Etsintäkuulutus !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja Ape Hanger, 19.12.2006.

  1. nash

    nash 3rd gear

    UGH! puheenjohtajaksi :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  2. UGH!

    UGH! 1st gear

    Toi mun ja Apinakiikun ajama kierto ei oikein toteudu Vexi nimittäin asuu vajaan kilsan päässä. Jos oikein kurkistan niin näen Pressan talon harjan täältä mäeltä... :poff:
     
  3. nash

    nash 3rd gear

    no pistä verhot kiinni äläkä kurki :poff: :rotfl: :rotfl:
     
  4. boomboom

    boomboom Gearhead

    Joo kyllä tässä hommassa selviää vaikkei niin aktiivisesti olisi tämmösiä hommia ennen hoitanutkaan. isoin homma mikä noin äkkiseltään tulee mieleen on tohon vuosikokoukseen noiden tulo/meno arvion teko ja vuosikertomus ym mut niistä kyl selviää ku alkaa vaan ajoissa tekeen. Jäsenkirjeitä pitäis välillä muistaa lähetellä ja sit perään kuulutella tulevien näyttelyiden autokalustoa ym. Mut kaikesta selviää. Nyt on aika rauhoittua joulun viettoon joten OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!

    Vexi
     
  5. nash

    nash 3rd gear

    Onkos jo tullu paljon ehdokas ilmoittautumisia?
     
  6. lake ender

    lake ender Gearhead

    Selvää kiinnostumista havaittavissa hesan suunnalta :wink:
    Taitaa olla enempi kieltäytymisiä kun vapaaehtosia :odroll:
    Mika olis ollu hyvä ehdokas, mutta valmistumisen pakon toki ymmärtää...
     
  7. UGH!

    UGH! 1st gear

    samaa mieltä :rotfl:
     
  8. nash

    nash 3rd gear

    höpö...höpö :rotfl: lake ender puheenjohtajaksi ja UGH! varapuheenjohtajaksi, vastustaako kukaan?.......ai ei... okei se on sitten päätetty 8) :rotfl:
     
  9. proffa

    proffa Gearhead

    Olen ollut jäsen alusta asti ja voisin suostua hoitamaan tehtävää.
     
  10. nash

    nash 3rd gear

    No ehkä mä voisin sit asettua ehdolle tuon varapuheenjohtajan tehtäviin :odroll:
     
  11. boomboom

    boomboom Gearhead

    Täällähän alkaa selvästi herätä kiinnostusta kultatuoliin!! :lol:
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    vai haetteko te vaan tota puheenjohtajaa?
     
  13. lake ender

    lake ender Gearhead

    Keväällä vaan kokoukseen, eiköhän siellä paikkoja ole hallitukseenkin tarjolla innokkaille. Jossei pj:ksi asti halua...
     
  14. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..näillähän se lähtee kierto hienosti pelaamaan :rotfl:
     
  15. nash

    nash 3rd gear

    Mulle kun nuo nimimerkit ei hirveesti sano mitään ni vois mahdolliset ehdokkaat vähän esittäytyä
     

Kerro tästä muillekin!