etupään camper,caster ja auraus arvot???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja persus, 16.3.2016.

  1. persus

    persus 3rd gear

    Osaako kukaan sanoa mitkä on -70 b bodyssä tehtaan camper caster ja auraus arvot tai minkä verran ja mihin suuntasn noita kannattaisi muuttaa parempien ajoominaisuuksien toivossa?
    Tein säädettävät reaktiotabgot että saa casteria lisää ja olkaakselin ja alapallonivelen kiinnityksen välissä on 3mm shimmit nyt että sai vähän camperia.tarkoitus sius viedä näiden muutosten jälkeen ammattilaiselle säädettäväksi.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    [​IMG]

    Tuosta otin ite nuo "Typ. perf. street" arvot -68 Satellite ja tuli aika mainio ajettava etenkin matkassa. Ehkä vähän jäykähkö ilman tehostinta kylillä mutta ei juuri haitannut. Granny sit jos haluaa helpommin kääntyvän.
     
  3. persus

    persus 3rd gear

    no mulla on kyllä tehostin ja haluaisin ennemminkin vähän urheilullisemman ohjauksen joka keskittäisi ja palauttaisi paremmin.
     
  4. persus

    persus 3rd gear


    minkähän laiset ajotuntumat tuolla max perf street säädöillä tulisi? tai minkälainen tuo track/auto-x sitte on?
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Tuo typical oli just hyvä kadulle että se kulki luotisuoraan matka-ajossa ja palautti kyllä aika äkäsesti, eli se seuraava vois olla tehostimella vielä ihan ok?

    Kerran palautti ratti sormille ku irrotin käden hetkeks ja oli sormi mustana kynnen alta :l
     
  6. v.isoaho

    v.isoaho Gearhead

    onko kukaan kokeillu nuita epäkesko puslia ylätukivarsiin.olisi tarkoitus jatkaa reaktiotankojen kierrettä +nuo puslat laittaa eteen .paljonkohan nuilla sais casteria oikein.
     
  7. v.isoaho

    v.isoaho Gearhead

    nyt on kokeiltu.camberia löyty 0,5 astetta positiiviselle rikoilla ois saanu varmaan likelle nollaa.casteria 6 astetta,ja auraus n 3mm.lisäksi sorvasin alatukivarren pultista n 15mm että sai tukivartta eteenpäin.paksumpi vakaaja + säädettävät konit kyllä muuttui ajettavuus reilusti.
     

Kerro tästä muillekin!