FHRA=Eagle racing

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja nalle71, 21.5.2007.

  1. Kolina

    Kolina 1st gear

    Jos asiasta halutaan vääntää kättä, täällä foorumilla, niin eikö sen voisi silti tehdä ihan nätisti, ja yleisten käytöstapojen pohjalta, eli ettei mentäis henkilökohtaisuuksiin = loukattaisi ketään?

    Mitä noihin julkkis kuskeihin tulee,, EI ollut eagle joka Pykälistön lajiin tutustutti viime vuonna..vieraillessaan kisoissa hän sai kiihdytys kärpäsen pureman. Ja eagle antoi pojalle paikan, koska sillä on resurssit siihen, Näin minä asian näkisin. Eikä niin että Eagle kalastelee "julkkis-kuljettajia". Minusta on hyvä että edes joku team pystyy antamaan lajille sen kaipaamaa näkyvyyttä.
    Ja tosiaan jos team on varakas niin tottakai se helpottaa teamin pärjäämistä kisoissa. Mutta on sillä kait se kääntöpuolikin.. En usko että tuota teamia on ihan helppo pyörittää... :odroll:

    Fhran toiminta on mun mielestä parantunut parina viime vuotena. Noin niinku yleisesti ottaen. Kyllähän kaikesta voi ruveta vikoja etsimään, jos oikein haluaa, niitä löytyy kaikista meistä. Fhralla on iso vastuu ja hommia riittää. 12h päivä ei riitä siihen mitä toimitsijat kisojen aikana tekevät. (kiitos kaunis kaikille heille siitä!) :D

    Ja kun tietokoneilla on koneen mahti, ja jos päivitykset ei toimineet , ja järjestäjä halusi korjata tämän virheellisen indeksi jutun uusintalähdöllä, niin musta se on silloin hoidettu. Toki, tälläistä virhettä ei olisi pitänyt käydäkään, mutta minun henkilökohtainen mielipide on se, että Fhra koetti paikata virheen, niinkuin se kuului. Antamalla uuden tilaisuuden. Että sinänsä ihmettelen tätä suurta kohua. :eek: Ehkä jonkun pitäisi vääntää rautalangasta mulle, se että mikä tässä nyt sitten loppujen lopuksi oli se epäreiluus?

    En silti ole kummankaan osapuolen puolella, vaikka eaglesta tässä puhuinkin,minulla ei ole ketään mitään vastaan, vaan tasapuolisesti haluan kaikille mukavaa kilvanajo kauttaja hyviä tuloksia. Ja toivon että tämä hässäkkä jää pian unholaan, eikä niin vahvaa vastakkain asettelua ole ilmassa.

    Hyvää menestystä kaikille EM-kisoissa, ja koetetaanhan tuoda ne voitot tänne koto suomeen, eikä päästetä niitä muita juhlimaan :rotfl:
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Miten noi sun "yön Timot" sitten tähän asiaan liittyy :poff:

    Ainoastaan sitä tässä ihmettelen, että miten joku, joka ei koskaan ole kisoissa ajanut, ei ilmeisesti koskaan siellä tule ajamaan, ei liity asiaan mitenkään eikä asiasta oikeasti tiedä mitään viitsii tällaiseen topicciin suoltaa edellisen kaltaista skeidaa. Toi mua vaan ihmetyttää :eek:

    Vai aiotko kentien rohkaistua ja kerätä koko miehisyytesi ilmaantuen varikolle haistelemaan sellaisia tuulia, mistä et vielä tiedä mitään :poff:

    Sitäpaitsi misä kohtaa mä oon kirjoittanu tollasta samankaltaista tuubaa :eek:

    :poff: :poff: :poff: :poff:
     
  3. Iso V

    Iso V 1st gear

    Vastaan mielelläni kilpailuihin liittyviin kysymyksiin ja olen antanut tapahtumista lausunnon (uutiset osiossa). Jokainen ketä omalla nimellään haluaa lisäselvityksiä tai tietoja tulee niitä saamaan. Joten en puhuisi kantin tai halun puuttumisesta asioihin.
    Kiitoksia tsempeistä kuitenkin, sitä tarvitaan kun mennään tekemään rataa EM kuntoon.

    Jani Vaittinen/Sonax Spring Nat´s kilpailunjohtaja
     

Kerro tästä muillekin!