Espoo Cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Sammyman, 11.5.2011.

  1. Snacky

    Snacky 3rd gear

    Tämän vuoden viimeiset kuminpolttajaiset tänään 11/11/11 ! Toivottavasti saadaan kunnolla porukkaa taas kokoon, sillä kahvipannu on jo kuumana. :)
     
  2. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  3. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Noo.. Eihän meitä montaa ollut, juttua riitti silti....
    -Määrä piti korvata laadulla... :poff:
    -Näimpäs anan tempon, harvinainen auto! :wink:
    -Noi kuvat on taas ovelan hyviä, kiitos nim. Ikonen-82.[​IMG]
    -Snackylle kiitos kahvista!
     
  4. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Perkule kun jäi kahveet välistä. Noh...39 astetta kuumetta niin ei sillon oikeen kehtaa ruisia. :lol:
     
  5. ata

    ata Gearhead

    Joo, ei ollut tungosta kauheasti. Muutama sitkeä sissi kuitenkin, vaikka sää oli ihan kohtuullisen lämmin (vuodenaika huomioiden). Ja kyllä pienemälläkin porukalla aina juttua aikaan saadaan.

    En mä noissa Ikosen kuvissa mitään erityistä keltaisuutta havaitse, mun autokin näyttää niissäkin keltaiselta niinkuin aina muutenkin... :)

    Unohdin juoda cruisingkahvitkin... hampurilaisaterian ostin kuitenkin. No olin mä töissä juonut jo pari kupillista kaffetta valmiiksi.
     
  6. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Jumankauta Ikonen-82, hienoja esityksiä..![​IMG]
     
  8. Snacky

    Snacky 3rd gear

    Milloin olisi parasta aloittaa vuoden 2012 Espoon cruisingit, huhtikuussa (13.4.) vai toukokuussa (11.5.)? Meille käy kumpainenkin vaihtoehto mainiosti. Että tervetuloa jo etukäteen! :)
     
  9. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    huhtikuussa ilman muuta... eikähän ne kelit ole jo riittävän kohillaan
     
  10. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Huhtikuussa ehtottomasti.
     
  11. exoddus

    exoddus 3rd gear

    Snackyllä mie kruisin joka viikko, et huhtikuussa vois jo alotella.
    Voisitte kehittää autokaistan vantaallekin.. :lol: :lol: :lol:
     
  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eikös se huhtikuusta aloiteta .... 8)
     
  13. Ana67

    Ana67 Gearhead

    13.4 pitänee piipahtaa tolla Rotiskolla iltavuoron jälkeen... Sillähän mä kävin viime vuoden viimesessäkin cruisingis :rotfl: .
     
  14. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Oookeeei, eli perjantai ja kolmastoista päivä... sounds perfect ! :odroll:
     
  15. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Tuut siis tempoilee...? :wink: -Meikä taitaa olla reissussa silloin.. :oops:
     
  16. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Jeps, talviha täs on menestyksekkäästi Tempoiltu :rotfl: väliä Namibia Espoo...
    Musti tulee wappuna käyttöön :pinup: tietty ajaa ja minä nautin wirwokkeita 8)
     
  17. Snacky

    Snacky 3rd gear

    Hienoa! Kesäfiilistely voidaankin sitten aloittaa heti 13.4. Tästä voi hyvin vinkata kavereille ACS:ssa, että saadaan aloitettua kunnon väkiryminällä! :D Toivotaan vaan, ettei takatalvi pahemmin enää pukkaa päälle...

    Mainintaa Espoon Cruisailuista myös nyt meidän nettisivuillamme: http://snacky.fi/ajankohtaista-purtavaa ... C3%A4-2012 Siellä on lueteltu myös seuraavat ajankohdat, jotka kannattaa raapustaa ylös. Plus tietenkin isännän tarjoilut. ;) Perinne jatkuu.
     
  18. G20

    G20 Gearhead

    Tänne vois poiketa jos ei lunta sada taivaalta.. 8)
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ei pääse nyt paikalle, ollaan mökillä... :oops:
    -Seuraavalla kerralla sitten.. 8)
     
  20. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Yksinkertasta, tuut vaan pois sieltä mökiltä!!! Lähes samalle kalja Espoossakin maistuu... :rotfl:

    Kattos ku voi olla että FoMoCo-imperiumin säästöpossun viimeinen julkinen esiintyminen kyseessä 8)
     

Kerro tästä muillekin!