Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. Kesämies!

    Kesämies! Gearhead

    Heh juu! Miten teillä on hoideltu tällainen asia kun jenkki polttelis meikällä ihan sikana mutta avopuoliso ei lämpene ajatukselle yhtään. :argue:

    Ymmärrän tietysti tärkeysjärjestykset yms mutta polte on aika ajoittain todella suuri!
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    "Mamma" vaihtoon. :)
    Tai sitten esittelet ameriikkalaisen autoteollisuuden koko kirjon, niin eiköhän joku ala putoomaan.
    Yks tapa sitten on vielä kylmästi hankkia se jenkki ja katsoa kumpi on talossa pidempään......
     
  3. tampio

    tampio 1st gear

    ite oon vaan aamulla kadonnut ja illalla on ollu jenkki pihassa!sen jälkeen tosin ollut pikku neuvottelut,mutta aina on auto saanut jäädä!
     
  4. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Ei kai kesämies kauaa katsele yhtä kesäkissaa; Katti pihalle ja seuraavaks kesäks jenkkimyönteinen mirri.
     
  5. PARTNER

    PARTNER 1st gear

    Hyvää elämää ei kannata vaihtaa huonoon naiseen 8) 8)
     
  6. Kaltsu

    Kaltsu 1st gear

    Niin tosiaankin, asiat tärkeysjärjestykseen: ensin hommataan se auto, ja sitte vasta se muidu 8)
     
  7. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Mulla tulee kans olee tää sama kun ylemmillä. Jos joku friidu joskus sanoo, että "auto tai minä". Auto jää. :wink: 8)

    Tosin eiköhän tuo ole vain "neuvottelu" kysymys. Toivottavasti.
     
  8. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Autoni michicanissa omistanut oli minun onneksi päättänyt pitää suomalaisen muijansa :lol:
     
  9. Badabum

    Badabum 1st gear

    Kaveri jolta ostin viimeksi auton totesi tällviisiin tuskailuihini:

    "PS. do not worry about girl friend, Cool old cars you cannot find all the time, hot girls you can."

    ...siis ei ollut hallituksen lupaa 8)
     
  10. Jza

    Jza Double Gearhead

    No meillä se on hoitunut niin, että jos ei yksi ole kelvannut niin sitten testataan toista tai kolmatta. Kyllä sieltä aina pirssi löytyy joka on molempien mieleen. Mä olen ehkä vähän pehmo, mutta tykkään ostaa auton joka kelpaa myös emännälle. Eihän siitä muuten kuskia saa :lol:
     
  11. olli_n

    olli_n 1st gear

    Joo laitat naisen kuriin ja sanot että auto tulee piste ja jos se nainen uhkaa lähtee tosissaan niin anna mennä jos se vaan uhkaa niin kuin se tekee niin saat pitää auton ja naisen :D
     
  12. SmallBlock

    SmallBlock 1st gear

    Ainakaan meidän taloudessa minun auto hankinnat ei kuulu hameväelle ollenkaan. Kai sitä on sen verran sovinisti :D
     
  13. Annie Mopar

    Annie Mopar 1st gear

    nii

    en miekään isännältä kysyny, voinko ostaa jenkin... :rotfl:
     
  14. Electra_STW

    Electra_STW 1st gear

    Mä olen aina ollut sitä mieltä että aikuinen ihminen voi vetää vaikka rahansa vessanpöntöstä alas jos siltä tuntuu eikä siihen ole muilla sanomista. Mun muija kun joskus oli electraa vastaan niin sanoin vaan että jaa, osta itse sellainen auto mistä tykkäät mutta minä poika ostan Buickin. Ja se siitä sitten, vielä on muija ja auto :D
     
  15. mopar miäs

    mopar miäs 3rd gear

    joo

    joo ei kai sillä ole väliä mihkä rahansa hassaa niin kauan kun ne on omia !
    kaveri joskus ihmetteli että kun nuorena miehenä jenkki oli melkein pakko olla että sai "pesää" niin sitten kun ikä oli 35-40 (pari muksua / talo yms.) emännän mielestä ei ollut enään tarvetta autolle ollenkaan
     
  16. pas2

    pas2 Gearhead

    Onneksi löytyi emäntä, joka pisti stopin mun romunhävitysvimmalle, olin jo myymässä yhtä voortia ja letukkaa :oops:

    Eli alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Emäntä vaihtoon.
     
  17. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Meikäläisen seurassa ei viihtyis sellanen, joka ei hyväksy wanhoja autoja. Jos oikeesti toinen välittää, ni sillon hyväksyy myös toisen harrastuksen, vaik ei ite siitä niin perustaiskaan. Sillon jos toinen pelkää kulissien kaatuvan, eli häpeää kumppaniaan esim. kavereidensa silmissä, ni sillon mäjelle!!!
     
  18. barfly

    barfly Gearhead

    Yleensä noi "ei!" sanovat lämpiävät jenkeille, kun pääsevät ajamaan sellaisella. 8)
     
  19. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Pisteet Tepalle!!!! 8) 8) 8)
     
  20. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Re: joo

    Ja tuohon vois lisätä kyynisesti elämantarinan, joka koskettaa tilastojen mukaan 75 prosenttia suomalaisista miehistä.

    ”Ja kun muksut tulee kouluikään eikä pyöri enää äitinsä helmassa.. ja äityli on kerenny mammavapaiden jälkeen puurtaa muutaman vuoden omassa tylsässä duunissaan kantaakseen oman kortensa kekoon talovelkojen maksuista..
    tulee hälle mieleen että "on olemassa helpompikin tie.. ei me tota ukkookaan tarvita".
    Avioehtookaan kun ei oo tehty, ni suomalaisen naisen logiikallahan kaikki on hänen.. ja kas; Elintaso kohenee hänen kohdallaan kummasti, kun talovelkojen maksu onnistuu helpommin entisen ukon maksaessa elatusmaksuja korkeimman mukaan ja risteilyreissulta bongattu uusi vakavarainen + sportti mersulla ajeleva uusi äijä (tarpeeksi ”pesää” saadessaan) rahoittaa kaiken arkiset menot.”

    Siinä sitten pikkusessa vuokrayksiössä asuessa on kiva miettiä, ”saiskohan tohon parkkipaikalle mahtumaan jonkun pikku Fiiatin, kun ex-muijan takia jenkkiinkään ei oo oikeen varaa”.
     

Kerro tästä muillekin!