Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. HEMI

    HEMI 1st gear

    Hmmmm.....on kyllä tutun näkönen auto missähän mä sen olen nähny? :odroll: :lol:
     
  2. valsu67

    valsu67 1st gear

    Se on sitten sanottava EI mammalle :rotfl:

    Oma tykkää jenkeistä,mielissään ajelee ja kuskina toimii,osti jopa valianttiin automaatin kun ei tykänny manuaalilla ajella...
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Huh! Tänään pienen keskustelun ja parin ajolenkin jälkeen emäntä sanoi kyllä :eek: :rotfl: :rotfl: Nyt voi hymyillä kuukauden putkeen + aina kun kävelee ulos ja näkee laivan pihassa.
     
  4. lemmy

    lemmy Gearhead

    no nyt kuuluu vähän harvemmin vittuilua kun auto on tallissa.
    (lue: poissa silmistä, poissa mielestä)
    olen kyllä huomannut ettei mulla ole enää yhtään varaa vaimon ostoksista kuittailla. vetää heti jostain ton auton siihen keskusteluun.
    moottoripyörät saaneet olla rauhassa kun ne oli kuvioissa jo ennen tutustumistamme yli 10 vuotta sitten, mutta yksi vaivainen jenkki. se on paha.
    vittu mitä tilitystä- anteeksi
     
  5. caballista

    caballista 1st gear

    Joo, "sen" jälkeen sitä nuori poika jaksaa hymyillä vaikka kuukauden. Taisi olla kiva kokemus.
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    Hmm... miten musta tuntuu että tota lainausta oli vähän modifioitu :rotfl: Ootte te harvinaisen kaksimieleisiä :wink:
     
  7. Amy

    Amy 1st gear

    Oma ex-äijä ei itse auton ostoa sen kummemmin kommentoinut, suhtautui jopa positiivisesti. Mutta kun sen kuntoon saamiseen meni reilu vuosi ja itsekin tuli tallilla vietettyä aikaa, alkoi kuulua napinaa tyyliin "sä oot aina tallilla". Yritin ensin nätisti selittää, että se auto vaatii paljon työtunteja tullakseen joskus ajoonkin. Kun ei mennyt perille ja tuli tavallaan valinta "minä tai auto" oli päätös hyvin helppo, enkä ole katunut tippaakaan! Allekirjoituksesta näkyy kumpi jäi.
     
  8. Sepi

    Sepi Gearhead

    Hyvä Amy, sinähän se ymmärtäinen nainen olet!!!!!
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    poika varmaan kun sulla on ford tossa signaturessa
     
  10. Reiseri

    Reiseri 1st gear

    Heh, meillä ei sanota ei, itse asiassa mä taisin olla se ketä hiukan hankintaa jarrutteli.. Mutta nyt on kasi tallissa ja pysyy.
     
  11. pas2

    pas2 Gearhead

    Eilen sanoin "mammalle", että olis saanu sanoa ei tolle uusimmalle rottelolle kun ei itellä ole tuota ymmärrystä olla haalimatta näitä romuja :oops:
     
  12. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Tuskimpa luopuisin autosta kenenkään naisen takia. Samoin en olettaisi naisenkaan luopuvan omista unelmistaan minun takiani, pitäähän ihmisellä olla omia juttuja elämässä.

    Paras kaverini myi mulle GranTorinonsa pari kuukautta sen jälkeen kun emäntänsä hilasi kamansa hänen luoksensa, ei edes vuotta ehtiny olla hänen omistuksessansa. No, kukin tekee valintansa, ja enkä sano että hänen olisi lainkaan huono, perhe ja omakotitalo heillä nykyään.

    Oma exäni meni jossain vaiheessa rajan yli kun olisi pitäny tuosta luopua, kun kuulemma ei sovi perheautoksi, eikä ollu perheestä tietoakaan. Kyllähän sille kyyti kelpasi, eikä se silloin ostohetkellä vielä valittanut , silloin oltiin hiljattain vasta tavattu, lempi leiskui ja sitä rataa. Ajan mittaan suhtautuminen muuttui. Tallille lähdöstäkin olisi pitänyt suunnilleen anomusta vääntää, muille harrastuksilleni ei myöskään ymmärrystä juuri herunut. Tilanne oli suorastaan tuskainen, kärsimystä ja ahdistusta. Helppoa lähteminenkään ei ollu kun toista rakastaa.

    Toivottavasti löydätte sovun asiasta ja saat ostettua sellaisen auton kun haaveilet, yhteisen harmonianne säilyttäen.
     
  13. HEMI

    HEMI 1st gear

    Jeps Amy kyllä valitsi oikean :wink: on niin heeno esko että oksat pois :D

    Mutta on kyllä ihmeellistä että mies narisee kun olis mahtollista rassata autoja ja vielä sellasen ihmisen seurassa kenestä todella pitää :-?

