Erikioinen onkelma, nyt tarvitaan PIAN apua! Ja jatkuu vaan.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 379 D, 5.2.2006.

  1. 379 D

    379 D 1st gear

    Aina vaan oudompia oireita.... Eli.
    -Keskiviikkona vanha startti rempattuna takasin
    -Pyörii tosi hienosti muttei käynnisty, ilmaa pirusti putkissa, torstaina uusi suodatin, ilmaus ja komeesti käymään reilu puoli tuntia ajoo ja yöksi parkkiin.
    -Tänään aamulla lohkolämmpärissä ja komiasti tulille, reilu puoli tuntia ajoa. Päivällä tyhjäkäyntiä tupakin verran ja ruokkikselle. Ruokkiksen jälkeen käymään, noin kilometri ajoa ja parkkiin.
    -5 tuntia myöhemmin lohkolämppäristä eikä yritäkään käynnistyä, pyörii hienosti mutta niin kun taas olis ilmaa!?
    Mikä hevonv..tunh....etti sitä nyt vaivaa ????
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

    tankilta tuleva naftaputki murtunut/ruostunut puhki ja horii sitäkautta ilmaa???
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ota pumpun kannen 3 pruuvia auki ja tsekkaa että se sammuttajan vipuhässäkkä liikkuu kun antaa virtaa!
     
  4. 379 D

    379 D 1st gear

    Äänestä päätellen ainakin toimis, ja vika näyttäs tulevan jos ajaa vaan lyhyen pätkän ettei kone ehdi lämmetä. Lämpimänä kun sammutti ei ollu mitään käyntiin lähtö onkelmia.
     
  5. niemikko

    niemikko 1st gear


    6.2d ja suodatin on se 4lis kanttinen ei tarvi olla kun siinä kun se suodatinjalassa oleva motikkä johon menee 2 piuhaa niin siitä o-rengas rikki ja jätät keulan ylemmäs niin valuu linja tyhjäksi tankkiin ei tarvi olla ku hivenen ylämäkeä mutta jos keula on alempana niin ok ei vedä ilmaa mutta voi tulla pari tippaa polttoainetta jos on tarpeeksi suuri vuoto
    eli vuoto on jossain mutta ennen kuin löydät sen niin parkkeeraa alamäkeen..
     
  6. Kartsu

    Kartsu Double Gearhead

    :eek: Just noin 8) Joskus nuorempana "poljin" yhtä -70 mallista "tulille"
    niin eikö perkele ikäänkuin "luvannu" jo mutta heti kohta sitten rupes "pörpöttämään ns. säkeille" kun takaata työnti. Eli väljä oli.
    Eli panosta siihen "lämmittämiseen" enempi tai sitten hankit kylmästi
    vaan tiukemman pelin koska ei se "startilla ajaminen" ainakaan pitemmän päälle kovin halvax tuu.....
     
  7. rrauta

    rrauta 3rd gear

    hehkut kunnossa, mutta hehkuttaako lämpösenä lainkaan. joissakin ainaskin on lampöanturi joka kytkee hehkut pois lämpösestä koneesta. kuumana lähtee hyvin, kylmänä lähtee hyvin, mutta lämpösenä ei lähde.
     
  8. 379 D

    379 D 1st gear

    Todennäkösesti vika löyty, eli suodattimen jalassa oleva "water in fuel" sensori oli juurestansa poikki. Oisko kellään ylimääräsenä ehjää sensoria tai koko jalkaa ?? Pistä yv jos löytyy.
     

Kerro tästä muillekin!