emännän kanssa ostoksilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jza, 25.9.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tänne rekisteröityneenä mutta sattuneesta syystä nimettömänä nyt. Pitkän parisuhteen loputtua joku aika sitten ainakin yksi harrastus pysyy mihin joskus tuleva uusi tyttöystävä ei vaikuta on nää jenkit. Jos ei suvaitse autoja niin ei sit minuakaan. Exä oli siitä hyvä et oli täysillä mukana ja se oli myös huono puoli kun oli aina mukana :smile:
     
  2. Amy

    Amy 1st gear

    Niin just! Ei kaikki naiset inhoo jenkkejä! Mulla ei ainakaan oo MITÄÄN niitä vastaan :grin: Mut tietty ymmärrän, et ehkä siinä jotain sanomista vois kauniimmalta sukupuolelta tulla jos ne olis äijälle ihan KOKO elämä...

    Eikä mua kyllä rumaks ole sanottu (viitaten tonne aiempiin kommentteihin)...

    Ei me naiset ehkä niin siitä tekniikkapuolesta, mut se ulkonäkö :cool:

    Tossa yritin vihjasta, et joku GM olis ihan kiva... Niin siält tuli (vannoutuneelta nokivasaran omistajalta) et mun kuolleen ruumiini yli, tiiäksä paljon ne kuluttaa????

    Mut eiköhän se oo sen arvostakin!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Amy 2003-11-03 15:42 ]</font>
     
  3. kiesi

    kiesi 1st gear

    Eipä ole kuin yksi nainen tuolla ajanut. Ensin ei meinannut uskaltaa edes koskea koko masiinaan mutta kun patistin lentokentällä edes kokeilemaan niin kohtahan tuo jo kysyi "...mistä näitä saa...?"
     
  4. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Ei valiteta meilläkään.Tasajako kun rassaan nelipyörästä emäntä lastenvaunuja kun ajelen kakspyöräsellä (Trumppa)emäntä Nopsalla näin se homma etenee.Oho tuli himaan
     
  5. mb sel

    mb sel 1st gear

    Mukavahan se vain on, ku autot vaihtuu taloudessa, ei pääse kyllästymään.
    Ainut ikävä juttu on ku toi rodi ei meinaa valmistua, et pääsis kruisailee.. hopihopi isäntä. :razz:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taitaa olla aika monella naisella ennakkoluuloja noihin isoihin autoihin. Olen itse perheen äiti joka ajelee jenkki vanilla muunlaista en ottais kaikki kerralla kyytiinjne. mutta aika vaikee on löytää kuskia jos tyttö porukalla ollaan jonnekin kauemmas menossa ei voi ajaa kun se on iso ja automaatti....kommentti on turhankin tuttu.
     
  7. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Huumorimiehiä näemmä :smile:

    t. Iikka Luhtamäki, Karkkila, Suomi (a.k.a. Capri26i)
     
  8. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sepä se. Pitäis vaan istuttaa ratin taakse ja antaa kokeilla, niin karisisi ennakkoluulot. Minusta on huomattavasti helpompaa pyöritellä esim. farkkuCapricea, tai vaikkapa jotain Polaraa kaupungissa, kuin jotain saksalaista puupenkkistä junaa (lue: volkkari).

    Parkkihalleja ja autopesuloita kun muistaa vältellä, niin kaik hyvin :grin:

    Noille "naisenvaihtajille" sen verran vielä, että vaikka asioista tuleekin välillä kinaa, niin onko mielestänne ensimmäinen ratkaisu pistää emäntä kiertoon? Kummaa touhua sanon minä.

    Itse ainakin rakastan muijaani sen verran, että voin käyttää sen pari viikkoa suostutteluun ja taisteluun. Mikään pakkohan ei olisi "lupaa kysyä", eikä muija siitä kävelemään lähtisi, mutta se on vaan mielestäni korrektia!

    En minäkään haluaisi, että emäntä rahtaa kotiin vaikkapa kymppitonnin uuden sohvakaluston keskustelematta asiasta ensin minun kanssa.

    Onko se mielestänne tosimiehen merkki, että muijan pitää olla aivoton kana, joka tottelee kaikkia käskyjä...miksette ota itsellenne mielummin koiraa ja käy huorissa?
     
