing.eu sivujen kautta DRF_Finalseihin - http://www.dragracing.eu/event_details.asp?id=222
    2. Valitse maksutavaksi ”Lasku” (Invoice), mutta älä maksa sitä itse.
    3. FHRA kuittaa laskun maksetuksi DRF:n toimittaman jäsenluettelon mukaan.

    HUOM!
    Mikäli olet siirtänyt kilpailuoikeutesi toiselle henkilölle kuin mikä on jäsenluetteloon merkitty henkilö, tulee sinun tässä tapauksessa ilmoittaa kilpailuoikeuden siirrosta viimeistään 28.7.2015 sähköpostilla FHRA:n toimistolle Kaisa.Lokfors(at)fhra.fi ja kopio DRF:lle osoitteeseen dragracefinland(at)gmail.com
    - (korvaa osoitteessa (at) @-merkillä).

    Terveisin
    Drag Race Finland Ry

    Linkki uutissivulle: http://dragracefinland.fi/index.php/news

    Tsekkaa myös:

    http://www.dragracefinland.fi

    http://www.facebook.com/dragracefinland
     
  2. Jättefin

    Jättefin 1st gear

    Kuinkas tämä nyt sitten hoituu käytännössä finaalikilpailuun osallistuvalta katsojalta, joka on varsinainen jäsen, ei kilpailijajäsen. Onko portilla henkilöluettelot, joiden perusteella jäsenet pääsee ilmaiseksi sisään?
     
  3. Hei,

    Laita yhteystietosi (nimi ja puh.numero) ja asia lyhyesti osoitteeseen dragracefinland(at)gmail.com, niin otamme sinuun yhteyttä.

    Terveisin
    Drag Race Finland Ry

    .......................................................................

    DRF-Finals, Alastaro 28.-30.8.2015
    FHRA:n järjestämään kiihdytysajon SM-sarjan finaalikilpailuun ovat Drag Race Finland ry:n varsinaiset jäsenet 2014 oikeutettuja osallistumaan veloituksetta (kilpailumaksu ja sähköt).
     
  4. gremlin

    gremlin 3rd gear

    Tarkistin oikein nettipankista niin olen maksanut jäsenmaksun DRF Ry;lle 23.3.2015.
    Onko DRF yhdistyksellä jotain ajatusta miten se palvelee jäsenmaksun maksaneita jäseniään? Siis muita kuin 2013/2014 rahaa antaneita kilpailijoita.
    Ei viestin viestiä, ei postia, ei mitään. Mihin minun, ja muitten jäsenmaksun maksaneiden rahat käytetään? Ja kaikkien tapahtumien tuotemyynnin tuotot?
    Ja miten DRF aikoo palvella isompia rahoja aikasemmin lahjottaneita?
    Yhdistyksemme kuitenkin laittoi jonkun tonnin rahaa Alastaron ratapäälystys keräykseen. Kauhean vähän on sille sijoitukselle saatiin vastinetta. Saimmen ''mainostilaa'' viimevuoden Em kisaan, ei tietenkään siltä alueelta mistä oli alunperin puhe, eikä sitä määrää mitä sitä piti olla. Ei se mitään, hyvä että saatiin olla mukana ajamassa asiaa eteenpäin ja kehittämässä suomen drag racingia.
    Mutta DRFn olisi jotenkin ajatellut olevan sanojensa mittainen. Olisihan se raha voitu antaa suoraan Tupalallekkin.

    Vai onko yhdistyksen suurin ajatus aiheuttaa vain hämmennystä suomen Drag Race ''skeneen''? Mahdollisesti olen lukenut asiaa väärin ja toki voi olla että DRFn hallituksen jäsenet kirjoittelevat omina itseinään esim. FHRAn palstalle. Mutta ihmetyttää asiat mikkä putkahtelee esiin, ja kummallisesti niihen takana tuntuu suhteellisen/suhteettoman usein olevan joku DRFn hallituksen jäsen.
    DRF tuntui olevan kovasti asialla saadakseen FHRAn puheenjohtajan vaihtumaan, ja nyt kammetaan kulman takaa samaa asiaa uudestaan. Ketä sinne nyt sitten haluttais?

    Tätä touhua kohtuullisen lähelta seuranneena tarttee kyllä ihmetellä että mikä yhdistyksen agenda on. Halutaanko itse järjestää kilpailuita, vai tukea lajin kattojärjestön toimintaa ja oikeasti kehittää lajia?
    Kulman takana höpistään yhteyksistä SMLään ja Speedgrouppiin, mitä näillä asioilla oikeesti haetaan???
    En todellakaan ymmärrä tälläistä ''myyrän työtä'' mitä nyt harrastetaan.

