FAST EZ-EFI

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Topias74, 15.11.2009.

  1. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Tutunnäköinen mittari, valmistajana kai "kaikkitähti"?

    Meil kun saatiin bensakamat kiinni ja pumppu päälle niin mittari näytti 7psi, siis vielä irti otettuna pöydälläkin kun vaihdettiin uus... :rotfl:
     
  2. studio57

    studio57 Gearhead

  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    On kyllä super hieno 8)
     
  5. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Hemi

    Minusta tossa videolla kuuluu terveen rätinän lisäksi ikävä nakutus vai onko "asiaankuuluvaa" välyskalketta?
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    Re: Hemi

    totta,siinä videossa oli kuva textikin jossa maininta että yks nostaja oli löysänä ja korjattiin kun ruiskun aloitusohjelma oli mennyt läpi . mutta tarkkakorvaiset kuulee ja muut joutuu lukemaan.
     
  7. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Eli nyt pelaa vai? Mulla eka startti huomenna tai ylihuomenna, saas nähä kuinka käy! :odroll:
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    juu pelaa ainakin näin paikallaan. tarkkana saa olla kytkentöjen kanssa kun on herkkä "huonolle" häiriöiselle sähkölle.
     
  9. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Mitä johtoja tarkoitat? Plus ja miinushan menee suoraan akulle, sit herätevirta jostain mikä herää kun laittaa virrat päälle, sit RPM-moduleen otin valkoisesta puolanjohdosta josta tulee muutenkin kierrokset. Siinäpä ne melkein on mun johdotukset mitkä joutuu ite tekemään, bensapumppu toimii auton omalla johdotuksella ja sähköflektejä ei oo vielä, joten sitäkään ei tarvii kytkeä, AC on poistettu! Huomenna startti! :D
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    se heräte on myös kranttu ja samasta paikasta ei saa ottaa sykälle... jos tyhjäkäynti menee yli rikkaalle niin vika on tuossa... arvaa ihmettelinkö syytä :odroll:
     
  11. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Sykälle? :eek:
     
  12. studio57

    studio57 Gearhead

    sytkää tarkotin = sytytystä
     
  13. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Ahaa joo :oops: Yleensä kuulee sen muodossa sytkälle mut joo anyway en ota herätettä sieltä, täytyy kattoo huomenna joku sellanen missä vähiten muuta häiritsevää samassa. Boxi kiinni rintapeltiin, lambdan laitto paikalleen ja bensanpaine kohalleen ja vuotojen tarkistus, sit vastaileen setup kysymyksiin ja tulille! :D
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    jos hörähtää ja toimii niin elä tee mitään mut jos käy kun pommikone niin tuo on tod.näk syy :)
     
  15. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Ok,Mielenkiinnolla ja jännityksellä starttaamme! :D
     
  16. janiluo

    janiluo Gearhead

    Äläkä ota myöskään semmoisesta mistä katkee virta startatessa...
    :wink:
    - Jani -
     
  17. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Joo en, yritän olla tarkkana, en tänäänkään päässy starttaamaan ku piti taas lähtee töihin iltavuoroon :mad: ! Mut huomenna pitäis saaha vehkeet tulille!
     
  18. studio57

    studio57 Gearhead

    laita akku latuuksiin :)
     
  19. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Pitäis olla virtaa kun käytin alkuviikosta vanhalla ruiskulla, ja on mulla täys vara-akku jos virta omasta loppuu! Pidetään peukkuja! :)
     
  20. Topias74

    Topias74 Gearhead

    No niin, nyt auto on jo käynyt, hieman pienellä avustuksella mutta on kuitenkin, ja on jo vähän ajettukin, mutta pikku onkelma pitää vielä korjata, nimittäin ei pidä bensalinja paineita! :mad: Syy on todennäköisesti 5cm pätkässä vanhaa letkua joka yhdistää tankin sisällä pumpun ja bensalinjan! Minä onneton kun vaihdoin sen pumpun niin yhdistin ne sillä vanhalla kumiletkun pätkällä ja muovisilla puristus liittimillä! Ilmeisesti se vuotaa sieltä nyt paineet pois! Auto lähti huikalla käyntiin ja pelas ajossa hienosti, pitäen myös käynnissä sen 43psi:tä ja vastaa todella hyvin kaasuun mut heti kun sammuttaa niin näkee mittarista miten paineet katoaa!!! Sit ei lähde enää käyntiin kun ei saa tarpeeks bensaa syttyäkseen! Täytyy pudottaa taas tankki alas ja korjata se vika kunnon letkulla ja kunnon klemmareilla niin eiköhän ala paineet pysymään linjassa! Ja muuten kaikki muut liitokset linjassa pitää, on tarkistettu! Tosi mielenkiinnolla odotan kyllä nyt että pääsee kunnolla ajaan ja käymään myös siellä dynossa kattomassa mitä lukemia tosta 305:sta oikein saa!! 8)
     

Kerro tästä muillekin!