  9. Laitoin ton kolme ja puoli tonnisen paripyörä Dodgen myyntiin ja esittelin vaimolle että seuraavaksi tulee neliveto mutta ei ehkä paripyöriä.Näytin kuvaa ja vaimo siihen että onpa kesyn näköinen ja että ehdottomasti oltava paripyörät ja neliveto.Meillä on vähän niin päin että vaimo yllyttää mua "järjettömiin" tekoihin.
     
  10. Jza

    Jza Double Gearhead

    :grin:

    Joskus noinkin päin. Meillä emäntä taasen pistää (onneksi) välillä jäitä hattuun...Muuten sitä elettäisiin varmaan tunalla ja makaronilla ja ajettaisiin joka päivä eri autolla...
     
  11. KARRIE

    KARRIE 1st gear

    Tsemppiä 2.6i
     
  12. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    No mut.. Noinhan asiat juuri ovatkin :lol:

    Hieman hämmästelen että mistä moinen kohteliaisuus mutta Tängjuu Veri Makkara nyt kuitenkin.
     
  13. Jza

    Jza Double Gearhead

    Olisiko kohteliaisuus siitä, että joku kehtaa sentään kommentoida omalla nimellään täällä ja puolustaa valintaansa naismarkkinoilla niinkuin mies.

    Onhan noita suunsoittajia ja piipittäjiä, mutta piruako niistä tarvitsee välittää!
    Tsemppiä myös täältä suunnalta!

    Itse nostan hattua kavereille, jotka uskaltavat kommentoida omalla nimellään, eivätkä piiloudu äidin hameenhelmoihin kun tulee vähänkin kinaa jostain.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Jza 2003-10-02 00:50 ]</font>
     
  14. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Yhdyn edelliseen täysin. Ja kiitos myös Jza:lle tsempistä, pidä säkin vaan toi linja!
     
  15. levy

    levy 1st gear

    Mukavata!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: levy 2003-11-27 22:46 ]</font>
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    taitaa jollain "kirjoitan-omalla-nimellä" "miehillä" olla se vaivalla ja vihdoinkin elämässä löydetty yksi tyttöystävä seisomassa olkapään takana kertomassa mitä tänne OD:iin kirjoitellaan. Sekin on yksi muoto olla tossun alla. Älkää vaan tehkö lapsia; täällä on jo liikaakin sukupuolettomia ja tahdottomia olentoja joista ei isoksi kasvaessaan tule tätiä eikä setää.
    Terveiset hameen alta, tosin ei äidin, hän on jo kuollut.
     
  17. Hienoa että myönnät käyttäväsi hametta.Arvelinkin että olet"B-RAPUN" miehiä.
     
  18. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Äh, antaa Nimetömän B-rapun miehen kertoa lisää omasta elämästään jossain muualla, ja kiskaistaan tämä keskustelu nyt takasin omille raiteilleen. On uhkaavasti lähtemässä lapasesta.

    Sillon kun mulla oli Pösö 205, niin emäntä sanoi heti että toi ei sovi sun tyyliis alkuunkaan, hukkaa se äkkiä ja ota jotain muuta tilalle. Sitten tuli ostettua Ascona, josta se totes, että parempaan suuntaan muttei tääkään oikeen istu sulle. No nyt on sitten Volvo 244 ja se kuulemma alkaa olla kohtuullisen hyvä. Capriin se on aika kovastikin tykästynyt, mihinkä olen sinänsä tyytyväinen, ois aika ressaavaa rakentaa autoa jota emännys haukkuis paskaksi joka välissä :smile:
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    mun oma pointti alussa oli vain se, että muijalla ei pitäisi olla mitään sanomista mun jenkkiauto harrastukseen.
    Tämä on ainoa asia mikä mulle on tässä tärkeää.. Sen sijaan muut pätevät joistain nimimerkin käytöstä, hameen käytöstä jne... Koittakaa keskittyä itse topiciin, eikä epäolennaisuuksiin. älkääkä antaka muijan vaikuttaa teidän omiin mielipiteisiin. Onnea vaan. Ja sitä paitsi muka oma nimi, joopa joo,
    t: Renny Harlin
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    cummins ja capri ei edes aja jenkkejä...? mitä ne täällä tekee?
     

Kerro tästä muillekin!