etsitään auton tuojaa jenkeistä....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ZYN-5, 28.12.2004.

  1. rustbucket

    rustbucket 3rd gear

    Löytyykö New Yorkista tai lähistöltä firmaa/henkilöä joka voisi auttaa auton rahtauksessa,
    ei tähän hätään oikein pääsisi itse hakemaan.
    Pitäisi saada rullaava projekti haettua n. 100 mailin päästä, pakattua konttiin ja matkaan, paperihommatkin pitäisi hoitaa. Määränpää olisi pääkaupunkiseudulla eli määräsatamaksi käy Kotka-Helsinki-Hanko-Turku. Kimppakonttikin kiinnostaa.
    Mieluiten varmasti ja edullisesti, kiirettä ei ole. :)
     
  2. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Bremer on aivan liika kiirus mies hoitelemaan kaikkia asioita ,otappa yhteyttä Mika Karviseen joensuusta ,niin saat mitä haluat ja kustannukset on asialliset .
     
  3. MoparN

    MoparN 1st gear

  4. LeadZeppelin

    LeadZeppelin Gearhead

    Kysäisepä Amer Tradingista. Vaikka pulju sijaitseekin Floridassa, hoitaa parhaillaan ainakin meille autoa Pennsylvaniasta. Jenkkien sisäisistä maarahdeista kyllä tulee lisäkuluja kun auto rahdataan ensin Floridaan, mutta ei nyt sentään ihan älyttömiä. Hoitavat myös kaikki paperihommat.

    Kyseltiin itse ensin Ykältä (Bremer), mutta ei ollut kiinnostunut keikasta Nykin suunnalla.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Löytyy hyvä rahtaaja hieman floridaa pohjoisempaakin, ei nuo rekkarahdit tee niin isoa lovea lompakkoon.
     
  6. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kerrotko lisää tästä tuojasta?
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kysy suoraan minim. budwiserilta.
     
  8. 5670

    5670 Gearhead

    kannattaa panostaa virallisiin ja pitkään toimineisiin puljuihin ja alanharrastajiin enemmän kuin satunnaisesti tuoviin "kavereihin",muutaman auton olen rapakontakaa ostanut ja osa on toiminut hyvin ja joskus kun asiat on menneet perseelleen niin ne kanssa menevät perseelleen.56 kaukon tuleminen kesti ihmisiän ja avokaukon verosotkuja on selvitelty 28 kuukautta milloin itse milloin poliisin kanssa mutta senttiäkään ei merikaarrosta ole tähänpäivään mennessä näkynyt,selityksiä on kyllä päätalon kirjan verran kyllä kuultu.
    01 ostin bremeriltä kärryn,oli tontilla 6 viikossa eikä ole tarvinnut perään soitella mutta se oli silloin nyt voi olla eri hommelit menossa.
     
  9. subu-96

    subu-96 3rd gear

    Mulla olis kaverilla just tollanen mutta -65 Miamissa osti sen 1kk ja kävi hakee sen Texasista ajamalla yli 900tml. Olis pistämässä sitä kohta laivaan Suomeen. Tuleen tänne myyntiin/ veljensä ajoon.

    Auto on ok! Polttoainejärjestelmässä/sytytyksissä jotain pientä häikkä(pyörii vähän epätasaiseti) kuuleman!

    Kaveri vaihtaa siihen kaikki sytkävehkeet ja putsaa kaasarin. En ole nyt viikkoon ollut yhteydessä onko jo kerennyt tekee hommat? .

    Jos kiinnostaa ota yhteyttä yv. niin ilmoittelen kaverini yhteystiedot
     
  10. Wisconsin

    Wisconsin Gearhead

    Moi! Asun USAssa Wisconsinissa ja tuttavallani on myytavana -62 Chrysler 4d 361cid koneella, auto on ajokunnossa, sisustus erittain hyva mutta pelleissa hieman laittamista + maalaus. Hinta: 1900$.
    Kuvia voin lahettaa e-mailina.
    Kiinnostaisiko tallainen auto?
    Voin myos auttaa rahdin jarjestamisessa South Carolinan kautta esimerkiksi kuljettamalla itse auton Carolinaan Sahasen Ramille ja tata
    kautta auto Kotkaan.
    Jos loydat esim. Internetista auton joka on Illinoisissa, Michiganissa, Minnesotassa tai Wisconsinissa voin kayda kuvaamassa ja lahettaa kuvat e-mailina ja auttaa kaupan teossa pienta maksua vastaan.
    Tiedossa myos 1964 Chrysler 300 2d Ht 413cid + Push Button,
    ajokunto, jarrut tarvii korjausta, Hinta Kotkassa: 7400 Euro

