eaton m122

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mururua, 25.2.2012.

  1. mururua

    mururua Gearhead

    onkos tietoa mihinkä teholukemiin asti toi riittää? Mulla kun on semmonen jok on caddyn 4.6 l koneesta .
    Niin ja mitäs toi tykkäis ,jos laittais kaasuttimella ja seokset menis läpi ?
     
  2. mururua

    mururua Gearhead

    eikös kukaan tierä tosta mithään ? Siinä paketissa kun olis neste-ilma välijäähy ja olis kohtuudella asennettavissa omaan härpättimeen.
     
  3. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    .

    jaguaareissa tuota käyttävät ja olisko niissä ollut jotain 400 heppaa. olen kuullut että bensa syö rasvat laakereista ja että lapojen päällä oleva pinnoitus ei kestä,mutta silti olen vastaavaa systeemiä rakentamassa omaan autooni ja kestää sen aikaa,minkä kestää :D
     
  4. mururua

    mururua Gearhead

    mullakin on netistä sen verran tietoa jotta tolla ahtimella irtois vakio caddystä
    440 hp. Ajattelin vaan laittaa vähän isompaan koneeseen ,josta tulisi toi jo ilman ahdintakin. Nyt vaan mietityttää ,jotta onko toi m122 liian pieni kuiteskin.
     
  5. mururua

    mururua Gearhead

    eli siis passaakohan tota pyörittää paljonkin kovempaa ?
     
  6. plymouth 71

    plymouth 71 1st gear

    .

    ei kannata enään tuolla ahtimella. lämpötilat nousee niin suuriksi,että ei ole enään hyötyä. tietenkin lauhduttimella ja vesimetanoli ruiskulla saat vähän armoa,mutta suosittelisin isompaa ahdinta tai sitten noita 2 kpl :)
     
  7. sbc350

    sbc350 Gearhead

    bensan läpisyötössä on tosiaan ongelmana se että takalaakerit kuivuu kun bensa pesee ne. koitin kysellä tohon omaan m62:een suojattuja laakereita mutta ei löytynyt kun laakerin ulkohalkaisia on niin lähellä akselin halkaisiaa, ei mahdu huulitiiviste. toteutin sit suosiolla laitteen polttoaineen ruiskutuksella..
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ei kannata. Amerikan Jaggeäijät on noita pyörittänyt kovempaa. Kestää hetkellisen pienen pyrähdyksen esim ohituksen. 12sek varttimailin repäisy on liian pitkä aika ja tuhoja tulee.
     

Kerro tästä muillekin!