Erääntyneen autoveron siirtyminen henkilöltä toiselle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja freetime-cruiser, 29.7.2012.

  1. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    just eilen tuli postissa od lta ostamani saab900i89 verolappu ja siinähän seisoi että 22-23.7 10e vero maksamatta. sit ku lähin siitä kaapuntiin ajeleen niin koukkasin sinisenhuvimajan eteen 8tielle. vähä jänskätti että kattooko koneelta.ja mä hain samalla viikolla sentään leiman siihen. onneks ei ollu tampereella. siellä jetsonit on varmaan jostain punaisen valpon siemenpankista peräsin. meidän mutsia kurmootti turvavyönkäyttämättömyydestä aiheetta.
     
  2. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Mulla kävi niin että yks romuläjä oli ollu mulla jo useamman kuukauden ja olin sen jossakin välissä käyttäny leimallakin ja maksanu verot mistä mulle oli tullu lappuja. Kytät pysäytti sen takia kun ajelin niitä vastaan ilman turvavöitä ja ne huomas et siinä romussa oli 14€ veroa maksamatta, josta mää olin autuaan tietämätön. Ne otti kilvet ja mää sain helvetinmoiset sakot ja kun valitin niistä sakoista niin jouduin käräjille. Aikia kornia istuskella käräjäoikeudessa odottelemassa käsittelyä kun poliisit ja vanginvartijat taluttaa raudoissa sinne jotain piripään näkösiä hörhöjä ja ties mitä psykopaatteja ja rikollisia ja itte joutu sinne jonkun 14€ autoveron takia.....
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    veikkaisin että tuolla sakon hinnalla tuollainen väärinymmärretty huumepelle taparikollinen pieksee invalidiksi pari
     

Kerro tästä muillekin!