FHRA=Eagle racing

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja nalle71, 21.5.2007.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    On toki syitä ja keskittymisrauha on annettava mutta tässä tapauksessa meidän poitsut olivat jonon viimeisiä mitä et ilmiselvästi osannut lukea kirjoittamassani tekstissä, ja he eivät saaneet nimmareita mitä olivat odottaneet.
    Eipä noi meidän poijat mäkihyppääjältä mitä nimmaria haluakkaan, prokuskit, TF ja ProMod, sun muut proot jakavat kyllä nimmareita vaikka keskellä yötä :eek: mut se nyt vaan ei sopinut tuolloin iikelin tiimille ja sen kuskille.
    Kelaa nyt itekkin vähän, KAKSI junioria jäljellä ja ne ei niitä nimmareita saanu...
    Mä olen myös kiertänyt kisoja yli 20 vuotta jos se nyt jotain kiinnostaa, oon jopa ollu mukana kiihytystiimeissä...
    Nyt on välivuosi, ehkä, mut mä olen tottunut rehelliseen ja reiluun tapaan toimia, niin me ollaan yritetty toimia ja toivoisin muittenkin toimivan mut niinkuin on nähty niin menestymisen paineet hämärtää välillä toimintoja.

    Niinkun ne ameriikan ihmemaassa sanoo; just my 2 cents.
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Mielenkiintoista seurata keskustelua, tulee noita 1. viestin kirjoittajiakin mukaan. :eek: .
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Kohtuulisen perseestä koko topicci!
    Eli tämmöistä keskusteua ei olisi pitänyt syntyä koskaan :wc:
     
  4. juurela

    juurela 1st gear

    Mopoilijan kanssa samaa mieltä ko. farssista 8)
     
  5. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Näinhän se on aina mennyt jos jollain on vähän kiiltävämmät vehkeet kuin muilla.... :odroll:
     
  6. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Kohtuulisen perseestä koko topicci!
    Eli tämmöistä keskusteua ei olisi pitänyt syntyä koskaan

    niinpä ja minkä takia tälläinen topic synty no ihan sen takia että yks s****nan kotkanp**se toimii miten itse haluaa no eipähän tarvi enää kauan katsella moista toimintaa tuskin enää ensi kaudella on mukana sellaisia tiimejä ketkä tosissaan pystyy haastamaan iiklen REILU PELI ON PERSEESTÄ
     
  7. juurela

    juurela 1st gear

    :( ONKO JOKU VIENYT NALLELTA LAPION LEIKKIPUISTON HIEKKALAATIKOLLA???? KOVIN TUNNUT OLEVAN KATKERA, MUTTA JOSPA ISI OSTAIS UUDEN JA EHOMMAN TILALLE :odroll: :odroll:
     
  8. nalle71

    nalle71 Gearhead

    isi on ollu montussa jo kymmenen vuotta eli se tuskin ostelee enää kauheen paljon mutta ei se mitään ainakin mulla oli isi onko sulla tietoa omasta juurela vai ootko kenties jonkun juhannusyön tulos
     
  9. hauta

    hauta 1st gear

    Joo.Tää on kumma tämä lynkkaus ilmapiiri.Joskus taannoin kuin Lehtimäeltä paukkui koneita ja rata rasvattiin lähes joka vedossa niin oltiin häntä toivottamassa helvettiin radoilta.Vaikka tämäkin kuuluu lajiin kuten vastalauseet jos sääntöjä ei noudateta.Nyt kannattaa miettiä mitä hyvää ja paljonko katsojia nämä Ahoset ja muut eaglet on lajille tuonut.Se vaan vituttaa pientä ihmistä jos joku toimii isolla rahalla ja tekee hommaa ammattimaisesti.Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.Pitäisi olla ammattilaissarja erikseen tai tai sitten vaan tyytyä osaansa olla köyhä ja ajaa samassa sarjassa eaglejen kanssa käytettävissä olevilla resursseilla.Ja kukin tiimihän voi palkata valovoimaisen kuskin jos tahtoo,turha sitä on kadehtia.Soitto vaan ankkalinnaan jos se ralliautoilusta tarpeekseen saanut lätkä-äijä olisi kiinnostunut vaikka kesähommista.Nimikirjoituksia on Ahonen jakanut varmasti tuhansia että on niitä tyytyväisiäkin jokunen ja ainahan sitä on pakkaaminen aloitettu välittömästi kun kaaviosta on tipahdettu.En ole kenenkää puolesta enkä ketään vastaan mutta kehoitan katsomaan asoita vähän laajemmalla perspektiivillä ja miettiä tosiasoita,ei mielikuvia.
     
  10. Caddy65

    Caddy65 1st gear

    Kukaan ei varmaan voi kiistää sitä miten hyvää eagle racingin ja Janne Ahosen mukana olo on drag racingin julkikuvalle tehnyt,mutta siitä ei varmaan ole tässäkään kysymys.Jos ei järjestävän seuran (fhra)puheenjohtajalla ja kilpailunjohtajalla ole kanttia tai halua puuttua tiimien eriarvoiseen kohteluun järjestämissään kilpailuissa niin sehän ei missään nimessä ole yksittäisten tiimien vika vaan sitä syvälle peiliin katsomista tarvittaisiin nyt siellä kattojärjestön johtoportaassa.Työrauhaa ja tsemppiä kuitenkin fhra:n talkooporukoille nitrokisoihin toivotellen.Laittakaahan rata timmiin kuntoon ettei Urssilta säry niin monta moottoria.

    T.Suomen naiset Urssin puolesta ry.
     
