Dynaflow alko vuotamaan reilummin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Juze86, 7.5.2011.

  1. Juze86

    Juze86 2nd gear

    -63 "Dynaslow" alko vuotamaan aika reilusti turbiinikopan sisältä, pikkusen jo aiemminkin sieltä tiputellu. Onko heittää arvioita mitä luvassa, ei oo tullu noita aiemmin irroteltua.
     
  2. rötvä

    rötvä 1st gear

    Helpoimmillaan uutta stefaa.. Irroittaessa kannattaa muistaa laatikon n.100 kg paino ettei käy vahinkoo.
     
  3. Catiska

    Catiska Gearhead

    Oman Buickin (-63) Dynaflow vuotaa myös hieman tuosta samasta paikasta. Tosin vain pikemminkin tihkuen mutta kuitenkin. Eli varmaankin talvella se on irrotettava ja ainakin tiivisteet vaihdettava/vaihdatettava. Samalla se kannattaisi varmaankin perushuoltaa tai ainakin hännän hela vaihtaa. Onko tuolle lootalle osaajia runsaastikin Suomessa vai vain harvat ja valitut?

    Toinen "vika" vaihteistossa on ettei Park-asento toimi. Kun vaihdevivun siirtää park asentoon kuulee että lukitsin yrittää lukita ulostuloakselin mutta ei pysy päällä. Jos vaihdekeppiä painattaa eteenpäin parkkilukko pitää mutta tympeäähän sinne on jäädä keppiä työntämään. Homma hoituu toki seisontajarrulla mutta tuonkin mieluusti saisi toimimaan kuten kuuluukin.
    Muuten kaikki muut vaihteiston asennot kytkeytyy normaalisti ja oikealla kohdallaan.

    Onko tuon säätö mahdollista avaamatta vaihteistoa?
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Eiköhän se oo väljää vaan siellä kepin vivustossa jossain? Eli sen korjaus/säätö, tuskin laatikossa vika kun kerta pysyy pitämällä.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tän plootan turbiini ei lähde "perinteiseen" tyyliin irki.
     
  6. Catiska

    Catiska Gearhead

    Onko nöiden lootien huoltajista tietoa? Turbiinin osalta olisi ilmeisesti syytä olla kokenut tekijä, muuten siinä ei kait ole mitään normaalista poikkeavaa.
     

Kerro tästä muillekin!