    Viimeisimmät uutiset on yhdistyksen sivulla 22.7, ja sitä edelliset on 30.4. Viimeisin Facebook päivitys on 13.8.
    En oikein ymmärrä sitä porua mitä DRF ry;n hallituksen jäsenet ovat pitäneet FHRAn uutisoinnista, ja muusta toiminnasta. Ei DRF kauheasti voi kyllä pullistella tiedotuksellaan ja avoimuudellaan.
     
  5. Antti.K

    Antti.K 3rd gear

    Jos sulla on jotakin annettavaa DRF.lle niin tervetuloa mukaan.

    Täällä varmasti on niitä jotka voivat luopua perustajajäsen paikasta jos joillakin on virtaa astua remmiin.

    t.Antti Kivinummi
     
  6. superbird

    superbird Gearhead

    Ei tama hirveasti antanut vastauksia Gremlinin kysymyksiin, kiva olisi tietaa missa mennaan. :eek:

     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ite en oo jaksanut hakee tunnuksia tonne fyyran palstalle, mut kentällä tosiaan kiirii monenlaista huhua siitä ettei joillain yhdistyksen toimihenkilöillä oliskaan kovin pyyteetön agenda. Niitä ei ainakaan lievitetä pysymällä sit muuten hiljaa. Toivottavasti tätäkin asiaa sivutaan fyyran syyskokouksessa ja ainakin niin et tiedetään miten fyyralla nyt menee ja mikä on suunta. Fyyran PJ:n kausihan on kolme vuotta et jos kyse on jostain PJ-kampanjasta ja "vallankaappauksesta" niinku huhutaan niin ei o ainakaan liian myöhään aloitettu.
     
  8. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Tere Gremlin
    Meidän tavoite (toivottavasti kaikkien joka tämän lukee)oli luoda kilpailioiden puitteet paremmaksi ja turvallisemmaksi
    ja mahdollistaa että meillä pysyisi rata joka täyttää turvallisuus ja EM kilpailun vaatimat puitteet.
    Se onnistui!KIITOS siitä kaikki jotka tuki ja uskoi tähän projektiin.Tämän jälkeen ei ole ollut kauheasti turhia
    kaiteeseen ajoja ja moottoririkkoja jotka ovat radasta johtuvia.eli sanoisin että tavoite saavutettu!!!
    Tukiat saivat, mainospaikkojen ostajat saivat mainospaikat(jos saivat liian pienet en tiedä)kilpailijajäsenet
    Ilmaisen kilpailun ja kannatusjäsenet hyvän mielen kun projekti toteutui!!Tukiprojekteissä ei voi saada enemmän privaattihyötyä kun on satsanut .Minun mielestä tässä projektissa oli voittajat , KILPAILIAT,FHRA,TUPALA,KATSOJAT.DRF
    kuka näistä sen parhaiten pystyy hyödyntämään en osaa sanoa.OMALTA osalta täysi kymppi ei yhtään huonoa vetoa radan
    takia.Jatkuvuudesta DRF on tänä vuonna tukenut FHRA palomiehiä turvavarusteilla.Ja uusista projektejä on tapetilla.
    Tiedottaminen on aina tapetilla ja tarpeet ovat joka ihmisellä erit!!Olen itsekin kritisoinut FHRA tiedottamine kisoista toki
    myös suoraan FHRA KOSKINEN ja olimme molemmat sitä mieltä että siinä on parantamisen varaa ,TODELLA kovaa
    kritikkiä tuli Ruotsista .LUE NITROZ.SE/PLANKET mutta tämäkin on työn alla.Kampeemisesta ja salaliitoteorioista sen
    verran että aina on eri mielipiteitä mutta jos nyt vain kaikki ymmärtäisi että päämäärä pitäisi olla kaikille sama urheilun
    Eteenpäin vieminen ja harrastmisen mahdollistaminen.Se tulee aina olemaan niin että kaikki eivät ole tyytyväisia kaikkiin
    mutta silti täytyy kunnioitaa toisten yritykset ja pyrkimykset. Kerhot perustuvat vapaehtoisuuteen niin ei voi vaatia yhtä aktivista tiedottmista kuin esim.ulosottomies ja verottaja
    DRFJÄSEN
    FHRA JÄSEN
    KILVANAJAJA
    Nixxon
    P.s
    Vointeja PUTTELLE
     
  9. Drag Race Finland Ry on perustettu viemään kiihdytysurheilua eteenpäin Suomessa siten, että kilpailijat ja olosuhteet jossa he kilpailevat huomioidaan ensimmäisenä. Drag Race Finland Ry kiittää kaikkia yhteistyökumppaneita, kilpailija- ja kannatusjäseniä, kannatustuotteita ostaneita, vapaaehtoisia talkoolaisia ja muita tahoja, jotka ovat mahdollistaneet DRF:n toiminnan.