  11. juurela

    juurela 1st gear

     
  12. SG440

    SG440 3rd gear

    Kannattaa muistaa, että tässä ovat loppujen lopuksi vastakkain asiat eikä ihmiset. Osapuolet kuitenkin mahtuivat samalle varikolle. Varmaan ei kannata ulkupuolistenkaan kaivaa sotakirveitään esiin. Itse en ko. episodista juuri mitään tiedä eikä energia riitä asian selvittämiseen. Sen tiedän, että vastakkainasettelu näkyi kyllä varikkokuvassa. Lajille se on ainoastaan negatiivinen asia ja ulkopuoliselle hämmentävää. Itse olen ajellut viime vuodet noita jarrutteluryhmiä ja aikoinaan ryhmää jossa mentiin polvi suorana. Molemmissa on omat hyvät puolensa. Hyvää jussia kaikille...
     
  13. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Jos tämä asia sinua niin kovin nyt alkoi vaivaamaan, niin voinhan antaasinulle puhelinnumeron, niin saat kysyä sitä ihan itse.

    0405391971 voi soittaa koska haluaa. ja se on suora numero mulle.


    Kannattaa muistaa, että tässä ovat loppujen lopuksi vastakkain asiat eikä ihmiset.
     
  14. juurela

    juurela 1st gear

    :eek: :eek: Enhän minä suinkaan tarkoittanut Nalle-hyvä sitä, että sinun pitäisi numerosi tähän foorumiin laittaa. Isäni numeron olisin laittanut, että olisit voinut häneltä asiaa tiedustella. Vaikkakin hän on viriili ja hyvissä voimissaan oleva seitenvitonen, niin tuskimpa hän näitä keskusteluja seuraa. Ja varmuudella voin sanoa kuka isäni on, sopihan hän 15-v sitten luovuttamaan minulle luuydintään kamppaillessani vakavan verisairauden (leukemian) kanssa. Eniten minua nyt pänni tossa toi sun heittosi äitini moraalista. Pitäisi ehkä miettiä suuntaan jos toiseen ennen kuin käy ala-arvoisia kommentteja lateleen. Eikä tämä nyt sinullekkaan mitenkään henkilökohtaista ollut :soosoo: :wink: :soosoo:
    Kaikki ne vuodet mitä olen radan varrella ja varikoilla seuraillut sivusilmällä teamien toiimtaa, niin loppujen lopuksi eaglen porukka on kuitenkin reilua väkeä, kilpailutilanne on sitten ihan erikseen. Mutta eiköhän kaikilla ole omat intressit pärjätä. Ja toisekseen; eaglen väki on saanut jo ihan yltäkyllin lokaa niskaansa, joten et kai laita pahaksesi jos näitä Kotkan-poikiakin joku hieman kehuu...ihan vain tasapuolisuuden nimissä :D :D
    Ja nyt eiku menoks Käärmesaareen loppu jussia viettämään, kun nään alkuhulinat meni muissa täpinöissä. Hyvät jussit vain nallellekkin ja onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä :p 8) :lol: :p :oops: :odroll: :wc:
     
  15. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Entäs jos "timot" liitoutuisivat ja perustaisivat yhteisen tiimin.Voisko nimo olla "yön timot" ? :rotfl:
     
  16. nalle71

    nalle71 Gearhead

    joo jussia kaikille ja hyviä kännejä itsekkin hieman nauttineena muutakin kuin kansalaisluottamusta
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Pystytkö muuten vastaamaan yhteenkään topicciin minkään maailman asiallista vastausta :poff:

    Kaveri vaan suoltaa samantasoista tuubaa jatkuvasti ja iankaikkisesti topicciin kun topicciin ja kehtaa vielä näyttäytyä jolkisesti erinäisissä paikoissa. Onneksesi monikaan ei sua oikeasti tunnista, mutta jatka vaan samantasoisilla letkautuksilla, niin mä voin sut kyllä suurelle harrastajapiirille paljastaa.

    Häpeäisit :soosoo:

    Ja itse topicciin, niin eiköhän anneta poikain ihan itse ratkaaista kiistansa tai erimielisyytensä jios niitä nyt yleensä enää onkaan. Siitä oliko toi reilusti suoritettu tapa hoitaa tiimiään eteenpäin voikin olla sitten montaa mieltä :wc:
     
  18. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Just joo sissos s,,tana nyt ruvetaan käymään toistemme kurkkuun :poff: :soosoo:
    Palataan ja väännetään tätä töpicciä ku näytttää kiinnostavan.
    Syyt ja seuraukset kuinka päästäis tästä gauhiasta "vääryydestä"

    MITÄ JA MIKÄ OLIS RATKAISU et rauha ja reilupeli laskeutuisi.
     
  19. jyrki201

    jyrki201 1st gear

    Raaka.... ruvetaan me kaks pikkupoikaa portsariks, et kuka saa sanoa jotain. :argue: Eiköhän tilanne rauhoittuis :poff:





    Känni vie liikaa tilaa aivoistani :pinup:
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Kröhöm...Herralla itsellään ei ole pahemmin varaa kattilana soimata pataa jos yhtään katsellaan varsin viisaita kommenttejasi ja pääsäntöisesti AINA asian laidasta aiheesta kuin aiheesta...

    Tän tasoiseksi kun tämä aihe on mennyt ei ole mitään järkeä enää yhtää järjen sanaa suoltaa,päin vastoin mielummin keventää tunnelmaa .

    Ihan kamaluuksien kamalaa jos jotakuta kiinnostais mun nimi.Ei sen selvittämiseen kummenpaa raketti-inssiä tai suoran ajajaa tarvita. Helpoiten saa vaikka kysymällä suoraan multa tai sulta.

    Jos lähdetään siitä liikenteeseen että koitat pysyä itse asiallisuuksissa niin lupaan olla näpyttelemättä älyttömyyksiä pyhästi ennen seuraavaa kertaa.

    Joni
     

Kerro tästä muillekin!