E10 uusi polttoaine

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja studio57, 30.11.2009.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Nythän tää menee mielenkiintoiseksi, mahtaako nyt jo tulla jotain tekniikkaan liittyviä saloja julki :poff: . Ei muuten tule ihan heti mieleen kuin vajaa 100 nopeempaa vakiohylsyä ja olihan toikin koppa nopee kun sinne laitettiin tehtaalla turbopannu. Sekin oli tosin veekuukka :rotfl: .
     
  2. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Nelipulttinen alakerta. Mitähän helvettiä, vähintään tusina olla pitää jotta alakerta pysyy edes kasassa. Tusina on vähän hiinä-ja-hiinä-ettäriittääkö.

    On nuita ruuveja monasti enemmänkin, jolloin teho tietysti arkiliikuntaa varten säädettävissä pulttimäärän mukaan.
     
  3. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Vastausta trollilta odotellen....[​IMG]
     
  4. Substitute

    Substitute Gearhead

    Paitsi että se turbo on TTA :odroll: Powered by Buick
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mopoajasta on jo liikaa aikaa mutta kyllä tollanen nelipulttinen alakerta saattaa joistain yks pyttysestä löytyä :rotfl: . Onkos gtmopoautoja jo olemassa :poff: .
     
  6. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    Jaa, mahtaakohan tollasia olla. Mutta jos on niin saattaisivat toimia E10 bensalla 8) Ei muuten vieläkään ruuhkia huollossa vaikka kaikki letkut ja tiivisteet piti sulaman alkomaholiin :rotfl:
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Mun käsittääkseni kaikki nykymopoautot on DIESELEITÄ eli ei taatusti käy E10 vaikka kuuluis mihin tahansa puolueeseen...

    Erkkolan invamopoissa on 2-T koneita kyllä. Ja niihinhän E10 ei lähtökohtaisesti sovi.
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ei se trolli sitten kertonut "Nelipulttisesta alakerrasta"..? :eek: -Taitaa olla 95-huuruissaan... :poff:
     
  9. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Kyllä huollossa ruuhkaa on
     
  10. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    No se on hyvä että on asiantuntijoita mopoautoista. Semmosta vähän epäilinkin :rotfl: Odotellaan lisää tietoa ongelmista mitä E10 aiheuttaa kun ilmeisesti hommassa on joku salaliitto kun julkisuuteen ei ole päässyt kuin yks ooppeli vaikka muutamalla ODn lukijalla on rytmihäiriöitä havaittu 8)
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Taitaa gtatrollin virtuaaliauton virtuaaliturbo olla hävinny bittiavaruuteen, nelinelipulttisine alakertoineen kaikkineen :rotfl:
     
  12. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    Kyllä se mun käsittääkseni hengissä on vieläkin ja taitaa nykyinen omistajakin käyttää E10 bensaa 8) 2013 on muuten entistä lähempänä ja sen jälkeen ei ole pakkoa tarjota E5 bensaa tankilta...
     
  13. Lepakko

    Lepakko Gearhead

    No eivät tasan 100% varmasti ole kaikki nykymopoautot dieseleitä, paskapuhetta! Enkä tarkoita edes 90-luvun kolmipyöräisiä Amicoita tai APE-Vespoja. Meidän talomme eteen kellahti mutkassa kyljelleen jokin aika sitten ihan tällainen nykymallinen mopoauto, olisko ollut Ligier, ja siellä köllötteli kyllä konehuoneessa 50cc 2-t bensakone.
     
  14. JnZm

    JnZm Gearhead

    ??? Kahdessa vuodessa liikenteestä hävitetään kaikki kulkuvälineet joihin ei E10 kelpaa? Kyllä sitä siis varmasti joku vielä tuonkin jälkeen myy, mutta paperilla idea on noinkin raaka... :mad:
     
  15. Ana67

    Ana67 Gearhead

    EI "herra" sitten huomannut sanamuotoa:"Mun käsittääkseni..."???

    Olisi ehkä sitten pitänyt käyttää sanamuotoa: Ylivoimaisesti suurin osa on dieseleitä.

    Ligierillä oli näköjään takavuosina Nova 50cc 2-T... Vaan eipä taida siihenkään käydä E10 :rotfl:
     
  16. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    ei taida pitää paikkaansa 8) eihän kaikkia uusia autojakaan saa ajaa E10 bensalla.
     
  17. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    ja vaikka ei tarvii myydä niin kyllä niin moni mieluummin E5 tankkaa et kyllä asema hävii siinä et sen poistaa ku se viereinen sit myy sitä :eek:
     
  18. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    Kyllähän sitä joku myy mutta ei välttämättä kaikilta asemilta saa jos myyntimäärät jäävät pieniksi ja markkinoille tulee uusia laatuja kuten E15 jolloin tankeille tulee tarvetta. Ja kyllä toi E5 autokanta alkaa olla katoavaa kansanperinnettä jos aattelee että amerikkalaisissa ja todennäkösesti sinne viedyissä on yli 30 vuotta saanut käyttää E10:ä niin todellisuudessa suomen autonkannasta muutama prosentti vois vaatia E5:ta ja niistäkin suurin osa kulkenee viimeiset vuotensa yhtälailla eekympillä 8)
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    [​IMG]-Mistähän toi trolli ammentaa noita juttujaan..?[​IMG]
     
  20. Substitute

    Substitute Gearhead

    Taidanpa kokeilla tuohon viimeisimpään hankitaan, '94 New Yorkeriin tuota kauheaa litkua, tietääpähän sitten mitä syyttää jos tulee jotain vikaa autoon. Samoin puolison '92 LeSabreen taidan tankata sitä salaa, siitäkin on kaikki aikaisemmat nykimiset (myös 98:lla esiintyneet)loppuneet kun vaihdoin polttoainesuodattimen ja tulpanjohdot.
     

Kerro tästä muillekin!