    Vuoden 2014 ja kautta aikojen yksi suurimmista tämän tyyppisistä hankkeista oli DRF:n järjestelemä Alastaron kiihdytysradan asfaltointi. Tällä hankkeella on pitkäaikaiset positiiviset vaikutukset kiihdytysurheilutoimintaan niin turvallisuuden lisääntymisenä kuin kisatoiminnan jatkuvuuden turvaajana.

    Viime vuoden rutistus, ja taloudelliselta näkökulmalta melkoisella etunojalla toteuttaminen, vaati töitä pitkälle loppuvuoteen 2014, että DRF:n velvoitteet saatiin täytettyä. Tämän vuoksi ei kuluvalle vuodelle haluttu ottaa samankokoista hanketta toteutettavaksi.

    DRF on edistänyt lajia myös vuonna 2015, ehkä taloudellisella mittarilla pienemmässä mittakaavassa kuin asfaltointiprojekti, mutta tärkeydessä mitaten merkittävästi. DRF on osallistunut tänä vuonna mm. FHRA Safety Crew:n varusteiden hankintaan, järjestänyt 2 kpl traktoreita sekä 1000 litraa polttoainetta FHRA:n rataryhmän käyttöön ja hoitanut majoituskulut FHRA:n radan tekijälle.

    Tulevaisuuden hankkeeksi DRF oli suunnitellut mm. Alastaron ratakaiteiden uusimisen, mutta tämän kesän kisojen yhteydessä esiin nousi Alastaron lähtöalueen parannustyöt, joka ajaa kiireellisyydessään kaideprojektin ohi. DRF on keskustellut lähtöalueesta ja sen vaatimista toimenpiteistä FHRA:n rataryhmän sekä Tupalan kanssa Nitro Nats’sta lähtien ja asiaan pyritään löytämään toimiva ratkaisu, että siinä voidaan edetä.

    Esiin nostettiin myös yhteistyö eri tahojen kanssa. DRF:n yhteistyö AKK:n, SML:n, Speedgroupin, FDBA:n ja FHRA:n kanssa on lajin kannalta tärkeää ja DRF:lle normaalia toimintaa.

    Mainosasia, johon gremlin yllä olevassa kirjoituksessaan viittaa lienee Bear City Cruisersin mainos kaudelle 2014. Oli hienoa, että Porin kerho ilmoittautui ensimmäisten joukossa tukemaan asfaltointiprojektia ja kyseinen mainos olikin merkittävä tuki projektin toteutuksessa. Porin kerho toimitti itse mainostaulut silloin EM-kisaviikolla keskiviikkoiltana ja kiinnitti ne ratakaiteeseen. Koska kirjoituksesta saa kuvan, että asiassa on nyt huomattu olleen jotakin epäselvää, niin DRF:n hallituksen jäsen, joka on asiasta kanssanne sopinut, ottaa teihin henkilökohtaisesti yhteyttä asian selvittämiseksi.

    Viedään suomalaista kiihdytysurheilua yhdessä eteenpäin!

    Terveisin
    Drag Race Finland Ry
     
  10. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Hienoo työtä. Olisko tupalalle mahdollista esittää asiaa esim lisä wc hankinnoista, kyllähän tupala varmaankin rahastaa kivasti radan vuokrasta ym niin eikö voisi jo pikkuhiljaa vaatia lisää saniteettitiloja sekä mahdollista asiallista suihkurakennusta? Nyt esim finaalikisoissa wc osastolla jatkuva jono vaikka yleisöä ei paljoa ollutkaan. Ehkä wc hommaan olis helpompi hoitaa diili noista bajamajoista? Kuka wc tilojen puhtaudesta vastaa, onko järjestäjä vai radan vuokralle antaja, finaaleissa aika hurjassa kunnossa nuo wc:t ainakin tornin lähellä olevat.On aika tärkeä asia mielestäni niin kisa teamien kannalta kuin myös yleisön kannalta.
    Ehkä teillä jo visioa näistäkin.
    No nää asiat ei varmaankaan tänne kuulu vaan paremminkin fhra:lle joka radan vuokraa.
    T.OL 591
     
  11. Rolssi62

    Rolssi62 1st gear

    Mikäs Karia ny noi risoo?
     
  12. gremlin

    gremlin 3rd gear

    Kiitos vastauksista, ja muistakin yhteyden otoista. Kiva tietää etten ole ihan yksin näitten ihmetyksieni kanssa.