    Terveisin,
    Aki

    aki.poikonen@siemens.com
     
  11. rogge

    rogge 1st gear

    auton tuonti newjerseystä helsinkiin maksoi 2000€. siitä oli 450$ maa rahdin osuus.
    lähetin rahat pankin kautta.ja käytin kuhne & nagel rahti firmana vaikka niitten se oli niitten firman policyä vastaan tuoda hklö autoja..
     
  12. Kimi5

    Kimi5 1st gear

    Olisko kellään hyviä ehdotuksia mikä yritys toisi henkilöauton LA:sta Suomeen? Ja miten yleensä maksupuoli auton myyjälle hoidetaan kun kyseessä on yksityinen myyjä? Ilmeisesti pankin kautta onnistuu rahan siirto?
     
  13. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Re: etsitään auton tuojaa

    Regal Turbo-T, kiinnostava peli.. vähän ohi aiheen mut anyway :p
    Minkälaisia kokemuksia on? vai ootko ehtiny vielä ajelemaan..
    Itekki oon kyseisestä pelistä kiinnostunut.
     
  14. kustumize

    kustumize 1st gear

    Mites nuo ruotsalaiset vastaavat tuojat. Niistä kellään kokemuksia.
    Eikös ruotsissa ole halvemmat alvit ym. joten jos auton esim katsastaa vieläpä siellä ja tuo sitten suomeen. Eli lieneekö kokonaiskustannuksia ajatellen halvempi idea, vai onko ihan huuhaata. Tietenkin puhutaan nyt näistä 58 ja vanhemmista vehkeistä.

    -kaitsu-
     
  15. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Re: etsitään auton tuojaa

    kuutio440, katso yv, tai sähköpostisi !
     
  16. F250

    F250 Gearhead

    AUTON TUONTI AMERIKASTA.

    OMAN KOKEMUKSEN PERUSTEELLA KARVISEN MIKA YLÄMYLLYLTÄ ( PUH. 0400278279) TOIMII KUTEN LUPAA. PICK-UP HANKINNASSA KAKSI MUUTA YRITTÄJÄÄ LUPASIVAT ENEMMÄN KUIN PYSTYIVÄT TOTEUTTAMAAN. SEURAAVAA AUTOA HANKITTAESSA EI TARVITSE MIETTIÄ KENELLE SOITTAA.
     
  17. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Re: etsitään auton tuojaa

    Vastattu sähköpostiin.!
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kirjoitin tossa aikaisemmin että mun kovakattoinen 58 tulee helmikuussa Suomeen. Tulee tulee luvattiin mutta en tiedä minä vuonna? Siellä se on maksettuna edelleen..
     
  19. Yogi

    Yogi Gearhead

    Onko päätön idea tuoda jenkeistä 60-lukulaista? Olisi luultavasti tuoja tiedossa, mutta mites verojen laita? Olisiko kellään latoa 60-lukulaisen tuontikokemuksia lähimenneisyydestä (eikä pelkkää arvailua)?

    Tiedetään, että sanotaan järkevämmäksi tuoda 50-luvun veítsi, mutta nyt kiinnostaisi hiukan tuoreempi vielä...Ja Suomessa on nyt joku pula jenkeistä, ei ole oikein myytävänä mitään A-bodya prameampaa.
     
  20. WTF

    WTF Gearhead

    Hyvinhän tuo tuli vaikka odottavan aika onkin pitkä!
    Autokin oli sama kuin kuvissakin. :eek:

    Sitten veroarpajaisiin ja konttorirumpaan.
     

Kerro tästä muillekin!