Ei naisten ja lasten käsiin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja poskisolisti, 4.6.2009.

  1. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Kuuma ja kova rauta =Ei naisten eikä lasten käsiin... :rotfl: :rotfl: :rotfl: 8)
    Akka ratissa ja noinha siinä käy...........ja vielä tollasella alitehoisella Taunuksella-tuo on kyllä jo ilmiömäistä!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=kMKE0NPT6UA
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Eikä poskisolistien käsiin, ton takia sullakin vissiin vain posket läpättää.
     
  3. VSOP

    VSOP Gearhead

    Ai ku en olekaan tiennyt, että noita ajetaan mololla ? Niin tai näin mut kovasti odotan Sun lunastavan ne lupaukset, väitteet ja henkselinpaukutukset joita olet kisaamisen tiimoilta koko menneen talven ja kevään hehkutellut... sen kisan haluan ehdottomasti nähdä. Ja niin varmaan moni muukin..
     
  4. skotikka

    skotikka 3rd gear

    8)
     
  5. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Onko tuo ymmärrettävä niin, että Poskisolisti ajaa lujempaa??
     
  6. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Aika vinkeä pitoero oli renkailla, tuossa ei kerkeis reagoimaan edes vanha mies... :rotfl:
    Tosiaan uskon että Poskisolistinkin "tokaisu" on virne silmäkulmassa tehty ja näin ollen ei kettuilua naiskuskeille..?
    Ikä taasen rajoittaa varmasti onnistumis prosenttia tuommosen auton puikossa. Kaikkein pahimpana skenaariona näkisin kuitenkin 87-vuotiaan dementoituneen Corollakuskin istuttamista ratin taakse :poff:
     
  7. skotikka

    skotikka 3rd gear

    no ei tod! tarkotus oli osottaa et ei oo turha emäntä puikkojen takana..
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Hah!
    Poskisolisti JUOKSEE varttimailin tohon aikaan.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hyvinkää. Siellä olen ja jallupullo mukana minkä olen luvannut.
    Oodeen macho alfauros tekee itsestään vielä tyhmemmän mitä on noilla sovinistijutuilla.

    Mun muija ajaa ovet sulta!
    Jos ei vielä Hyvinkäällä niin elokuussa gTi päivillä Alastaro.
    Tosin jos et edes ilmaannu Hyvinkäälle niin olet hame.
     
  10. VSOP

    VSOP Gearhead

    Hehee... milloinkas tää Hyvinkään happening on ?
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Reilu viikon päästä.
     
  12. VSOP

    VSOP Gearhead

    ..kele.. se on samaan aikaan Himoksen kanssa. Jos repeli ei tuolla pääse jallupullostaan, niin mä voin sit lähettää poskisolistille elloksen hameretonkia..
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Poskis tulee Hyvinkäälle ja pitää lupauksensa. Jos et pidä niin olet hame. Meillä on pidetty mitä on luvattu ja uhottu. Jos ei ajat ollu mitä piti niin se on Drag Show Rusan TeeBeellä. Siellä on yksi nopeimmista tilannut hame päällä gti lehden. Eli sanojen takana pysytään.
    Mä en uhoo olevani nopein. Vielä. Auto on ja selvät (?) visiot päässäni mitä siitä tulee. Jallupullo fikassa tullaan Hyvinkäälle. Jos ei poskeenottavasosialistiholisti ilmesty tontille niin juon sen itse.
    Muija ajaa ja se ajaa poskikselta ovet. Revi siitä sovinistisika!
     
  14. skotikka

    skotikka 3rd gear

    ottakaa ny joku tää videolle et kaikki näkee tän loppuhuipentuman :D
     
  15. Pinstripe

    Pinstripe 1st gear

    Olipa hurja kaato!Aivan selkeästi tuo nainen joka ajoi oli "keltanokka" koska teki juuri sen vaistomaisen ohjausliikkeen vasemmalle,mutta tuskin kuitenkaan ensimmäistä kertaa ratin takana?Ainakaan burniksesta päätellen..

    Vähemmän minä naisen kyydissä pelkään kuin näyttämisen haluisen "joojoo" miehen. :wink:
     
  16. skotikka

    skotikka 3rd gear

    jos oikein suomensin tuolta jenkkisivuilta ni vuodesta 90 on ajanut ihan kunnolla kilpaa tämä ellen..
     
  17. vode131

    vode131 1st gear

    Mä en kyllä nää filmissä mitään ohjausliikettä vasemmalle. Saisko selvennöstä? :odroll:
     
  18. Annie

    Annie 1st gear

    Kertokaapa tietämättömälle Hyvinkään lentokentän osoite että jos jotta on hyvä keli niin kameraa voisi tulla ulkoiluttaan. :lol:
     
  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

    http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=hyvi ... e&resnum=1

    Kai se tuolta löytyy, pakkohan tämä tapahtuma on tulla ikuistamaan ja todistamaan paikan päälle.
     
  20. Annie

    Annie 1st gear

    Joo niinkin tuttu ja turvallinen kuin lentokentäntie :poff:
    Joka kylästä löytyy semmonen jossa joku laskeutumispaikka on.


    :lol:
     

Kerro tästä muillekin!