eedelin kannet sbm

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja wallu64, 14.12.2008.

  1. wallu64

    wallu64 3rd gear

    Eli ostin eedelin kannet ja vasta kotona palotiloja mitatessa hoksasin että nehän on noi 340 kannet. :oops: Tarkotuksenahan mulla oli ostaa just ne toiset. Tässä nyt sitten pohdin että pitäisköhän noi vaihtaa vai ei.

    kysymys kuuluu, että erooko noi kannet toisistaan muutenku palotilan osalta? Ja kummat kannet olis paremmat?

    Kone on 318 kb 399 männillä ja compin 274 nokalla
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Ei oo eroa muutakun palotilassa, siinäkin vain 2cc. Voit hyvin ajaa noillakin kansilla.
     
  3. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    summitin sivulta kun valkkaa nuo ja sitten ne mitkä sun piti ostaa,
    siihen vertaa osioon ,niin siinä on sit rinnakkain ne tiedot ja siitä on tosi hyvä verrata. :eek:
     
  4. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    Kehtaako kysyä, että mitä tuli maksamaan lähetys & verot? :eek:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mitens ton quenchin kanssa? Väittäisin, että olis parempi kyllä niillä closed chamber malleilla, noilla KB399 männillä kun tulee joka tapauksessa ruttua aika reippaasti niin alkaa nakutusvaara olee kohtuullinen ilman, että männän ja kannen välys yläkuolokohdassa on kohallaan.
     
  6. wallu64

    wallu64 3rd gear

    Niin, tota mä vähän pelkäsinkin. :( Kai tuo kb399 männän "patti" mahtuu noihin molempiin kansiin? Se patti tulee jotain 3,2 mm siitä dekkitasosta. Kone on vielä läjässä nii ei oo päässy sovittaa
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Palotilat on muuten aivan samat, mutta noissa 65cc versioissa on vaan tasoon koneistettu 2.5mm syvennys koko sylinterin alueelle, että 340:n mäntä mahtuu menemään, se kun tulee dekkitason yli blueprint mittojen mukaan.
     
  8. wallu64

    wallu64 3rd gear

    niin joo, meinasin vaan että onhan noita myllyjä varmaan kasattu kyseisillä männillä ja kansilla. Ettei vaan tuuppaa tuo mäntä tohon kanteen. Mutta eihän se varmaan oo mahollista. Se on muuten se syvennys siinä 340 kannessa 1.5 mm
     

Kerro tästä muillekin!