Euro/Japsi customvanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja cartman, 12.8.2003.

  1. cartman

    cartman 1st gear

    Kaipailisin linkkejä tai lehtiartikkeleita eurooppalaisista tai japanilaisista kustomoiduista 60- tai 70-luvun pakuista. Siis ei mitään tuning-siipihirviö-hiaseja, vaan sellaisia hyvällä maulla rakennettuja vanhoja pakuja, mahdollisesti jopa jotain muuta, kuin vw-merkkisiä. Kiitokset etukäteen.
     
  2. makke

    makke 1st gear

    cruisaa mun kotisivuille ja sieltä meen linkkisivulle. Sieltä valitset Bedford linkit ja niiden alta löytyy hienoja Bedford CA ja CF vaneja.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. Alexik

    Alexik 1st gear

    Juu tyylikäs petvoortti, mutta myynti-ilimotukset ei kuulu tälle palstalle.
     
  5. CarinaDX-85

    CarinaDX-85 1st gear

    Mä oon suunnitellu et rakentaisin sellaisen sit ko saan vanhat projektit pois alta... Jonku transitin tai petterin...
     

Kerro tästä muillekin!