"Eight Ball"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 2.4.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä saisi "Eight Ball" vaidetangon nupin?
     
  2. kustumize

    kustumize 1st gear

    Eiköhän mooni niitä ainakin myy. Visa vinkumaan.

    http://www.mooneyes.com

    mulla lojuu jossain nurkassa 8-pallo ratti spinnerssi jos tarvetta (moonin käyttämätön)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei oo visaa mitä vinkuis :sad: Eikö muka mistään suomesta saa näitä?
     
  4. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Us-Parts on moonkrääsän maahantuoja. Jos ei löydy hyllystä niin varmaan tilaavat. Voit myös kysyä lähes mistä tahansa USAosapuljusta. Ne tilaavat sen sitten muualta (esim. Us-Partsista vaikkapa kotipaikkakuntasi vauhtikauppaan.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    pöllit jostain biljardi pöydältä...ja poraat reiän ja teet jonkinlaisen kierre homman...onhan niitä boori juttuja...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

  7. tanari

    tanari 1st gear

    bilis pallo on muuten kovaa tavaraaa!!!!
    (hehe en puhu kokemuksista missään nimessä)
    :grin:

    porattiin tai siis yritettiin poraa reikää siihen niin koko paska halkes(pallo)!!
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on AITO 8-pallo kustomin nokassa! (tai ei tällä hetkellä;áuto menee maalaukseen!)

    Poraus kyllä onnistui, pallo ei haljennut.

    T: STW Kustom
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    juu ja tosi hieno kustomkikka on kähveltää shellin baarista korinvärinen pallo.
    on suht. laaja värivalikoimakin.
     
  10. tanari

    tanari 1st gear

    hehehe...
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mitähän uutta sitä voisi keksiä???
    Olen nähnyt kasipallon, pääkallon, pappatunturin männän, kromatun männän(en tiedä mistä se oli), nupittoman version, dildosta irroitetun terskan+ 5-7cm vartta(ehdottomasti paras mitä olen nähnyt!)
    Nuo on siis muiden tekosia. Itselläni puuttuu vielä idea.
     
  12. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Suomalais-ugrilaista henkeä: koivuhalko?
     
  13. Jas

    Jas Gearhead

    Aikoinaan oli tanarissa aito ruosteinen paskatalikon kahva.. aika kyrväkäs.. :grin:
     
  14. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Villein idea minkä mä olen nähnyt oli vessan pöntön kannesta + istuinrenkaasta tehty scooppi konepellissä. Lokarissa ollut antenni toimi vessapaperitelineenä!

    Äkkihädän tullen voi vaikka vääntää mykän sähisemään ... :smile:
     
  15. fisu

    fisu Gearhead

    klaukkalassa bongasin joskus oikean porsastelu-skodan, takaluukkuun oli isketty
    palokirves johon oli maalattu veriroiskeet ja katolla oli taxi-kyltti jossa luki sexi...
     
  16. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Hyvinkäällä pyöri joskus vanha saab joka oli maalattu poliisi väreillä, kyljessä luki POSLIINI, kytät olivat kuulemma olleet erittäin kiinnostuneita kuskista.
     
  17. 660

    660 1st gear

    kaverilla oli joskus vaihdekepin päässä käsi,ranteesta poikki ja verta sopivasti.
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Käsikranaatti on ihan kiva. Mulla on Blazerissa sellanen jakolootan kepin nuppina. Ei kylläkään enää latingissa, ainakaan tietääkseni, toivottavasti :-o
     
  19. ford scorpio

    ford scorpio 1st gear

    Hmmm kai siinä sentään kaiken varalta on sokka paikallaan?? :odroll: :odroll:
    Voi muuten tulla aikas vikkelästi sisustan uusiksi muotoutuminen jos siinä onkin panos ja nalli :lol: :lol: :lol:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Täytyypä varmistaa, vaikka Chevythän on pomminvarmoja ja -kestäviä :wink:
     

Kerro tästä muillekin!