FHRA Finals Street-luokat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja DS 325, 3.8.2006.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei mulla ollu päässä ku pipa ja reipaanit, se hienoakin hienompi paita oli sit vähän alempana...
    :rotfl: :poff: :rotfl:
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä luulin, että mä nimenomaan kannoin sitä mainoksena päälläni. Näen jo lööpit:
    "KOFFin myynti laskenut dramaattisesti!"
     
  3. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    katsomossa se oli lievä drunkmän :rotfl:
     
  4. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    ja katso ettei yhdistä sua kiekkoiluun.leimataan jääkiekko huligaaniksi...
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Se oliskin uutta, yleensä mut on leimattu vaan pelikaaniks.
     
  6. Henski

    Henski 1st gear

    Lintuantti :rotfl:
     
  7. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    tuiskulle sukua??
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jaa, jaa; ei, ei.
     
  9. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    mutta karsinnois kuulemma olit??
    eikös jonekin höpissy salaperäisestä pelikaanimiehestä jolta ei meinannut laulua tulla kaljanjuonnin alta :rotfl:
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Olette kovasti nyt väärillä jäljillä.
     
  11. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Jostain syystä olen mitä ilmeisimmin jäänyt aika isosta tapahtumasta paitsi finaaleissa. Osana tietysti on priorisointikysymykset, kaikkeen ei mitenkään ehdi.

    Jotain olen yrittänyt saada selville tästä koodikielestä mitä nyt on kirjoitettu. Sitä vain en ymmärrä mitä tekemistä Tikkurilan puolihimmeällä sisustusmaalilla tai jollain koodilla HIFK on tekemistä kiihdytysurheilun kanssa. Tai sitten kipaliljat pyrkivät eroon rahvaista tekemällä aivan oman sanaston, aivan kuin enklantilaiset tekivät tennesee-pelissä.

    Streetti-varikolla on tietysti taas laulettu pikkuisen kovaa ja korkealta, mutta pahasti nuotin vierestä uudella tempolla. Toista se on mulla, mulla on tosi komea lauluääni, joka tosin kurkussa muuttuu tuskanhuudoksi.
     
  12. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    tai sitten se vaan kuullostaa sun päässäs paremmalta :poff:
     
  13. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Tuo taisi olla taas sitä sun ikiomaa islantia, jota ei nauramatta kuuntele edes selvinpäin.

    Leivo lensi Suomeen varhain keväällä, siinä niityn yllä lennellessään siivet vetikin kohmeeseen kylmän ilman vuoksi ja lintu putosi suoraan niitylle. Avuttomana kylmästä kangistuneena lintu näki horisontista lähestyvän lehmän, joka kulki suoraan linnun yli asutumatta sen päälle, samassa lehmä paskoi suoraan linnun päälle vetelän ruikun. Lämpimän massan ympäröidessä lintua tämä tunsi elinvoiman palautuvan jäseniinsä ja nosti päätään lirauttaakseen ilmoille muutaman sävelen. Tämän kuuli talon kissa joka tuli paikalle ja söi linnun.

    Tarinan opetus? Ei pidä laulella jos on kaulaansa myöden paskassa.
     
  14. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    joo mutta se onkin palkittu islannin tenavatähdissä "paras ulkomaalainen" :rotfl:

    tuohon sun tarinaan viitaten:
    sudenkorento lepuutteli siipiänsä,se ei huomannut että sammakko vaani sitä odottaen että korento liikkuisi,sammakkoa taas vaani haikara taivaalla.kans odottaen että sammakko liikkuisi.rantaheinikossa kissa seurasi silmä kovana haikaraa,odotti että se tulee alemmas jotta voisi hyökätä.
    pitkän ja hermoja riistävän odotuksen jälkeen korento liikahti ja samassa sammakko hyökkäsi.haikara näki tämän ja syöksyi kohti sammakkoa.juuri kun haikara oli saanut sammakon se joutu liian lähelle kissaa joka loikkasi heinikosta uskomattomalla ilmalennolla,mutta missasi haikaran ja molskahti suoraan järveen.
    tarinan opetus:mitä pidempi esileikki,sitä märempi mirri
    :eek:
     
  15. luppes

    luppes 1st gear

    Mitäs nyt punanutut ? tais omat koirat purra, aika hiljaista siltä suunnalta.

    - Luppe -
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    :mad: työtapaturma... :mad:
     
  17. Henski

    Henski 1st gear

    Olis jo luullu työsuojeluviranomaisten puuttuneen tollaiseen usein toistuvaan ilmiöön :rotfl: :poff:
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    "....Herra ylimmäinen, siellä mies punanuttuinen,
    sabotööri vai vakooja kommunistien?"

    Kuka tunnistaa kappaleen?
     
  19. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    jaa kahvipannu oli tyhjä.. :poff:
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Juhlikaa vaan vääräuskoiset :eek:

    Olette siis vasta voittaneet yhden taistelun, ette koko sotaa :argue:

    Sitäpaitsi helppohan se on täällä huudella, kun jäähallille asti ei uskaltauduta.
    Taidatte olla vaan niitä tyypillisiä Gloorihunttereita, mitä noi banaanipoikien kannattajat yleensä on :poff:
     

Kerro tästä muillekin!