Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. hot rod

    hot rod 1st gear

    Asiaa! 8)
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

    Liikaa ämerikän autoja, tasapainottamaan tuli yks kupla eikä mamma sanonna ei sillekään 8)
     
  3. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Tää mamma taitaa sanoa vaan "brum brum", kun on jotain moottorilla varustettuja laitteita tarjolla... :odroll:
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jaa, näin ainakin meillä. Tosin tilanne emännän koirat vastaan mun autot on kohta 3-2, pitää vissiin hommata kans itselle jotain uutta.... :odroll:
     
  5. Corsica93

    Corsica93 1st gear

    Joo meilläki aiheutti naputusta vaimon suunnalta auton koko (Chevy STW) (parkkeeraus lähinnä), mut mielipide muuttu heti kun se näki miten hyvin koirat ja muut kamppeet mahtuu heittämällä kyytiin.

    Ihme kyllä hän ajaa ihan mielellään -65 Impalaa vaikka klo 16 ruuhkassa taskuparkkiin.... :lol:

    Mut kyl se tuo corsu on vaimon valinta, näppärä pikkuinen (ja punainen).
     
  6. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Ei hemmetti... Taitaa olla joo yleistä tuo "koirien ja autojen yhdistely".

    Yhdellä toyota harrastaja kaverilla vanhoja coupe corollia yms. sen verran että ei maatalon piha/halli tahdo riittää. Ja muijalla onkin sit n.30 (siis todellakin noin kolmekymmentä) koiraa!! :eek: Muutaman kerran äijä joutunut nukkumaan supran kovilla penkeillä, kun sisällä ei voinu edes kylkeä kääntää ku alko koirat niin metakoimaan. Sannotaan että ei harrastuksessa tarvitsekkaan olla mitään järkeä, mutta mutta......

    Pitäisköhän siis ensin hommata vaimolle koira (vaiko ennemmin joku karvaton ja hiljainen koru) että vois sit ihan turvallisin mielin ostaa pihan täyteen jenkkejä...?? :eek:
     
  7. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Mä kyllä ilahtuisin, jos mulle uhrattaisiin yhden romun verran rahaa esim. Tillanderilla... :rotfl:

    Koiran kanssa on toisaalta mukavampi touhuta kuin katsella kimaltavia timantteja - mut riippuu toikin varmaan vaimon mausta? 8)
     
  8. pas2

    pas2 Gearhead

    :eek: Nyt et oo tosissas :eek:
     
  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä se vaihtoon menee ja monesti on mennytkin... Saahan noita uusia ja käytettyjäkin :D Jenkki on vaan säilynyt ja lisääntynyt(paremmin kuin mä) :p Jotenkin musta tuntuu,et oiskohan jonkun täälläkin kirjoittelevan kohdalla ollut se suostuttelu toisin päin... Ainakin hymystä päätellen :D
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

     
  11. Stone

    Stone 3rd gear

    Kevyt vihje? :odroll:
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En nyt oikein ymmärrä koko kysymystä :oops: ! Vain joku tossukkaukko joutuu tollasia tuskissaan pähkäilemään 8) .
     
  13. Tepa Kalifi

    Tepa Kalifi Gearhead

    Hih hih, kunhan pelottelin! :rotfl: 8)

    Mieluummin autoja kuin koruja, kiitosh! ;)
     
  14. pas2

    pas2 Gearhead

    No sitähän määkii, kylhän noit letkuklemmareit ja messinkiholkkeja tohon toiseen käyttöön löytyy :rotfl:
     
  15. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Jos jollain olis Penta-star (Mopar) logolla varustettua letkuklemmaria, (luokkaa 12-20mm) ni olisin enemmän ku kiinnostunu!!! :oops: :wink:
     
  16. 660

    660 1st gear

    ei enää akka jarruta harrastusta kun lähti kiertoon. tästälähtien syön ennemmin matoja kun ajan kinnerillä 8)
     
  17. Astroa

    Astroa 1st gear

    Itsellä oli sama ongelma kun allekirjottaneella...
    olin vaihtamassa Ventoani Astroon...
    ET VARMAST VAIHA!!!

    noooh, katotaa nytte, eihän sitä tiedä vaihtaako se edes päiksee..
    käyn nyt kuitenki tarjoomassa, ei se sitä kuitenkaa varmaan vaihda (vaikka hyvin tiesin että vaihtaahan se)

    tulin takasin, astro alla...

    3 päivää mökötti enneku anto edes periksi että tuli kyytiin!!!
    siinä kun kapteenin penkillä on nyt pariin otteeseen istunut ym niin alkaa jo leppymään. 2 viikkoa kun vielä odottelen niin ei halua enään luopua!

    Rohkeesti vaan, jenkki alle, kyllä se siitä leppyy ja alkaa hissuksee huomaamaa jenkkien erot japseihin ym!
     
  18. Jza

    Jza Double Gearhead

    Näin se käy. Meilläkin oli melkoinen keskustelu aiheesta: "et helvetissä tommosta lotiskoa tänne hommaa". Sitten päivänä eräänä moinen lotisko meni ohitte ja muija kysyi että mikäs toi on, se oli aika hieno... Ihmettelin että sama lotiskohan se, mikä ei sulle kelvannut?!?

    No, sitten kun auton ostin niin viikkoon se ei siihen suostunut edes koskemaan mutta nyt kun on makuun päässyt niin minä oon joutunut menemään töihin japsikikottimella :eek: ...eipä sikäli, parempi näin. Jos emäntä tykkää sillä ajaa, niin ajakoot.
     
  19. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Meillä rouva ihasteli talon eteen parkkeerattua astroa. Mä en sellasta ransettia ainakaan vielä huoli... :p
     
  20. tabs

    tabs Gearhead

    Heh, tuo auton hankinta ja sen perustelu on aina yhtä
    työlästä mutta tarkkaan asetellut sanat ja pieni maanittelu
    ei ole koskaan pahasta.
    Uusin hankinta tuli suht vaivattomasti pihaan, kun ostin
    sen "lahjaksi" :odroll: vaimolle
    (Noku sää oot aina sanonu että sää haluaisit oman jenkin...)
    Pikkusen pisti kyllä jännittämään kun mentiin hakeen autoa
    että kelpaako, mutta eka kommentti oli "Hitto toihan on siisti ja noin hieno kuntonenki"
    ja sillon oli homma pulkassa :D :D 8)
     

Kerro tästä muillekin!