E60 valo umpion ledit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kauko-63, 25.12.2017.

  1. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    no nii..tollaseen vaihdoin ajovalon lasit ja niissä sisään rakennettu sellanen ledivalo viiru joka siis lasin yläreunassa,kytkin johdot kiinni mutta ledit temppuilee ihan omiaan! Syttyy jos syttyy ja sammuilee miten sattuu! Jos ne palaa kun parkit on päällä niin sammuu viimeistään kun valot laittaa päälle,se mikä tässä on todella outoa on se että vaikka ne sammuu niin virtakynällä huomaa että virtaa tulee kokoajan! Mut ledit vaan sammuu! Johto irti ja takas ni taas palaa..onkohan tässä nyt kyse jostain valojen ohjain boxin päivityksestä? Nää nykyautot ei oo oikein mun vahvinta alaa..
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oliko lediviirulla oma johto siis?
     
  3. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Joo on! Ja ne on kytketty varmasti niinku pitääkin.
     
  4. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Miten sait vaihdettua pelkät lasit e60 umpioon?

    Ne viirut toimii noissa useesti vähän miten sattuu ja niiden ledit ei periaatteessa ole vaihdettavat
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voi olla häiriöitäkin jo niissä. Kiinan ledit ainakin elinkaarensa lopussa syttyy, sammuu, vilkkuu ja vaikka sun mitä. En tiiä mikä elinkaari sitten bimmerissä.
     
  6. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Otin umpion irti ,uuni sataan asteeseen umpio sinne,puolen tunnin päästä oli liima sen verran pehmentyny että ruuvarilla sai kammettua vanhan lasin irti, ja uus siliconilla tiiviisti kiinni, ja joo! Se ledi on sisään rakennettu sieltä tulee vaan johdot.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Okei eli uunin lämpö todnäk rikkoi ledit.
     
  8. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Muillakin ongelmia ollu noiden kanssa,ku ois vähä vanhempi auto niin vetäisin niille virran jostain muualta..mut toi kai herjaa heti jos ihan omat sähköt vedetty jostain.
     
  9. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Ei! Uudet lasit ei oo saannu lämpöä ne oli sillon vielä paketissa.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikunjuu jaajoo linnonmaa.


    Eikä mikään ohjausboksi sitten ollut samassa?
     
  11. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Ei ollu,otin kaikki polttimot ym,irti ennen uunia,siellä vaan riisuttu umpio, boxit ym hienoudet on autossa kiinni.
     
  12. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Niin ja lukipas muuten myyjän ohjeissakin et 100 asteinen uuni tai kuumailma puhallin,uuni lämmittää tasasemmin joka puolelta
     
  13. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Joskus kuumailmapuhaltimen kanssa vaihdoin laseja omaan tommoseen ja täytyy kyllä sanoa, että tuskaista oli.
     
  14. Bukero

    Bukero Gearhead

    ääni tälle. kiinalaista sontaa. :phyvää joulua.
     
    Tseitsei2 tykkää tästä.
  15. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Voihan se noinkin olla,täytyy kun arki alkaa soittaa myyjälle ja kysyä,ehkä en oo ainoo kenellä noi ei toimi.
     
  16. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    Tutkimuksia taas tehty..kävin kokeilee tallissa noita valoja ja sellasen homman huomasin että sammuu kun pitkiä vilauttaa molemmilta puolilta yhtäaikaa! Eli kyllä se ongelma nyt vähä syvemmällä taitaa olla kun vaan siinä että on ”kiinan ledejä” ohjainboxissa tapahtuu jotain kun kerran molemmat puolet sammuu/syttyy samaan aikaan,jos itse ledeissä vika ois niin eiköhän ne sillon sammuilis eri aikoihin.
     

Kerro tästä muillekin!