Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. hateju

    hateju 1st gear

    Oikein.
    Löytyy muuten tallista sen -03 -06 viirusilmän etu parkkiumpiot ja täydelliset takavalot jotka e hyväksytyt....
    Etuparkit on porattu ja laitettu e hyväksytyt lamput sinne sisälle!
    Ja täydellinen uusi kuskin oven ulkokahva.
    Ja se kuskin oven nappulapaneeli joka pätkii....
     
  2. juunas

    juunas 1st gear

    Kävin tossa yhdellä moottorikoneistamolla ja sielä ukko neuvoi vaihtamaan vain vuotavan holkin. Ja olemaan koskematta muihin holkkeihin jotka ei vuoda. Eli onko täällä joku joka voi neuvoa kummin nyt teen? Ja niistä suuttimista, missä ja mihin hintaan olette niitä käyttäneet penkissä?
     
  3. ville400

    ville400 2nd gear

    itse olen vaan vaihtanut niitä suuttimia minkä arvot ei oo ollut kohdallaan kun on ollu auto testerissä kiinni, mun mielipide on jos vie suuttimen testattavaksi diesel korjaamoon niin ne taitaa löytää vikaa uudestakin, toi mitä tarkoitin että laittaa niiden tilalle uutta mitä on ottanut pois, ei tietty ehjiä kannata pois oottaa mut se on aika homma purkaa siitä edestä kaikki pois niin aika helppo siin laittaa uudet samalla, turussa ainakin korjataan niitä suuttimia
     
    Muokattu: 31.10.2016
  4. Oldsi64

    Oldsi64 1st gear

    -04 2500HD dual climate control ilmastoinnilla. puhalluksen suunta ei muutu, puhaltaa koko ajan jaloille vaikka panelin mukaan vaihtaakin puhalluksen lasille tms. Eikä Servo surise tai tee mitään vaikka nappeja painelee. Käytin servon irti ja purin sen, sisältä näyttää ihan kunnossa olevan, mut voisko moottori olla vain palanut. Olisko kellään tietoa miten vois paikallistaa onko paneli viallinen vai se mode actuator mikä kääntelee läppien asentoa. olen koittanut monella eri tavalla kalibroida ilmastointia mut ei muutosta. Tai olisko jollain tässä lähellä äänekoskea vastaavaa laitosta mistä vois lainata tota mode actuatoria ja kokeilla korjaantuuko vika sillä? ei viittis osia summassa tilata jos vika ei sillä korjaannukkaan.
     
  5. ville400

    ville400 2nd gear

    se pitää mun mielestä kalibroida kun laittaa sen actuaattorin takasin
     
  6. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Rockautossa oli nyt lly koneeseen sikahalvalla kannentiivisteet...
     
  7. fudge85

    fudge85 Gearhead

    No niin. laturi pitää uusia. onko kellän varmaa tietoa onko 105A ja 145A latureissa kiinnitys eroja? en ole varma kumpi omassa ja ulkona -30 niin en jaksais lähtiä kattoon. rockauton kuvista ei löydy eroja.. luulisin että on tuo isompi mut mut.
     
  8. hateju

    hateju 1st gear

    Jep tuo isompi se on... löytyy muuten tuliterä hyllystäkin... olikohan niin että tuo 105a on se joka menee siihen 2 laturin paikkaankin?
     
  9. konapu

    konapu 1st gear

    Mites tuon taka-akselin lukon kanssa. Minkälainen näissä on? Eli 3500 dually 2wd laite kyseessä. Tuo ei ainakaan pidä yhtään, että entinen on jos siellä sellainen on.
    Onko jannut vaihtanu parempia tai ylipäätään ropannu noita lukkoja näissä?
     
  10. fudge85

    fudge85 Gearhead

    voi perse, ehin jo eilen tilata us partsilta uuden..
     
  11. fudge85

    fudge85 Gearhead

    joku hyvä lukkoperäöljy pitäis löytää, itekkään en tykkää tuon lukon toiminnasta. voi sanoa että -89 blazeri missä on 7 vuotta vanhat öljyt perässä toimii paljon paremmin.. prkl...
     
  12. Gerball

    Gerball Gearhead

    Paitsi jos siellä Eatonin g80 lukko, mikä siellä tod.näk on, sinne ei suositella lukkoperäöljyä ( ls lisäaineistettua).
    Omaan ostin Mobilube 1 75/90
     
    Muokattu: 8.12.2016
  13. Gerball

    Gerball Gearhead

    Alla olevan tekstin googlaamalla löytyy aiheesta enemmänkin juttua.
    The use of any additive in locking rear axles (G80) is not recommended. Rear axle additives are designed for use in limited slip differentials which are normally installed in cars. All light duty trucks equipped with RPO G80 make use of a locking differential and the use of additives will delay the engagement of the locking mechanism and may decrease axle life.
     
  14. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Miksihän minä olen tuonne ls öljyt perään laittanu vaikka ei pitäis. täälä tosiaan lukee SAE 75W-90 synthetic axle lubricant... taka.akselille.. tämä koskee siis -05
     
  15. hateju

    hateju 1st gear

    Sama -06.. no hyvin pelasi kyllä???
     
  16. hateju

    hateju 1st gear

    No ei se mitään... kaippa se käy tuohon uudempaanki jos sattuu hajoaan?
    Mitä muuten kustansi partsilla?
     
  17. fudge85

    fudge85 Gearhead

    no ei se tuo lukko minusta hyvin pelaa, siksi pitäis alkaa vaihtaan nuo LS öljyt pois, perhanan pösilö minua..!
     
  18. fudge85

    fudge85 Gearhead

    No niin , ei muuten käy! tämä kottero on sitte kasattu 105A laturilla ja en alkanut yrittäänkään sovittaa tuota isompaa ko käytin vieressä ja tuumasin että eihän se tuonne kolon mahdu ! kiinnitykset ja liittimet näyttäis olevan prikulleen samat mutta ympärillä ei ole tilaa tuolle isommalle laturille! prkl.... olikos se 228€ partsilla
     
  19. hateju

    hateju 1st gear

    Kumma....
    No kävisköhän tuo laturi sulle?
    Delphi. Ihan bränikkä. Ei edes käytetty paikallaan.
    [​IMG]
    [​IMG]
    4 napanen...
    Just tuommonen oli mulla vanhassa. Siis -06 ja minusta tuossa uudemmassakin. Luulin että oli kyykkäämässä laturi sillon mutta ei tarvinu muuta kuin putsata akkujen navat ja muut liitännät pelasi vuosia... pelaa yhä.
     
    Muokattu: 15.12.2016
  20. fudge85

    fudge85 Gearhead

    näin äkkiseltään kuvien perusteella näyttää just samalta ko 145A ja ei mahdu... tulossa jo 105A sen laitan mahtumaan vaikka lekalla! :D
     

Kerro tästä muillekin!