Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re: juu

    Jimmy Dart olet siis nainen. Tämä tullut meille kaikille selväksi, mutta aikas maskuliinen nimimerkki sulla on etten sanoisi.
    Joskus näinkinpäin. Siinä vaiheessa kun ruvetaaan puhumaan Autoiista ei mulla ole ennakkoluluuloja sukupuolesta.
    Asenne ratkaisee ja se tärkein, oli mies tai nainen..
     
  2. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Re: juu

    rebelihän sen sano, asenne ratkaisee.
     
  3. Buddy

    Buddy 1st gear

    Re: juu

    Näin on! :wink:
    Olen ostanu pari Cadillacia ilman siipan suostumusta koska tiesin hänen lopullisen mielipiteen ennalta. :wink: Jos kyselly olisin ni ostamatta olis jääny... :D
    Tosin olen niistä pari myös myyny ilman paremmannäköisen osapuolen suostumusta joten fifti-fifti mun hyväks molemmat puoliskot... :rotfl:
    Viimeisintä Caddyä ei myy muut kuin perilliset... :wink:
     
  4. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    Re: juu

    Asiat tulee aika usein ajateltua myös miesten näkökulmasta. :)
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jimmy, sussa on munaa!
     
  6. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Sinäkö sen sinne laitoit? :rotfl:
    Ei vaineskaan.
    Täytyy kyllä nostaa hattua jenkkiautoileville naisille, etenkin jos se tapahtuu ilman miehen avustusta. 8)

    Jokohan olen aiemmin muistanut mainita että kannattaa vaihtaa naista jos se ei anna miehen olla oma itsensä...
    Vai onko parempi että koko elämä sitten teeskennellään jotain, ja kuolinvuoteella voivotellaan kun jäi niin paljon asioita kokematta?
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Kyseinen Jimmy on joskus käynyt lainaamassa Järvenpään Esson huoltohallista työkaluja, kun Esson nurkilla on tullut ongelmia, että kyllä hän itse autoaan kykenee ropaamaan. Niitä harvinaisia naisharrastajia, jotka eivät leiki avutonta auton reistaillessa.
     
  8. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    Heh

    Aina hajoaa jotain pientä matkan varrella ja auto on pakko kasata kokoon tavalla tai toisella. :rotfl:
     
  9. habzu

    habzu 3rd gear

    yleensä on kyllä käyny niin että on ostettu jenkki ja sitten ryypätty ja rellestetty loput rahat... no,aiheeseen: mun ex-muija purnitti aina siitä että jenkit saastuttaa,syö vitusti bensaa,tappaa pikkulinnut ja oravat jne. jostain kumman syystä kun laitoin diisselidatsunin paaliin ja hommasin tilalle fleetsiden niin yleensä kun se kauppaan lähti niin chevyn takavalot postilaatikolla vilahti, oli kuulema halvempi ajaa dieselillä ku bensa-korollalla? ei se datsuniin koskenu pitkällä kepilläkään,olihan sekin diesel ja huomattavasti halvempi ajaa kuin chevy,aika uskottava selitys...aina se ei ollu kovin mielissään mun hankinnoista,hommasin talviseksi käyttöautoksi farkku-letukan,tais olla vm.82 ettei tartte isolohkoa kiusata ja pääsis vähemmällä bensankulutuksella, no tämähän osottautu kunnon pyydykseksi joka veti 30 litraa satasella,oli vanha kunnon oldsin 350 pellin alla vuodelta 72, venakopat kusi öljyä,vähän reippaammin anto hanaa niin nesteet roiskahti tuulilasille,piti vähän selitellä hankinnan järkevyyttä... jotenkin jäi mieleen ex-anopin sanat oljynkäryn keskeltä:MINUN raskaana oleva tyttäreni EI matkusta tällaisissa romuissa... kyllähän tytär matkusteli vielä monta vuotta senkin jälkeen eikä koskaan uhonnu autojen takia lähtee,ei vaikka hiukan "viherpiipertäjä" onkin,muista syistä laukkunsa lopulta pakkasi...tais sillä öljynkäryllä kuitenkin joku vaikutus sikiöön olla kun poika on nykyään kovempi jenkkiautomies ku isänsä eikä se oo vielä viittä täyttäny,seuraavan sukupolven "raggare"...
     
  10. Razorass

    Razorass 1st gear

    Mikä helvetin topicci tämä on? Pikkupoikien itkumuuri? Miehet ostaa auton ja korkeintaan ilmoittaa asiasta, anteeksi voi sitten pyytää jos oikein näkee tarpeelliseksi tai keitokset alkaa maistua itteltään.

    ..Meidän mamma on entinen puun/apinanhalaaja, nyt sillä on kahdessa autossa litroja 8,9 ja voimaa 497hp, mulla kahden auton litrat on vaan säälittävät 6,3 ja voimaa vaan 465hp. jotta vaikka itte sanon niin koulutus on onnistunut hyvin.
     
  11. jeeppi

    jeeppi 1st gear

    joo,ei peltilehmien takia kannata ihmissuhteita pilata,itseä ei kiinnosta omistaa yhtään lotjaa.mutta mukava on joskus käydä näyttelyissä katteleen wanhoja autoja,jamuitakin kulkineita.hyvä harrastus autojen roppaus on siinä kuin muutki harrastukset.
     
  12. Caideman

    Caideman 1st gear

    Itse siirryin lossin omistajaksi tuossa kesällä... Ilmoitin vaan emännälle, että nyt meen hakemaan isoa bensakrematoriota vaivoiksi. (mamma on kanssa sellainen Razorassin mainitsema apilanhaalaja) Eipä tämä siihen todennut kuin että "siitä sitten vaan".

    Sitten kun pääsin kotiin ja mamma ekan kerran istahti sohvalle, niin kommentti oli; "Täähän on mukava istua ja tilaa on. Viekö paljon bensaa?" Sanoin vaan että "VIE", niin vastauksena sain "itsepä maksat"! :D
    Totesipa hän sitten vielä että ei savuta SBC niin paljon kuin se edellinen auto. (edellinen oli 230hp dieselVolvo klonksaaggenin kutosella) :rotfl:

    Näin se etenee...
     
  13. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Mä nyt suosittelen ihan kaikille, omat rahat ukolla ja akalla, yhteiset menot jaetaan, yhteinen pankkitili on kaiken pahan alku ja juuri.

    Ei oo meillä ainakaan ikinä tarvinnut selitellä omia hankintoja vaikka kuinka päättömiä joskus olisivatkin, ilmoitellut joskus oon et meen nyt ostaan tollasen auton tai moottoripyörän tai kelkan tai tai tai.
     

Kerro tästä muillekin!