Escortin valot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 17.2.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kymysys euroescortin valoista, jos näin jenkkiautopalstalla sallitaan. Auto on siis -88 mallinen, josta yhtäkkisesti molemmat puolet valot pimenivät. Pitkät toimii ja parkit samoin. Sulakkeet on tarkistettu ja ehjiksi todettu. Mistäköhän vika voisi olla?
     
  2. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Ei ole pelkkä jenkkiautopalsta uskallan sanoa, vaikken tätä omistakaan.

    Mieleen tulee rele ja Fordin monitoimikatkaisija. Ainakin minulla oli välikopan kanssa ongelmia tuon monitoimikatkaisijan kanssa.
     
  3. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Mulla on 86-90 mallin escortti.En ole moiseen vikaan itse törmännyt,mutta jään mielenkiinnolla odottamaan ratkaisua.Relevikaan toi kyllä viittaa,jollei ohjauksessa ole vikaa.
     
  4. G20

    G20 Gearhead

    Juu lähivalorele siellä temppuilee, löytyy konehuoneesta sulakerasian edestä katottuna oikea yläkulma, kun rele irti näet heti jos sulanut. syynä huono kosketus sulakerasiaan, voi onnistua tienpäällä väliaikaisesti korjaamaan kun taittaa releen napoja. KORJAUS uusi rele ja sulakerasia kuntoon.
     
  5. tlento

    tlento 1st gear

    Joo, meiltä lähti just korjaamolta samanlainen tapaus!!! Siinä oli just niinku edellä kerrottiin, eli rele oli käynyt niin kuumana, että oli sulattanut hieman releen pohjan muovia ja kosketus oli näin tullut huonoksi. Hätäapuna putsattiin releen pohja ja releen liitinnastat ja vaihdettiin sit vielä pitkien ja lyhkästen rele keskenään, koska lyhkäset on enemmän käytössä.
     
  6. G20

    G20 Gearhead

    ..kyläjuu.. voi kai sanoa tyyppivika.. kun taas seuraava korimalli koko sulakerasia on susi, kun alkaa valoja hävitä se on silloin selvä koko rasia.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tänään oli Esco huollossa. Oli juuri tuo vika mitä G20 kirjoitti.
     
  8. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Paljos velottivat huollossa releen vaihdosta? :wink:
     
  9. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Jos rele sulaa,niin silloin on yleensä releen liitos huono.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Auto oli huollossa Adita Oy:ssä Helsingissä.
    Samalla Escoon vaihdettiin vasen umpio (ei olisi enää mennyt katsastuksesta läpi). Umpio maksoi 70€ ja muut osat 27€. Töiden hinta oli 126€.
     
  11. FordMiekkonen

    FordMiekkonen 1st gear

    kalliiks tuli releen vaihto :smile:
     

Kerro tästä muillekin!