Espoon suunnalla kenelläkään mopar 727 laatikon turbiinia lainata/myydä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lemmy, 23.10.2016.

  1. lemmy

    lemmy Gearhead

    Olisko kenelläkään lainata otsikon mukaista turbiinia? Pitäs saada kokeiltua onko minulla vikaa turbiinissa vai laatikossa.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mulla vois Vantaalla olla jotain, mutta olis hyvä tietää, että tarvitaanko "jonkun punttista" turbiinia? Siis ulkoisesti tasapainotetun koneen turbiinia.
    Mitä se laatikko tekee/ei tee?
     
  3. lemmy

    lemmy Gearhead

    Niin. Kysehän on Plymouth Fury - 74. Kesälomareissu nyykähti heinäkuussa Lahen ABC:lle. Vehje toimi moitteettomasti siihen asti. Yhen äkin ei vaan lähteny oikein liikkeelle millään vaihteella. Kunnolla kun kaasua antoi niin sillee kävelyvauhtia sain nitkuteltua pois tankkauskentältä. Jos joku toimi edes auttavasti niin pakkivaihe. Vaihelaatikon öljyt olivat ihan hyväkuntoisen näköiset ja olivatkin juuri vaihdetut. Öljyt eivät haisseet eikä vaikutteneet kuumentuneiltakaan. Oli ajatus että josko se turbiinissa.
     
  4. Hai

    Hai Double Gearhead

    Voishan siinä olla turbiinin staattori rikki.
    Mutta mikä se kone on?
     
  5. lemmy

    lemmy Gearhead

    Kone on 360. Irrotan lootan parin viikon sisällä niin nekeepähän sitten onko siinä mitään silmiinpistavää vikaa
     
  6. Hai

    Hai Double Gearhead

    Päälle päin sitä ei välttämättä näe.
    360:nen on tehtaalta ulkoisesti puntissa ja siinä on nuo "ylimääräiset pulikat" kiinnitys pulikoiden välissä, kuten kuvassa.[​IMG]
    Mulla olis ollu 400:sen 727 turbiini, josta olis voinu ottaa puntit pois. Sen olis siten saanut nollaan.
     
  7. lemmy

    lemmy Gearhead

    Kiitos Hai tarjouksestasi. Oli lopulta sen verta huokea uusikin turbiini että päätin ostaa sellaisen. Vaikkakin näyttää nyt siltä ettei siinä vanhassakaan mitään vikaa olis ollu mutta samalla jumpalla tulee vaihdettua tuokin. Näyttää hieman laatikon sisäiseltä ongelmalta tämän minun keissi. Ainakin tämänhetkisen tietämyksen perusteella
     

Kerro tästä muillekin!