FHRA:n uudet sivut

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Sapru, 4.4.2007.

1. DS 325

DS 325 Gearhead

Vaan yksi kuitti :eek:

Toi edellinen oli vaan testi, saataisiiko mitään keskustelua aikaan edes ärsyttämällä porukkaa, mutta kun ei niin ei :eek:

Jatketaan siis edelleen linjalla "ketäs sinne tulee", " onko vatma kans", " mun kisu on ainakin Mirri" , "onks kellään , " miksi se ei tuu" , " meille vai teille" , "miksi tää touhu maksaa niin paljon" tai " mä en ala, oikeeasti mä en ala" :poff:

Onneksi kuitenkin tiedotus ja keskustelu tällä palstalla pelaa :poff:

2. DS 325

DS 325 Gearhead

Vastaus edlliseen: En muista :poff:

3. Harald

Harald 1st gear

En tiedä mistä aloittaisin ? No,toisille "ihmisille" on suotu kirjoittamisen jalo taito.Itselläni on vaikeuksia kirjoitella näin ammattikoulu pohjalta.Teksti vilisee virheitä ja älyttömiä lauseita.Ideoita varmaan olis,mutta saattaahan sitä selkäruotoa pitkin nousta pelko tulla nolatuksi monen silmissä.No joka tapauksessa yritän osallistua omalta kohdaltani keskusteluihin aina kun ehdin.Asiahan on niin että tässä vaiheessa kevättä illat kuluu tallilla aika mukavasti.Mutta kiitoksia Luigi kannanotoista,asiaan jos toiseenkin.

4. DS 325

DS 325 Gearhead

Palstalle sopiva ominaisen lyhyt kysymys: Miksei toimistolta tiedoteta ja kommentoida jäsenten kysymyksiin tällä uudella virallisella palstalla :eek:

Kerro tästä muillekin!