    Hienoa oli kuulla DRFn taholta että ollaan satsattu noin paljon FHRAn safety crew:n toimintaan, ja Alastaron rataan. Ja sinne tullaan satsaamaan lisää.
    Ei varmaan olis pahitteeksi satsata myös Motoparkkiin, siellä kuitenkin ajetaan yhtä paljon kuin Alastarossakin. Vai onko tarkoitus olla vai turvaamassa EM kisan jatkuvuutta?
    Varmaan kun kerran yhdistyksessä on ns. alan ammattilaisia mukana, voisi tuo tiedoitus olla hieman paremmalla tolalla, sillä saattais vähentyä ihmisten palstoilla ihmettely?


    Sen verran pitää vielä sanoa että suosittelen lämpimästi joillekkin DRFn toimijoille että vetää ns. ''isojen poikien housut'' jalkaan.
    On aika erikoista toimintaa että vedetään heti herneet nenään kun ensimmäisen kerran joku julkisesti ihmettelee ja moittii toimintaa.
    Man up, niinkuin amerikassakin sanotaan.

    Ja mainittakoon vielä lopuksi että BCC Ry;llä ei ole mitään tekemistä näitten kysymysteni kanssa, että meidän toimijoille ei tarvi kenenkää soitella ja ihmetellä näitä kirjoituksia.
    Tai on sen verran että olin itse kiinnittämässä niitä kerhon mainoksia Alastarolla ja silloin jo mainittiin ettei ne nyt tulleet ihan sinne minne piti, mutta ei se sen enenpää haitannut silloin, eikä se haittaa vieläkään.
    Olen todella tyytyväinen siihen että saatiin rata kuntoon.

    Viestillä tavoittaa vaikka tän kautta mut jos keskusteltavaa on, olen työmatkalla, ja 2e/minuutti hinnoilla en juurikaan viitsi vastailla puhelimeen.
     
  13. Rolssi62

    Rolssi62 1st gear

    Hyvä ajatus Nätkiniltä, isojen poikien housuihin. Nyt syksyllä DRF miehillä olisi mahdollisuus liittyä FHRA:n johtokuntaan, toki vaalien kautta. Onko kiinnostusta, näyttöä tekemisistä ainakin on. :D :D :D
     
  14. kallekko

    kallekko 1st gear

    Hyvä ideahan toi on, mutta miksi heidän pitäis FHRA:n johtokuntaan liittyä, eikö DRF:llä olisi paukkuja hoitamaan vaikka kisat ihan yksinkin?
     
  15. W201

    W201 3rd gear

    Ei ole ihan pikkujuttu toi kisojen järjestäminen, vaikka niin saattaisi luulla :soosoo:
     
  16. DRAG RACE FINLAND RY

    DRF on mukana October Swap Meet'issa Teivossa Tampereella La 10.10.2015

    DRF:n osasto on jälkimmäisen myyntihallin alkupäässä FHRA Tampere, Simuna Speed Shopin ja makkaramyyntipisteen välittömässä läheisyydessä.

    Tule käymään osastollamme, josta löydät myös kysytyt DRF-kannatustuotteet:
    * Hupparit
    * T-Paidat
    * Tarrat
    * Pipot


    Tervetuloa osastollemme keskustelemaan kiihdytysurheilun nykytilanteesta ja tulevaisuuden näkymistä Suomessa!

    Swap:
    * Teivon Ravirata, Tampere
    * Avoinna yleisölle 10.10.2015 klo 08.00 - 14.00

    Lisätiedot Swapista:
    viewtopic.php?f=1&t=296721


    Tsekkaa myös:

    http://www.dragracefinland.fi

    http://www.facebook.com/dragracefinland
     
  17. Rolssi62

    Rolssi62 1st gear

    Täytyy käydä morjenstamassa poikia. Taidan ostaa myös pipon talven rientoihin.
     
  18. DRF tiedottaa

    Drag Race Finland ry on päättänyt jakaa kunniakirjat ja stipendit kolmelle parhaiten menestyneelle JRD ja JRB kuljettajalle menneellä kaudella 2015.

    Stipendit jaetaan seuraavasti:
    1. sija 300,00€
    2. sija 200,00€
    3. sija 100,00€

    Onnittelemme menestyksekkäästi kilpailleita junioreita.


    Tsekkaa myös:

    http://www.dragracefinland.fi

    http://www.facebook.com/dragracefinland
     
  19. Catiska

    Catiska 3rd gear

    Tämä ei ole pottuilua vaan ystävällinen vinkki. Päivittäkää nettisivujenne etusivu. Siitä saa sen käsityksen että vuoden 2013 jälkeen ei ole juurikaan mitään tapahtunut koska viimeisin päivitys taitaa olla siltä ajalta. Ainakin teksti antaa näin ymmärtää: "Päätavoite kaudelle 2014 on hankkia"
     

Kerro tästä muillekin!