Farkku Bemareista kokemuksia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ERT2, 11.8.2008.

  1. C-mies

    C-mies Gearhead

    Mulla oli reilu vuoden verran/35 000km E34 525 diesel -94 (143hv)
    Vaihtoehtona oli silloin 525 bensa, sillä 24V koneella (192hv), olisko vuodesta -90 eteenpäin tehty. Kuitenkin ketjukone se 24V.

    Dieseli oli kuitenkin silloisilla polttoaineen hinnoilla edullisempi ratkaisu.

    Joten valitsin saksantuonti dieselin, vähän ajettu papan silmäterä ym bullshitin, eli: kolaroitu joskus edestä ja takaa ja arvioin et joku 300 000km olisi ruuvattu mittarista pois. Mutta hyvät varusteet ja kone oli rempattu suomessa ja laatikko (ZF:n 5HP18) pelasi niinkuin pitääkin. Mitä nyt ruiskupumppu vaihdettiin 3 kertaa takuuseen (Oli BOSCHin materiaalivirhe, joten ongelmitta hoitui vaihdot)

    Ongelmana oli vain alustan tärinät ja ohjauksen pieni klappi, joka kuitenki kiusasi pidemmillä matkoilla. Tärinät sain lopulta pois kun tarpeeksi uusin alustasta puslia ja yhden tukivarren. Klapin olis saanu pois hankkimalla uuden ohjaussimpukan.

    Erittäin hyvä auto BMW on ajaa, silloin kun alusta ja renkaat on viimisen päälle kunnossa.

    Kun on ostamassa, niin siihen alustan kuntoon kannattaa kiinnittää paljon huomiota, koska niitä tärinöitä korjatessa menee rahaa ja hermot.
     
  2. ERT2

    ERT2 1st gear

    Dodii k**vän jatke tuli tänään hankittua......
    Kiitokset asiallisista vastauksista. 8)
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Millasen hommasit?
     
  4. ERT2

    ERT2 1st gear

    `95 320 farkku manuaalilla.....
    Eiköhän tuo emännys sillä pari vuotta ajele.
     
  5. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Tuosta jatke asiasta.. Totesin viimeksi kun asiasta huomautettiin minulle, että miks mä omistan tuollaisen kyrvän jatkeen (coronet STW) , totesin viileesti että varmaan me kaikki sellaista tarvitaan mutta mulla se on sentään helvetin pitkä... :odroll:
     
  6. ERT2

    ERT2 1st gear

    Tiimin mekatsu kun oli jatketta vailla, se ostaa pätkäytti bussin kilpurin kuljetukseen....
     
  7. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

  8. ERT2

    ERT2 1st gear

Kerro tästä muillekin!