Eaton huoltoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja studio57, 9.3.2016.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    Löytyykös täältä kaveria joka huoltais pari m112 eatonia.. kylmänä pikkasen pitää ääntä ja haluaisin ne pimpata laakerien ja stefojen avulla kondikseen..

    jos joku on noita tehnyt onnistuneesti niin ilmoittauduhan
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

  3. studio57

    studio57 Gearhead

    ookko sää itte tehnyt ? katoin et se takalaakeri tarvii irrotukseen jonkun erikoistyökalun.. onkos noiden roottoreiden synkkaamisessa mitään erityis juttuja?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En ole eatonia purkanut mutta prosarkkereita olen ja väittäisin että toi on helpompi. Noi takalaakerit lähtee varmaan vaseliinilla ja sopivankokoisella tapilla.
     
  5. BBC

    BBC Guest

    Hmmm,... paneeko joku tosiaan tuommoisiin ahtimiin teräspitimellä olevia laakereita.
    Ehkä, toivottavasti ei.

    Eikö juuri näissä ole tärkeää että toleranssiarvoiltaan paremmat, pakeliittipidin,...
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    kyl niissä on teräspitimillä olevat laakerit takapäässä, etupää normi kuulalaakereilla
     
  7. BlackBird90SC

    BlackBird90SC Gearhead

    Kaikki muu on helppo itse vaihtaa,mutta roottorien etulaakereiden vaihto on kinkkinen tehdä,kyllä jotkut pelle pelottomat niitäkin on vaihtanut,mutta on suuri vaara että menee vituiksi.

    Siellä ei ole mitään rihloja tms,ratas lämpösovitteella sileässä akselissa pitää olla just kohillaan,muuten kusee välykset.

    Taitaa jenkeissäkin ainoa tekijä olla Magnum Powers,ainakin ainoa Eatonin hyväksymä.

    http://magnumpowers.com/services/

    Tossa kuvia omasta M90 rempasta,siinähän ei teknisesti ole juuri eroa M112 välillä,isommassa on vaan pidemmät roottorit ja koppa,vetopäätkin taisi sopia päikseen.

    http://blackbird90sc.pictures.fi/kuvat/1990+Ford+Thunderbird+Super+Coupe/Eaton+M90+++-95+++Rebuild/
     

Kerro tästä muillekin!