Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. Marika

    Marika 1st gear

    Toivottavasti ei koskaan edes tarviis keskustella asiasta et jenkki helvettiin tai no ainakin helppo vastata et auto jää vaikka mikä olis ja sama koskee koiriakin et niistä en luovu miehen takia :wink:
     
  2. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Saako niihin koirien häntään mitää vahviketta, että olisi niillä helpompi pyyhkiä pölyjä auton pinnasta? :rotfl: :rotfl:
     
  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Nii ja kyllähän sitä tarvii sitäkin miettiä, et jos tosissaan on budjetti tiukilla, ni sillon puolin ja toisin mietitään niitä ostoksia ja niiden tärkeyttä. Lapsellista sit sellanen, et "toi osti tollasen, ni mä ostan sit tällasen". Ainakaan sellasella kostomentaliteetilla ei ihmissuhteet toimi. Tai sit sellasella, et tahallaan pahottaa toisen mielen. Niit on meinaan sellasiakin kusipäitä...

    Mutta täältä tähän.
     
  4. arpati

    arpati 1st gear

    Hyvä kommentti :)

    Älkää ny suuttuko sitten vaikkei jenkeillä (vielä) ajellakaan...

    Ja ollaan oltu naimisissa vasta 3kk...

    No kuitenkin, olen silleen hardcore ladaharrastaja ja ladoja oli kotona pihassa pitkästi toistakymmentä kun emäntä tuli ekan kerran käymään.. Tiedä sitten mitä ajatteli :rotfl: No naimisiin asti päästiin ja onnellisia ollaan ja koitetaan toki tehdä molemmat parhaamme että näin olisi myös jatkossa :wink: No asiaa tietysti helpotti että emännän toiveissa oli että äijä osaa korjata autoja ja mulla että emäntä osaa tehdä käsillään ja se tottavie osaa (jos tavataan niin mun nahkatakin korjaus on oiva esimerkki :) )

    Tällähetkellä onkin sitten työnalla -84 nappisfarmari (2102) josta tehdään emännälle autoa että päästään tosta 323 matulasta eroon :rotfl: Ja tuon 2102 purkamisen on emäntä tehnyt jo siihen malliin että päästään tekeen koriin pelti ja pohjatöitä :) Jokapaikkaan olen raahannut mihin itekin meen ja koitan mennä vastapainona sinne minne emäntäkin haluaa... Yhteiseksi harrastukseksi ollaan löydetty jokkis (ladojen lisäksi) eli koitetaan jos parin vuoden kuluessa saatais emännälle auto ja mie toimin tallipäällikkönä ja ehkä joskus ajan itekin jos homma jotenkin rupee sujumaan :odroll:

    Nin ja keväällä olis tarkoitus lähteä yhdessä Teuvalle kun emäntä on suunnitellu menevänsä ajoneuvoverhoilijan koulutukseen (aikuiskoulutus) ja minä kovasti kannustanut :D Jos saatais yhteinen pisnes pystyyn 8)

    No tosiaan kaiki ei ole ehkä niin romunkerääjiä kuin minä ja veikkaan että täytyy jatkossa tehdä kunnon paikat (katokset) romuille että saadaan piha siistiksi - sitten kun saadaan oma piha :odroll:

    EDIT: niin ja emäntä piti partaisistä äijistä ja sellaisen sai... ehkä vähän liiankin partaisen :lol:

    Niin ja kyllä se emäntä on tärkeempi kuin ladat/autot :) Mutta kannattaa varmaan miettiä näitä asetelmia ennenkuin menee naimisiin että on sama suunta 8) En siis olis huolinutkaan ketään paskantärkeetä hienohelmaa :mad: :lol:
     
  5. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Tjaa... Minä oon yrittäny puhua ukkooni ympäri, et saisin hankittua itelle pyörän... siis moottori sellasen...
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, se on tehtävä niin selväks millanen paketti on tarjolla, ettei asiaa tarvi jatkossa ottaa esille. Jos toisesta tuntuu siltä, että toista pitäis oleellisesti muuttaa, niin toimivin muutos on osoitteen muutos, kummankin kannalta.
     
  7. Muki

    Muki Gearhead

    Kuten olen aiemminkin maininnut, niin siinä vaiheessa kun näytti että Marin kanssa oltais niinku oikeetkin ihmiset, niin sanoin jotta "tulen käyttämään paljon aikaa, energiaa ja rahaa autoharrastukseen" ja että se pitää ikään kuin hyväksyä tässä ja nyt ennen kuin taivalta päätetään jatkaa.

    Mutta silti voi olla joskus hyvä käyttää omaakin päätään, että ei tule toiselle aivan kielteisiä tunnelmia.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Meinaatsä niinku, et pitäis ite lähtee jos ei toinen ymmärrä? :rotfl:
     
  9. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Se on kumma kun tasapäistäjien mielestä miehen autoharrastus on se mistä pitää luopua eikä vaimon tv-harrastus (joka ei ole harrastus vaan ilmeisesti kotityöhön rinnastettava velvollisuus)

    sitten jos ostaa vaimolle soffakaluston jossa hän saa vahdata tv:tä niin se ei ole henkilökohtainen lahja mutta auto jolla kuskataan ties mitä yleishyödyllistä on aina henkilökohtainen lahja.

