FCMA rekisteröinti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja J-M Partanen, 13.6.2006.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Onkohan muilla ollut ongelmia FCMA foorumiin rekisteröitymisessä? tai lukeeko tätä aihealuetta joku asiaa tunteva.
    Rekisteröidyn em. foorumiin ja sain ilmoituksen odottaa sähköpostia. Seuraavana päivänä tarkistin uuden sähköpostin jossa oli haluamani käyttäjätunnus ja salasana ja todettiin että minun täytyy avata viestissä oleva linkki ennen kuin voin kirjautua. Harmi vain kyseinen linkki (joka johtaa FCMAn sivuille) ilmoittaa että minulla ei ole oikeuksia? Joten en voi kirjautuakaan. Käyttäjätunnus ja salasana ovat siis ne mitkä halusinkin isoine- ja pienine kirjaimineen jne.

    http://www.fcma.fi/FCMABBS/index.php
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ite oon kyllä ollunna jo vajaan vuoden asiakkaana, eikä ollunna onkelmia. :-?
     
  3. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ota sähköpostitse suoraan yhteyttä FCMA:n foorumin ylläpitäjään. Hän se joka on siellä ihan omalla nimellään Petri Piira
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!