Etujousen ja iskarin korvaaminen coiloverilla.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Retem, 3.12.2019.

  1. Retem

    Retem Gearhead

    Kierrejousi pois ja korkeussäädettävä coilover-iskari yhdistelmä jousen tilalle. Kyseessä 2 gen Camaro-Firebird (+muut GM) tyyppinen etuakselistorakenne ja alkuperäisen jousen ja iskarin korvaaminen coilover-paketilla. Mitä selvityksiä ja papereita katsastukseen tarvitaan jos auton vuosimalli on 1974? Uudemmissa tietysti pyöränsuuntaus ja euroissa TÜV- paperit, mutta mitä selvityksiä näihin USA-kivirekiin vaaditaan?
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Eikait tuonikänen tarvii kun ostolapun tmvs. Että on ko. Automalliin tarkotettu kitti, olettaen että oot valmista sarjaa laittamassa? o_O
     
  3. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Riittää sekin että on lappu josta selviää että on tarkoitettu vähintään samalla akselimassalla olevaan autoon. Suuntaus todistuksen nykyään vaativat.
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!