FHRA Defa Finals 1.- 2.9.2012, Alastaro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja askom, 3.8.2012.

  1. askom

    askom Gearhead

    Ilmoittautuneet on jo näköjään ilmestyneet fyyran sivuille! Kiitos.

    Katsokaas nitropyörien jo ilmoittautuneoya;


    Erikoisuutena (no, minä olen itse se kissa joka oman hännän nostaa), tai tosissaankin aika loogisena jatkona maassamme parin vuoden aikan tapatuneelle kehitykselle moporyhmissä.

    Näyttää olevan ihan oma nitropyörien ryhmä ja siinä oli parin päivän takaisen päivityksen mukaan jo 7 paukkumopoa! Meiltä Suomesta! Ja mun tietääkseni jokunen olis vielä lisääkin imoittautumassa, jahka toimiston ahkerat mut työllistetyt tytöt ehtii päivittää...

    Musta tuntuu hyyvältä!
    En ole rasisti, siksi en tarkoita neekeriä tolaa mustalla... :mad:
     
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Ymmärsinkö Asko oikein että ensi kesänä ajetaan SM-sarja kyseisessä luokassa?
     
  3. askom

    askom Gearhead

    Nyt pittää vastata savolaesittaen: suattaapi olla mut suattaa olla olematakkii

    Mutta ekös se näin mene, että jos vaan on riittävästi sarjailmoittautuneita niin kai missä ryhmässä vaan ajetaan.
     
  4. askom

    askom Gearhead

  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Nii, ja jos ne olis nitroautoja, ni niille ei olis kisaa ollenkaan. Mestaruuksista puhumattakaan,
     
  6. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Nitromopo kuskien on tarkoitus ajaa omaa kisaa eli maksaa mm, palkinnot itse fhra tarjoais vaan radan näin talleissa homehtuvat mopot saataisiin baanalle ja ehkä se tois myös yleisöä sm kisoihin mutta nitroauto kisaa varten taas pitäs tehdä aivan erilainen rata kuin sm kisoissa on,mutta ehkäpä jos nitroautokuskit aloittaa samanlaisen hankkeen kuin mopokuskit niin aika näyttää.
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Todella hienoa toimintaa!!!Onko tarkoitus ajaa Motoparkissakin vai pelkkä Alastaro?
     
  8. askom

    askom Gearhead

    Oma mielipiteeni on:
    SM-sarja ajetaan SM-radoilla! Jossain voi toki 1/8 -mailia olla matkana...

    Yleistä asiasta:
    Jotain ajatuksia jatkosta on (kelläpä ei), mutta päättävissä elimissä ei ole päätetty mitään 2013 -sarjasta.
    Mutta niinhan se on viimevuosina ollut, että jos tarpeeksi sarjailmoja johonkin luokkaan, niin se luokka sitten ajetaan!
     
  9. PasiU

    PasiU 3rd gear

    Kova show tulossa Alastaroon!

    Katsellaan ensi vuotta sitten ensi vuonna, mutta kaikkihan on kiinni yleisön mielenkiinnosta.

    Nyt on mahdollisuus kaikilla vaikuttaa helposti tulemalla katsomaan syksyn hienoin moottoriurheilushow Alastaroon 1.-2.9. Jos homma menee putkeen niin eiköhän juttu jatku ensi vuonnakin.

    Nyt siis kaikki nitropyörät samassa luokassa taistelemassa nopeimman tittelistä.

    Be There!
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kylla ajatus on saada tasta pidempi aikasta settia, ja molemmille radoille!!
    Probleemi on saada vaan ukot hereille, toki monilla on muutakin tekemista kuin kayda ajamassa. Mutta koitetaan nyt etta saataisiin finaaleisiin peleja, nain aluksi. Suomessa on kuitenkin pitkalti toista kymmenta nitro kayttosta pyoraa, eli varmaan pitais riittaa kisaan kuin kisaan 8 kaavioon rukkeja!
    Meen peli, mika ymmartaakseni sallitaan Extreme Fuel Circuksen karkeloisiin, on muttunut nitro pyorasta metanooli peliksi, ja sita myota Funny Bike luokan laitteeksi ei kylla kerkea finaaleisiin, ei edes naytille, ikava kylla
    Uusi soppa systeemi on tilattu, ostettu, ja jopa maksettu alan vanhalle pioneerille Bill Hahn Jr;lle.
    Toivotaan etta jotenkin rojut toimii, mies keta setin tekee on kuitenkin ensimmaisia maailmassa keta on vetassyt turbo metanoli rukilla 6s aikoja!
     
  11. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Kuule gremlin joku on jo pitkään myynyt aivan sun näköistä metkubrätkää lempäälässä 4000e nettimoto "kilpaajoneuvot" käy katsomassa aika erikoinen laite
     
  12. PasiU

    PasiU 3rd gear

    Ei tuo yhtään Gremlinin näköinen oo... siro ja rauhalliseen tahtiin ääntelevä... siis pyörä.

    Miks sää Gremlin hyvän nitukkamotukan oot mennyt metkulle vaihtaan?
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Joskus vaan vanhan nitropyörän tunnit nitrolla tulee täyteen, mutta sama runko toimii kuitenkin vielä funny bikessä. Ihan sama kuin vanaht nitro ja alkkispelit päätyvät aikaa myöten comppiin, super compiin tai spettiin.
     
  14. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    metkupyörät räjähtää vasta maalissa sitähän se ei ole vielä kokeillut varikolla ja lähtöviivalla on jo koettu.HAH HAA
     
  15. homer

    homer Double Gearhead

    Asiasta seuraavaan. Tulevatkos tuonne ruottalaiset s/ss kuskit taas suurella joukolla mukaan?
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Ei ole ainakaan toistaiseksi yhtään ruotsalaista ilmoittautunut.
     
  17. gremlin

    gremlin Gearhead

    Katos kun missasin etta taalla huudellaa asiattomuuksia.
    Tarttee paivittaa tilannetta sen verran etta onhan se rajahtanyt myos puolessa radassa!!!! :soosoo:
    Mutta tosiaan, jotain uutta hakusessa, tarttis laittaa koneeseen niin saatanasti hilloa jos meinais ton nitron kanssa leikkia, ja notro on sita paitsi vaan vanhuksia varten. Alkoholista saa nauttia tallaiset nuorukaiset kuin minakin! :poff:
     
  18. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Olet kyllä aivan oikeassa alkoholin suhteen se on meitä nuoria varten ja se jopa pitää meidät nuorina viisaina ja kauniina :p Japan muistotarrat loppui kai vähän kesken motoparkissa lisää on tilattu eli kaikki jotka tarran haluaa saa omansa finaaleissa :eek:
     
  19. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Nyt sitten kävikin niin että muistotarroja ei enää paineta lisää mutta oikeastaan mun unelma olikin saada tarrat EM sarjan metanoli autoihin ja tierpissä huomasin että unelma on toteutunut.Pyydän anteeksi niiltä jotka jäi ilman tarraa.Tarrat oli mun oma projekti japan muistoks eikä liity mitenkään fyyraan eli jos joku on vihainen kun jäi ilman voi olla vihainen mulle minä kyllä kestän sen.NÄHDÄÄN KISOISSA
     
  20. Pro Pätkis

    Pro Pätkis Gearhead

    Eihän tuolta sattuis tuleen samanlaista nettilähetystä ku tuli Nitro kisoista?
     

Kerro tästä muillekin!