etuiskunvaimennin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'M.G. Car Club of Finland ry', aloittaja emil, 21.10.2008.

  1. emil

    emil Gearhead

    Kesän ajojen jäljiltä huomasin, että vasen etuiskari oli henkäillyt stefojen kohdalta ts. maantiepöly oli "tummunut". Onko aihetta paniikkiin, ja jos on , niin vaihdetaanko tiivisteet ja minkälainen homma se on. Auto on MGB 1970.

    kysyy Emil
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    onkos Emil tosissaan ?
     
  3. emil

    emil Gearhead

    Joo, mr .Ford, kyllä olen, sillä ko.autossa on sellaiset perusbrittiläiset vääntövarsi-iskarit, ja minulle niiden huolto on senverran outoa, että ajattelin kysäistä tietävemmiltä.

    Tällainen laite, jos nesteet pääsee vuotamaan ulos kulunee varmaan pian piloille.

    Toki voin elää myös takistelemalla/ lisäämällä nesteitä.

    terv emil
     
  4. mga-tomi

    mga-tomi 3rd gear

    Mielestäni ei ole syytä huoleen. Meikäläisellä on tihkunut 15 vuotta. Siis MGA:n iskari. Öljy voitelee liukulaakerin ja vähän pääsee samalla ulos. Vanhemmissa Armstrongeissa ei ole tiivistettä lainkaan. Iskarien korjaus ei ole niitä helpoimpia hommia. Itse ostaisin kunnostetut vaihtoiskarit Englannista, jos olisi tarvis.
     
  5. emil

    emil Gearhead

    Kiitos tiedosta Tomi!

    emil
     

Kerro tästä muillekin!