    Eli jos ukko ostaa autonromun kun ei raski hyvää kallista ostaa niin pitää vähintään samalla rahalla ostaa koruja ja kukkia ym.

    Feminismi rules jee. Onneks rouva osaa ottaa etäisyyttä touhutäteihin

    Jos haluais olla kiltimpi niin ruvetaan vaatimaan kohtuuttomuuksia eli sikaeläminen on stabiilimpi tila
     
  10. Muki

    Muki Gearhead

    eiku että joskus voi olla jopa hyväksi harkita ennen kuin vie ruokarahat laakkoselle. Pitäähän sitä vaimonkin jotain syödä

    :rotfl:
     
  11. c-305

    c-305 Gearhead

    Keväällä kun 2 viikkoo pehmitin niin toi tuli pihaan:
    http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=2274
    pojilta 3 ja 6 vuotiaat ei tartte kysyy kahdesti että kummalla mennään kauppaan 3-pyttyisellä automaatti daihatsulla vai plymouthilla :lol:
     
  12. Muki

    Muki Gearhead

    3-pyttyinen automaatti Daihatsu

    :rotfl:

    mahtaa olla mainio peli ! Ei vissiin karkaa lapasesta kovin helposti
     
  13. c-305

    c-305 Gearhead

    2 vaihteinen automaatti :oops:
    todellinen raketti
     
  14. Muki

    Muki Gearhead

    No pitäähän kevyessä autossa glide olla, tietty :rotfl:
     
  15. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hei! Tossahan on tuolla toisessa threadissa puhuttu 12 sekunnin katuauto!
     
  16. coupe 74

    coupe 74 1st gear

    Niimpä onkin..daihatsu :rotfl:
     
  17. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Jos mamma sanoo autolle ei, sano sinä mammalle, että kiitos ei. Simppeliä. Maailmassa piisaa mammoja, jotka eivät sano autolle ei. Elämä sellaisen kanssa on pitkänpäälle helpompaa. Sinua alkaa kuitenkin pidemmän päälle vituttaa , kun et ole autoa saanut hankittua tossun alla. Sitten kun 30-60 v ( valitse itsellesi sopiva ikäkausikriisi) on mittarissa ja tajuat kuolevaisuutesi sinua alkaa vituttaa se hukattu elämä suunnattomasti. Luultavasti voi tulla erokin sen autoille ei sanovan mamman kanssa lopultakin. Kerranhan sitä eletään ja sellaisten hommien tekemättäjättäminen, jotka olisi halunnut ja voinut tehdä alkaa syödä jälkikäteen..
     
  18. Make.S

    Make.S Gearhead

    Anna rouvalle vaihtoehdot.
    Joko ryyppäät ja rällästät rahat tai ostat jenkin.
    (yleensä kallistuvat autopuolelle) :wink:
     
  19. HEMI

    HEMI 1st gear

    No juu jos omilla rahoillas ostat niin mitäs kyselemistä siinä on?
    Samahan se on toisinkinpäin jos emäntä haluu jotain että ostakoon jos rahaa löytyy omastatakaa sitten jos pitäs pyytää toiselta niin sittenkai sitä joutuu luonnollisesti vähän keskustelemaan.

    Ja jos vaimoke uhkaa jättää auton takia tai muuten vaan kiristää jollain naurettavalla jutulla niin ehkä kannattaa pistää siinä vaiheessa vaihtoon jos joku helkatin autonosto on jo sille ylitsepääsemätön juttu. Mites sitten ku sellasen kanssa tulee kiista vähän isommasta jutusta niin ei hyvältä näytä.

    Joku kun mainitsi tuolla alussa että autot hommataan eka ja sitten vasta naiset.......niin tuohon minäkin olen pyrkinyt........sukulaiset kyllä ihmettelee ja tuttavat kyselee että jokos sulla on emäntä(autoja ja mopoja on vaikka haaremiksi asti)......juu eipä oo......lihan himot on kyllä kovat ja oli jo ala-aste ikäsenäkin........mutta muita haluja :pinup: kohtaan ei sitten ole vielä ilmentynyt......ohan noita emäntiä ollu, pari päivää oon niitä jaksanu kuunnella ja katella ja sehän riitti mulle....no katotaan sitten joskus uudestaan :odroll: eikä niille viitti esittää kiinnostunutta kolon saannin takia, jokuhan vois niille leperrellä korvaa kaikkee skeidaa niin että ne olis ihan sulaa vahaa ja sitten vaan kavis paneskelemassa niitä....mutta musta vaan ei oo siihen :cry: .....ei oo oikein reilua peliä se :odroll:
    Mutta ehkä joskus tulee sellanen emäntä vastaan että joutuu ihan alistumaan sen tossun alle :lol: jopas taas karkas vähän ohi aiheen.
     
  20. Marika

    Marika 1st gear


    Ei oo kukaan viel uskaltanut testata onnistuuko :lol:
     

Kerro tästä muillekin!