Erilaiset autot (muut kuin lava ja stw)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Carpenter, 9.4.2018.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ei o Suomen kilvis :odbiggrin:
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    juko7 ja isalmela tykkäävät tästä.
  4. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    Nyt on sitten kamala opel gt!!
     
    esmi ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Dusturecarn, Kalu, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Volga Greenbrier ? :eek:
     
    juko7 tykkää tästä.
  8. juko7

    juko7 Double Gearhead

    ^mikä tuo on? Haluan tuommoisen!
     
  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Gaz 21 Afalina.
     
    juko7 ja isalmela tykkäävät tästä.
  10. Tänne sopinnee Retroridesin projektikertomus keskimoottorirodista..

    Started to build this eighteen months ago to use a the Bridlington sand drag racing and maybe RWYB events. After the beach racing was cancelled I moved onto a couple of other projects before getting back on it at the end of last year. I built this mostly from my spares stash. I started with a Model A roadster body and a 1949 Chevy chassis I had.

    I was going for the modified roadster look from the drag class in the 1950’s, so basically engine in the passenger compartment and driver in the engine bay.

    The basics were to lengthen the chassis by a foot to make sure everything fits, widen the body by 2 inches to Chanel it over the chassis and mould new body panels for the front.

    It’s running a supercharged Rover V8 with autobox connected to a jag IRS with a u/j. Front suspension is Mustang 2, steering uses a duplex chain drive to offset the steering. Although the wheelbase is stretched it still is only a couple of inches longer than a Model A pickup.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Volvo_5.7 ja isalmela tykkäävät tästä.
  11. juhi71

    juhi71 3rd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    kad_boost ja isalmela tykkäävät tästä.
  12. janiluo

    janiluo Gearhead

  13. juhi71

    juhi71 3rd gear

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kustom STW ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  14. esmi

    esmi Gearhead

    Saabismi on sairasta! :eek:
     
    kad_boost tykkää tästä.
  15. juhi71

    juhi71 3rd gear

    Näinhän ne väittävät mut en vain kehdannut sanoa :oops:
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Eli Vetteen laitettu Saabin alusta?
    Joku vois tehdä toisin päin ja laittaa Saabiin Veten alustan... :rolleyes:
    ...no sairasta se olisi sekin. Toi Saabi on se yhtälön ongelmallisin muuttuja.
     
    juko7 tykkää tästä.
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!