    Välillä kyllä tulee hirveen kade fiilis teille joilla on ymmärtävä ja auto-asioissakin tukeva emäntä ja muutenkin aika rentoja "jätkiä" juttujenne perusteella........ööööhhh mistä te löydätte niitä ku mä törmaan vaan "liian" naisellisiin tai väärällä aaltopituudella oleviin tai sitten sellasiin juhlia tyttöihin jotka on kyllä kivoja mutta ne on kokoajan menossa ja tuhlaavat rahojaan juhlimiseen, meikä hyyttyy heti kättelyssä siihen touhuun ja eipä kiinnosta lähtee ryyppäämään rahojaan.

    Taas mää avaudun :lol:
     
  14. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    börna

    Ilmotin jo ennen ensimmäistä "kosketusta", että mulla on tällanen sairaus...Ei ollu niin kovin innostunut(fiksu tyttö!), mutta kun ekan kerran tuli tallille, ni se riitti!
    Nyt tehdään molemmat ylitöitä, jotta pystyy rahottamaan tän hulluuden!! :D
    viikko sitten sanoi:"pitäs ostaa toinen käyttis, joku halpa paska...et SÄ pääset töihin", eli taitaa mennä talvi toyotalla tms. ajellen, kun neitonen menee töihin caminalla! :eek:
    mutta, kostan vielä...
     
  15. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    lisäksi

    tuli vielä mieleen kun -90 luvun alussa(tai jotain), meidän tiimin kuski/omistaja ilmoitti, että tuli tilanne"vaimo tai kisat"...
    Jätti kisat, kunnes muutaman vuoden jälkeen tuli takas, ja voitti taas mestaruuksia! Ja ajaa edelleen...
     
  16. L-Janne

    L-Janne 1st gear

    Täytyy sanoa, että jos tiukka paikka itselle tulisi, niin kyllä se emäntä ennemmin lähtisi kuin auto. Ei ole hyvä parisuhde jos ei tuon vertaa saa omia päätöksiä tehdä. Onneksi tosin tällä hetkellä ei ole kumpaakaan, autoa saati emäntää... :rotfl:
    Eiköhän nuo aina kuitenkin ole neuvottelukysymyksiä.
     
  17. CandyBee

    CandyBee Gearhead




    Ei se polte helpota, ja kun yhden ostat niin lisää on pakko saada, sitten on pakko saada sitä ja tätä ja ainakin viimeistään sitten talvella uusi sisusta ja voisihan sen koneenkin nyt vaihtaa... :p
    Naisena helppoa sanoa... :D mutta ei se ole reilua jos unelmansa joutuu hautaamaan. Joskus on tervettä ajatella ihan itseäänki :argue:
     
  18. MercComet

    MercComet Gearhead

    *heh* Tänään oli televisiossa Pulmusissa jakso, jossa Al bundy & naapurin mies ostivat -65 avo 289 mustang projektin ja remppasivat vimosen päälle.... sisälsi myös muuten muuta vanhan auton filosofiaa!! 8)

    Tyypilliset naisten narinat ja mielipiteet tulivatkin Peggyn ja Mercyn suusta... :rotfl:

    Joo itellä hiljaisuus kämpässä harrastuksesta huolimatta - niin ei ole sitä muijaakaan tällähetkellä .... :lol:
     
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Vaimo tykkää itsekin ajella mun autolla. Ei valmistusmaa voi olla mikään este. Tyyli ratkaisee.

    Mutta jossain tulee varmaan raja vastaan, mitä vaimo sietää.

    Vuosi sitten olin puoliksi tosissaan ostamassa yhden täällä OD:ssäkin turisevan harrastajan kanssa kimppaan Rolls Royce Merlin V12 pommikoneen moottoria toisen maailmansodan ajalta.

    Ihan vaan maamoottoriksi, jota voisi aina pienessä kännissä käynnistellä ja kaasutella kunnon soundeja kuunnellen.

    Onneksi ei sellaista konetta mistään löydy, ainakaan halvalla.

    Olisi varmasti hallitus esittänyt näkemyksensä hankkeen järjellisyydestä.
    Kun olisi muutakin käyttöä vähille rahoille.
     
  20. CandyBee

    CandyBee Gearhead



    minä taas ihastuin vanhaan ihan umpirautaiseen laivaan, joka ei olisi ihan kuorma-auton lavalle mahtunut, oli umpiruosteessa ja sen olisin halunnut pihalleni :p siihen mies sanoi kyllä jyrkästi EI, minä ja 2 poikaamme näimme sen jo unelmissa kunnon muumilaivana tuossa omenapuiden katveessa :)
     

Kerro tästä muillekin!