Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. konapu

    konapu 1st gear

    Palataan hetkeksi tuohon perän lukkoon, ei pidä sitten yhtään. Kuinka ronkeli se siitä öljystä on ja nyt saa suositella mitä laittaa sinne. Jos sinne joutuu uutta ostamaan onko vinkkejä laittaako samanlaisen, eli onko se nyt se eaton g80? Vai jotain hiukan parempaa tarjolla?
     
  2. Gerball

    Gerball Gearhead

    Ei kai tuo mikään kuolemanvakava juttu ole jos ls öljyt sisällä. Tuohan on vain suositus että ei käytettäisi ja kyllä maailmalta olisi tietoa tihkunut jos ls öljyt tuon rikkoisi.
    Synteettinen Mobilube 1 75/90 varmaan ihan ok.
    Eatonin Gov-lock nimellä tuo tunnetaan, suomessa käkikelloksi kutsuvat. Perän kuuluukin sutaista tyhjää pelkästään toisella pyörällä ja kun tasauspyörästö huomaa et nyt sutaisi, niin lyö toisen pyörän mukaan ja sitten onkin lukko 100% Tarvitaan siis pieni nopeusero pyöriin jotta tuo lukittuu.
    Youtubessa paljon videoita toiminnasta ja juttua löytyy ihan suomen kielelläkin aika paljon. Täältä foorumiltakin löytyy tietoa kunhan jaksaisivat kommentoida (kopkop naantalin seutu..)
     
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    Muokattu: 16.12.2016
  4. fudge85

    fudge85 Gearhead

    jep se on tuttua että kuuluu sutassa mutta ko sutasee tosi paljon ennen ko menee perälukkoon! vertailu tosiaan esim -89 Blazer jossa lukko pelaa melkein saman tien verrattuna tähän silveradoon... toivotaan että tuo johtuu öljystä..
     
  5. Oldsi64

    Oldsi64 1st gear

    Itelläkin toi perä tuntuu siltä et sutii vähän turhan pitkään ennen kun lukko tarttuu kii.. niin ja kuulukos toi perä olla kokonaan lukossa nopealla 4wd ollessa? typerä ajaa tämmösellä semi talvi kelillä ku takaveto sutii vähän väliä yhellä ja neliveto päällä sit jukertaa joka kurvissa ku vähänkää asvaltti paistaa.
     
  6. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Ainakin vanhemmassa 95 K2500 suburbanissa 10,5 fullfloater g80 akselilla varustetussa toimii kaikken parhaiten talvikelillä synteettinen vetopyörästö öljy... Nimenomaan ilman LS-lisäaineistusta. Testattu on..
    Jäykkä mineraaliöljy tuntuu hidastavan lukon kytkeytymistä.
    Samantyyppinen lukko noissa uudemmissakin käsittääkseni
     
  7. ville400

    ville400 2nd gear

    en osaa sanoa mitä öljyä mun auton perässä on , mutta lukko toimii niin ettei toinen rengas ehdi kyllä 2 kierrosta pyörähtää kun on jo akseli lukossa
     
  8. umpio

    umpio 3rd gear

    Mistäs löytyis -02 malliseen takaluukun kahva?
     
  9. Oldsi64

    Oldsi64 1st gear

  10. umpio

    umpio 3rd gear

    Tänks! Tilattu. Kävisköhän tuo uusi laturi mulle? -02 Dura siis kyseessä.
     
  11. hateju

    hateju 1st gear

    Ilmeisesti ei käy... luultavasti vasta alkaen 2005.5 on tuo isompi malli?
     
  12. hateju

    hateju 1st gear

    Öööööö... eihän sattumalta täällä kukaan tiedä mitkä kaikki koodit pitää sammuttaa tuosta def systeemistä ja egr:rästä jotta ei tule mitään vikavaloja eikä mene limb tilaan?
    Jonku 5kpl tuli vikakoodeja ja vaikka ne laittaa mil/off tilaan niin silti menee limb tilaan...?
    Toki moottorihäiriötä ei tule enää...
     
  13. jobori

    jobori 1st gear

    Tervehdys!

    Olis ens viikolla tarkotus mennä kattoo silveraatoo jos vaikka vaihtais tos mitsu l200 tilalle..

    Onkos kellää tietoo tästä kyseisestä yksilöstä?

    http://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/8520490

    Ilmeisesti tää voi olla jo lly koneella? Mistä saa helpoiten katottua?

    Tuli luettua tuo 120 sivua tätä keskustelua ja aikas monta asiaa siinä selviski mitä kannattaa kattoo autosta ennen ostoo, mutta jos jollaki sattuu olee tosta yksilöstä tietoa nii ainaha se auttaa, liikkeessähän ne tuskin mitää tietää historiasta..
     
  14. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Copypastea muualta:

    The simplest way to verify which series you have is the VIN# of the truck. The 8th digit is the engine ID and it will either be a 1, 2, D, 6, or 8.
    • 01-04 LB7 is a 1
    • 04.5-05 LLY is a 2
    • 06 LLY is a 2 (uses same mods as LBZ)
    • 06-07 LBZ is a D
    • 07 LMM is a 6 (new body style GMT 900 series)
    • 11-14 LML is a 8
     
  15. S.L

    S.L Double Gearhead

    Kävin lauantaina tuota katsomassa ja koeajamassa kun tuolla suunnalla olin. Jonkinverran jumppaa luvassa jos tuon hankkii...
     
  16. hateju

    hateju 1st gear

  17. sirkus

    sirkus Gearhead

    Onko kansitiivisteet ja etuperä vielä korjaamatta?
     
  18. S.L

    S.L Double Gearhead

    Korjaamatta on.
     
  19. ville400

    ville400 2nd gear

    oisko muuten ollu jonkun maanrakentajan vanha auto
     
  20. hateju

    hateju 1st gear

    Ystävällinen autoliike toimitti kuvan tarrasta. Homma kunnossa.
    Täällä ei siis kellään ole kokemuksia lml säätämisestä?
     

Kerro tästä muillekin!